• Najnowsze
  • Trending
  • Wszytskie
  • Startuj
  • Marketing
  • Rozwój
  • Kariera

Jak promować biznes internetowy?

Jak prowadzić biznes z branży beauty & health w dobie digital?

Najnowsze smartfony i ich funkcje

Najnowsze smartfony i ich funkcje

Film w emocjonalnej pigułce? – Zobacz technologię, która zabłysła na Cannes Lions 2016

5 sposobów na udany poranek

5 sposobów na udany poranek

3 kroki podnoszące sprzedaż online

3 kroki podnoszące sprzedaż online

Komunikacja w social media – sposób na generowanie ruchu w serwisach?

Komunikacja w social media – sposób na generowanie ruchu w serwisach?

Gdzie szukać oszczędności, prowadząc firmę?

Gdzie szukać oszczędności, prowadząc firmę?

Porady ubezpieczeniowe dla seniorów

Porady ubezpieczeniowe dla seniorów

Ponad 40% wzrost wartości Energi na GPW

Ponad 40% wzrost wartości Energi na GPW

sobota, 5 lipca, 2025
  • Login
BIZRUN.pl
No Result
View All Result
  • Wiadomości
  • Startuj
  • Zarządzanie
  • Rozwój
  • Finanse
  • Marketing
  • Urzędy
    • Urzędy Skarbowe
    • Urzędy ZUS
DODAJ NEWS
BIZRUN.pl
  • Wiadomości
  • Startuj
  • Zarządzanie
  • Rozwój
  • Finanse
  • Marketing
  • Urzędy
    • Urzędy Skarbowe
    • Urzędy ZUS
No Result
View All Result
BIZRUN.pl
No Result
View All Result

Jak promować biznes internetowy?

przez Redakcja Bizrun.pl
5 stycznia 2012
w dziale: Internet, Marketing
0
0
POLECEŃ
432
WIZYT
Poleć FacebookuPoleć na LinkedinieWyślij

Warto także zastanowić się nad tym, kim są klienci Twojej firmy – na jakie portale zaglądają, czego szukają w sieci. Np. reklama w serwisie motoryzacyjnym może pomóc w pozyskaniu mężczyzn, którzy decydują o tym, z jakiej oferty turystycznej skorzystają ich rodziny. Jeśli chcesz trafić do kobiet, odpowiedniejsze mogą być strony dotyczące zdrowia i urody.

Newsletter

Powiązane wiadomości

Jak prowadzić biznes z branży beauty & health w dobie digital?

Film w emocjonalnej pigułce? – Zobacz technologię, która zabłysła na Cannes Lions 2016

3 kroki podnoszące sprzedaż online

3 kroki podnoszące sprzedaż online

Osobom odwiedzającym Twoją stronę www zaproponuj zapisanie się do newslettera. Wyjaśnij przy tym, dlaczego warto to zrobić. Zapewnianie, że dzięki temu użytkownik będzie informowany o nowościach to już za mało – nikt nie lubi spamu.

Jeśli jednak czytelnicy Twojego biuletynu będą mogli korzystać z dodatkowych promocji albo otrzymywać dodatkowe treści, niedostępne dla pozostałych czytelników serwisu, wtedy Twoje wiadomości mogą być czytane z dużym zainteresowaniem.

Dla firmy może to być natomiast dobry sposób na podtrzymywanie lojalności klientów.

Obecność w porównywarkach cen

Dla sklepu internetowego niskie ceny to często być albo nie być. Jeśli przynajmniej część produktów w Twoim e-sklepie jest oferowana w naprawdę atrakcyjnych cenach, nie zastanawiaj się dłużej!

Zintegruj swój sklep z serwisami typu Ceneo, Nokaut czy Skąpiec. Wielu klientów właśnie tam szuka odpowiedniego dla siebie sklepu. Zapłacić będziesz musiał za klienta, który zostanie przekierowany na Twoją stronę.

Oferty

Biznes w sieci to oczywiście nie tylko handel, ale i usługi. Jeśli tworzysz strony internetowe, jesteś tłumaczem albo przygotowujesz teksty reklamowe, możesz pozyskiwać klientów poprzez serwisy typu Oferia, Freelencity lub Zlecenie przez net.

W serwisach takich zazwyczaj możesz brać udział w aukcjach opierających się na zasadzie „kto wykona daną usługę taniej” lub promować własną ofertę poza aukcjami. Jest to szczególnie dobre rozwiązanie, jeśli dopiero zaczynasz i chcesz zbudować swoje portfolio.

Strona 2 z 3
Poprzedni123Następny
Tagi: Facebookmarketingpromocjareklamasocial marketingsocial mediatwitter
UdostępniUdostępniWyślij

NAJLEPSZE SZABLONY STRON 2018 / 2019

BIZRUN.PL

Pomagamy prowadzić i rozwinąć Twoją firmę!

Zegarek.pl - Wyjątkowe zegarki w doskonałych cenach

POPULARNE

  • Ile kosztuje wykończenie pod klucz?

    0 udostępnień
    Udostępni 0 Tweet 0
  • Poszukiwanie pracownika: profesjonalne ogłoszenie

    0 udostępnień
    Udostępni 0 Tweet 0
  • Czy okulary można odliczyć?

    0 udostępnień
    Udostępni 0 Tweet 0
  • Banki chętniej sprawdzają klientów

    0 udostępnień
    Udostępni 0 Tweet 0
  • Wzbudź szacunek pracowników (10 zasad)

    0 udostępnień
    Udostępni 0 Tweet 0
Bizrun.pl

2010 - 2018 © EUEXS SP ZOO
Polecamy jeszcze: Zegarek.pl | Mediarun.com | Marketingsummit.eu

Nasze projekty

  • Marketingsummit.eu
  • Mediarun.com
  • Zegarek.pl
  • Konkurs

Obserwuj nas

No Result
View All Result
  • Wiadomości
  • Startuj
  • Zarządzanie
  • Rozwój
  • Finanse
  • Marketing
  • Urzędy
    • Urzędy Skarbowe
    • Urzędy ZUS

2010 - 2018 © EUEXS SP ZOO
Polecamy jeszcze: Zegarek.pl | Mediarun.com | Marketingsummit.eu

Welcome Back!

Login to your account below

Forgotten Password?

Retrieve your password

Please enter your username or email address to reset your password.

Log In