• Najnowsze
  • Trending
  • Wszytskie
  • Startuj
  • Marketing
  • Rozwój
  • Kariera

Google AdWords przy małym budżecie – jak to zrobić dobrze?

Jak prowadzić biznes z branży beauty & health w dobie digital?

Najnowsze smartfony i ich funkcje

Najnowsze smartfony i ich funkcje

Film w emocjonalnej pigułce? – Zobacz technologię, która zabłysła na Cannes Lions 2016

5 sposobów na udany poranek

5 sposobów na udany poranek

3 kroki podnoszące sprzedaż online

3 kroki podnoszące sprzedaż online

Komunikacja w social media – sposób na generowanie ruchu w serwisach?

Komunikacja w social media – sposób na generowanie ruchu w serwisach?

Gdzie szukać oszczędności, prowadząc firmę?

Gdzie szukać oszczędności, prowadząc firmę?

Porady ubezpieczeniowe dla seniorów

Porady ubezpieczeniowe dla seniorów

Ponad 40% wzrost wartości Energi na GPW

Ponad 40% wzrost wartości Energi na GPW

21 °c
Columbus
wtorek, 1 lipca, 2025
  • Login
BIZRUN.pl
No Result
View All Result
  • Wiadomości
  • Startuj
  • Zarządzanie
  • Rozwój
  • Finanse
  • Marketing
  • Urzędy
    • Urzędy Skarbowe
    • Urzędy ZUS
DODAJ NEWS
BIZRUN.pl
  • Wiadomości
  • Startuj
  • Zarządzanie
  • Rozwój
  • Finanse
  • Marketing
  • Urzędy
    • Urzędy Skarbowe
    • Urzędy ZUS
No Result
View All Result
BIZRUN.pl
No Result
View All Result

Google AdWords przy małym budżecie – jak to zrobić dobrze?

przez Redakcja Bizrun.pl
17 stycznia 2013
w dziale: Internet, Marketing
0
0
POLECEŃ
386
WIZYT
Poleć FacebookuPoleć na LinkedinieWyślij

Z drugiej strony, zbyt „wąskie” hasła spowodują, że reklama będzie miała bardzo mało kliknięć i z tego powodu będzie spadać w rankingu Google, co jeszcze gorzej wpłynie na liczbę wyświetleń.

Warto poświęcić trochę czasu, by znaleźć złoty środek. Słowo kluczowe powinno dobrze pasować do treści reklamy oraz do zawartości strony internetowej, na którą wskazuje. Nie powinno być jednak zbyt ogólne. Powinno pozwolić klientowi skutecznie znaleźć właśnie to, czego szuka.

Powiązane wiadomości

Jak prowadzić biznes z branży beauty & health w dobie digital?

Film w emocjonalnej pigułce? – Zobacz technologię, która zabłysła na Cannes Lions 2016

3 kroki podnoszące sprzedaż online

3 kroki podnoszące sprzedaż online

Postaraj się patrzeć oczami klienta. W jaki sposób Ty sam szukałbyś tego, co ma do zaoferowania taka firma jak Twoja? Jakie hasła wpisywałbyś w Google? Czy po wpisaniu słowa w wyszukiwarkę i zobaczeniu Twojej reklamy, miałbyś ochotę w nią kliknąć? Czy po przejściu na stronę docelową byłbyś usatysfakcjonowany informacjami, które tam znalazłeś? Zadbaj o cały łańcuch doświadczeń klienta od momentu wpisania hasła, po kontakt z Twoją ofertą.

Usuń słowa kluczowe o niskiej skuteczności

Wielu reklamodawców stara się powiązać swoją reklamę z bardzo wieloma słowami kluczowymi, nie zdając sobie sprawę, że może to obniżać wartość reklamy z punktu widzenia Google. Dlatego opłaca się usunąć te słowa, które są rzadko wyszukiwane. Dzięki temu reklamy powiązane z dobrze dobranymi hasłami będą jeszcze lepiej pozycjonowane.

Kierowanie na podstrony

Do jakich stron linkują Twoje reklamy? Czy tylko do strony głównej? Jeśli tak, to najczęściej jest to błąd. Klient chce jak najszybciej znaleźć rozwiązanie problemu, z którym zasiada przed komputerem. Dlatego od razu po kliknięciu w reklamę powinien znaleźć się tam, gdzie opisywana jest interesująca go usługa. Jeśli masz wiele produktów lub usług – każdy element oferty powiąż z inną reklamą. Każda powinna kierować od razu na odpowiednią stronę docelową.

Cena za kliknięcie

I w końcu, wracamy do kwestii ceny. Testując różne wartości ceny maksymalnej za dane słowo kluczowe, możesz dopasować je tak, by wyświetlało się na takiej pozycji, która jest dla Ciebie optymalna, biorąc pod uwagę stosunek jakości do ceny.

Stosując wysokie stawki, Twoje reklamy często będą wyświetlały się na najlepszych pozycjach wyszukiwania, ale może Cię to drogo kosztować. Jeśli wystarcza Ci piąta lub szósta pozycja, obniż deklarowaną cenę za kliknięcie (nie zdawaj się wtedy na automatyczne ustawienia Google).

Każda kampania jest oczywiście inna i wymagać może nieco innych działań. Dlatego najważniejszy sposób, by zoptymalizować swoją kampanię polega na tym, by na bieżąco analizować statystyki reklam i na ich podstawie nieustannie udoskonalać swoje kampanie.

Marcin Pietraszek

Fot. Getty Images

Jeśli Ty także masz pytania, wątpliwości, a może cenne przemyślenia dotyczące prowadzenia firmy, napisz do nas na adres bizrun(at)bizrun.pl. Najciekawsze pytania i wypowiedzi będziemy publikować.


Strona 2 z 2
Poprzedni12
Tagi: adwordsgoogleinternetreklama
UdostępniUdostępniWyślij

NAJLEPSZE SZABLONY STRON 2018 / 2019

BIZRUN.PL

Pomagamy prowadzić i rozwinąć Twoją firmę!

Zegarek.pl - Wyjątkowe zegarki w doskonałych cenach

POPULARNE

  • Ile kosztuje wykończenie pod klucz?

    0 udostępnień
    Udostępni 0 Tweet 0
  • Poszukiwanie pracownika: profesjonalne ogłoszenie

    0 udostępnień
    Udostępni 0 Tweet 0
  • Czy okulary można odliczyć?

    0 udostępnień
    Udostępni 0 Tweet 0
  • Banki chętniej sprawdzają klientów

    0 udostępnień
    Udostępni 0 Tweet 0
  • Wzbudź szacunek pracowników (10 zasad)

    0 udostępnień
    Udostępni 0 Tweet 0
Bizrun.pl

2010 - 2018 © EUEXS SP ZOO
Polecamy jeszcze: Zegarek.pl | Mediarun.com | Marketingsummit.eu

Nasze projekty

  • Marketingsummit.eu
  • Mediarun.com
  • Zegarek.pl
  • Konkurs

Obserwuj nas

No Result
View All Result
  • Wiadomości
  • Startuj
  • Zarządzanie
  • Rozwój
  • Finanse
  • Marketing
  • Urzędy
    • Urzędy Skarbowe
    • Urzędy ZUS

2010 - 2018 © EUEXS SP ZOO
Polecamy jeszcze: Zegarek.pl | Mediarun.com | Marketingsummit.eu

Welcome Back!

Login to your account below

Forgotten Password?

Retrieve your password

Please enter your username or email address to reset your password.

Log In