• Najnowsze
  • Trending
  • Wszytskie
  • Startuj
  • Marketing
  • Rozwój
  • Kariera

Jak uaktywnić fanów na Facebooku?

Jak prowadzić biznes z branży beauty & health w dobie digital?

Najnowsze smartfony i ich funkcje

Najnowsze smartfony i ich funkcje

Film w emocjonalnej pigułce? – Zobacz technologię, która zabłysła na Cannes Lions 2016

5 sposobów na udany poranek

5 sposobów na udany poranek

3 kroki podnoszące sprzedaż online

3 kroki podnoszące sprzedaż online

Komunikacja w social media – sposób na generowanie ruchu w serwisach?

Komunikacja w social media – sposób na generowanie ruchu w serwisach?

Gdzie szukać oszczędności, prowadząc firmę?

Gdzie szukać oszczędności, prowadząc firmę?

Porady ubezpieczeniowe dla seniorów

Porady ubezpieczeniowe dla seniorów

Ponad 40% wzrost wartości Energi na GPW

Ponad 40% wzrost wartości Energi na GPW

wtorek, 24 czerwca, 2025
  • Login
BIZRUN.pl
No Result
View All Result
  • Wiadomości
  • Startuj
  • Zarządzanie
  • Rozwój
  • Finanse
  • Marketing
  • Urzędy
    • Urzędy Skarbowe
    • Urzędy ZUS
DODAJ NEWS
BIZRUN.pl
  • Wiadomości
  • Startuj
  • Zarządzanie
  • Rozwój
  • Finanse
  • Marketing
  • Urzędy
    • Urzędy Skarbowe
    • Urzędy ZUS
No Result
View All Result
BIZRUN.pl
No Result
View All Result

Jak uaktywnić fanów na Facebooku?

przez Redakcja Bizrun.pl
23 lipca 2012
w dziale: Internet, Marketing
0
0
POLECEŃ
95
WIZYT
Poleć FacebookuPoleć na LinkedinieWyślij

6. Dostosuj aktywność do branży

Zastanów się (lub zbadaj), kiedy subskrybenci Twojej strony są najbardziej zainteresowani prezentowanymi na niej treściami. Dostosuj do tego swoją aktywność.

Powiązane wiadomości

Jak prowadzić biznes z branży beauty & health w dobie digital?

Film w emocjonalnej pigułce? – Zobacz technologię, która zabłysła na Cannes Lions 2016

3 kroki podnoszące sprzedaż online

3 kroki podnoszące sprzedaż online

Jeśli działasz w branży rozrywkowej lub innej, która dla klientów jest związana z relaksem i odpoczynkiem (imprezy, kino, sport), na pewno warto szczególnie uaktywnić się wieczorami i w weekendy. Jeśli jednak prezentujesz informacje, które wiążą się pracą lub codzienną, rutynową aktywnością (żywność, edukacja, uroda), najważniejsze wpisy powinny pojawiać się w standardowych godzinach pracy.

Niektórych zaskoczyć może fakt, że jak wynika z badania przeprowadzonego przez Buddymedia, to w niedzielę czytelnicy Facebooka są najbardziej zainteresowani wpisami sklepów.

7. Zadawaj pytania

Jak najłatwiej skłonić użytkowników Facebooka do aktywności? Zadając pytania. Co myślicie o…? Dlaczego…? Co byście zrobili, gdyby…? Pytania prowokują do reakcji, ułatwiają dzielenie się własnymi przemyśleniami, a dzięki temu dla każdego administratora strony na Facebooku są też szansą na nawiązaniu kontaktu z „fanami”.

8. Zachęcaj do aktywności

Aktywność wyraża się nie tylko w odpowiadaniu na pytania. Prosząc subskrybentów o „polubienie” danej informacji lub o podzielenie się nią ze znajomymi możesz znacznie zwiększyć popularność poszczególnych wpisów. Warto więc proponować wprost: kliknij, polub, podziel się ze znajomymi, wejdź na tę stronę itd. Ważne tylko, aby takie prośby stosować z umiarem. Inaczej ryzykujesz, że czytelnicy uznają Cię za spamera i w efekcie – przestaną lubić Twoją stronę.

Przeczytaj także: Co najbardziej angażuje fanów na Facebooku?

Strona 2 z 2
Poprzedni12
Tagi: e-marketingFacebooksocial media
UdostępniUdostępniWyślij

NAJLEPSZE SZABLONY STRON 2018 / 2019

BIZRUN.PL

Pomagamy prowadzić i rozwinąć Twoją firmę!

Zegarek.pl - Wyjątkowe zegarki w doskonałych cenach

POPULARNE

  • Ile kosztuje wykończenie pod klucz?

    0 udostępnień
    Udostępni 0 Tweet 0
  • Poszukiwanie pracownika: profesjonalne ogłoszenie

    0 udostępnień
    Udostępni 0 Tweet 0
  • Czy okulary można odliczyć?

    0 udostępnień
    Udostępni 0 Tweet 0
  • Coca-Cola umieści na puszce Twoje imię

    0 udostępnień
    Udostępni 0 Tweet 0
  • Wzbudź szacunek pracowników (10 zasad)

    0 udostępnień
    Udostępni 0 Tweet 0
Bizrun.pl

2010 - 2018 © EUEXS SP ZOO
Polecamy jeszcze: Zegarek.pl | Mediarun.com | Marketingsummit.eu

Nasze projekty

  • Marketingsummit.eu
  • Mediarun.com
  • Zegarek.pl
  • Konkurs

Obserwuj nas

No Result
View All Result
  • Wiadomości
  • Startuj
  • Zarządzanie
  • Rozwój
  • Finanse
  • Marketing
  • Urzędy
    • Urzędy Skarbowe
    • Urzędy ZUS

2010 - 2018 © EUEXS SP ZOO
Polecamy jeszcze: Zegarek.pl | Mediarun.com | Marketingsummit.eu

Welcome Back!

Login to your account below

Forgotten Password?

Retrieve your password

Please enter your username or email address to reset your password.

Log In