• Najnowsze
  • Trending
  • Wszytskie
  • Startuj
  • Marketing
  • Rozwój
  • Kariera

Facebookowa rewolucja już 30 marca

Jak prowadzić biznes z branży beauty & health w dobie digital?

Najnowsze smartfony i ich funkcje

Najnowsze smartfony i ich funkcje

Film w emocjonalnej pigułce? – Zobacz technologię, która zabłysła na Cannes Lions 2016

5 sposobów na udany poranek

5 sposobów na udany poranek

3 kroki podnoszące sprzedaż online

3 kroki podnoszące sprzedaż online

Komunikacja w social media – sposób na generowanie ruchu w serwisach?

Komunikacja w social media – sposób na generowanie ruchu w serwisach?

Gdzie szukać oszczędności, prowadząc firmę?

Gdzie szukać oszczędności, prowadząc firmę?

Porady ubezpieczeniowe dla seniorów

Porady ubezpieczeniowe dla seniorów

Ponad 40% wzrost wartości Energi na GPW

Ponad 40% wzrost wartości Energi na GPW

21 °c
Columbus
wtorek, 24 czerwca, 2025
  • Login
BIZRUN.pl
No Result
View All Result
  • Wiadomości
  • Startuj
  • Zarządzanie
  • Rozwój
  • Finanse
  • Marketing
  • Urzędy
    • Urzędy Skarbowe
    • Urzędy ZUS
DODAJ NEWS
BIZRUN.pl
  • Wiadomości
  • Startuj
  • Zarządzanie
  • Rozwój
  • Finanse
  • Marketing
  • Urzędy
    • Urzędy Skarbowe
    • Urzędy ZUS
No Result
View All Result
BIZRUN.pl
No Result
View All Result

Facebookowa rewolucja już 30 marca

przez Redakcja Bizrun.pl
9 marca 2012
w dziale: Internet, Marketing
0
0
POLECEŃ
40
WIZYT
Poleć FacebookuPoleć na LinkedinieWyślij

Na myśl o 30 marca drży połowa internetu. Właśnie tego dnia Timeline stanie się obligatoryjny dla wszystkich „fanpejdżów”.

Timeline to nowy wygląd i funkcjonalność profili prywatnych i stron fanowskich na Facebooku. Obecnie jeszcze opcjonalny, a 30 marca obowiązkowo wdrożony dla wszystkich, wzbudza gorącą polemikę na forach i przede wszystkim na samym portalu.

Powiązane wiadomości

Jak prowadzić biznes z branży beauty & health w dobie digital?

Film w emocjonalnej pigułce? – Zobacz technologię, która zabłysła na Cannes Lions 2016

3 kroki podnoszące sprzedaż online

3 kroki podnoszące sprzedaż online

Po jednej stronie barykady stoją zwolennicy technologicznych nowinek, po drugiej sceptycy dotychczasowych, mocno dyskusyjnych udogodnień Facebooka opartych na metodzie prób i błędów. Czy Facebook Timeline jest rzeczywiście tak straszny, jak go malują?

Timeline, w polskiej wersji językowej Oś czasu, to, jak na konferencji 8 września reklamował Mark Zuckerberg, „historia naszego życia opowiedziana na jednej stronie”.

Bez potrzeby kilkunastokrotnego klikania w „Starsze posty” będzie można przejść do wydarzeń sprzed kilku lat lub za pomocą podwójnego kliknięcia je… ukryć. Zakładka „Mapy” podsumowuje dotychczasowe miejsca, w których się meldowaliśmy i tym samym daje możliwość pochwalenia się przed znajomymi swoimi kosmopolitycznymi doświadczeniami.

Timeline daje całkowicie nowe opcje kreowania osobistego wizerunku, sprowadzając stronę profilową do swoistego CV. To także całkowita rewolucja w obszarze działania fan page’ów.

– Znika opcja rekomendacji produktu. Nieograniczona dotąd ilość zakładek została dotkliwie okrojona do dwunastu, przy czym w głównym widoku jest miejsce na trzy, co przy nieusuwalnej galerii zdjęć, daje de facto, dwie zakładki – mówi Dominika Chłopicka, Manager ds. Social Media w 365PR.

– Drugą ważną zmianą z marketingowego punktu widzenia, jest możliwość wysyłania wiadomości do administratorów fan page’ów. Pozwoli to na lepszą interakcję marki z klientem, jednak może skończyć się zalewem spamu i krytyki. Nowością są również rozbudowane statystyki dla zarządzających – dodaje Dominika Chłopicka.

Ewidentnym plusem Osi czasu jest jej interfejs – czytelny, bardziej profesjonalny i przede wszystkim estetyczny – oraz opcja przyklejenia priorytetowych zmian statusu w górnej części profilu przez tydzień.

Na pocieszenie mniejszego zdjęcia profilowego dostajemy zdjęcie w tle, które daje nam wachlarz możliwości, o którym dotychczas mogliśmy pomarzyć. Dostęp do archiwalnych informacji, który niesie za sobą lęk utraty prywatności, notabene pozwala na niewinny PR w naszym własnym interesie. Kluczem do sukcesu jest zarządzanie opcjami prywatności. Każdy stary post można ukryć, klikając przycisk „usuń wydarzenie z życia”.

Facebook daje nam możliwość przygotowania się na nadejście nieuniknionego, udostępniając opcję „preview”, czyli udostępnienie profilu Timeline po jego uprzednim zorganizowaniu, jednak nie później niż 30 marca.

Fot. Getty Images

Tagi: Facebooksocial media
UdostępniUdostępniWyślij

NAJLEPSZE SZABLONY STRON 2018 / 2019

BIZRUN.PL

Pomagamy prowadzić i rozwinąć Twoją firmę!

Zegarek.pl - Wyjątkowe zegarki w doskonałych cenach

POPULARNE

  • Ile kosztuje wykończenie pod klucz?

    0 udostępnień
    Udostępni 0 Tweet 0
  • Poszukiwanie pracownika: profesjonalne ogłoszenie

    0 udostępnień
    Udostępni 0 Tweet 0
  • Czy okulary można odliczyć?

    0 udostępnień
    Udostępni 0 Tweet 0
  • Coca-Cola umieści na puszce Twoje imię

    0 udostępnień
    Udostępni 0 Tweet 0
  • Biały i czarny wywiad gospodarczy – czym się różnią?

    0 udostępnień
    Udostępni 0 Tweet 0
Bizrun.pl

2010 - 2018 © EUEXS SP ZOO
Polecamy jeszcze: Zegarek.pl | Mediarun.com | Marketingsummit.eu

Nasze projekty

  • Marketingsummit.eu
  • Mediarun.com
  • Zegarek.pl
  • Konkurs

Obserwuj nas

No Result
View All Result
  • Wiadomości
  • Startuj
  • Zarządzanie
  • Rozwój
  • Finanse
  • Marketing
  • Urzędy
    • Urzędy Skarbowe
    • Urzędy ZUS

2010 - 2018 © EUEXS SP ZOO
Polecamy jeszcze: Zegarek.pl | Mediarun.com | Marketingsummit.eu

Welcome Back!

Login to your account below

Forgotten Password?

Retrieve your password

Please enter your username or email address to reset your password.

Log In