• Najnowsze
  • Trending
  • Wszytskie
  • Startuj
  • Marketing
  • Rozwój
  • Kariera

Newsletter? Koniecznie z linkiem do Facebooka

Jak prowadzić biznes z branży beauty & health w dobie digital?

Najnowsze smartfony i ich funkcje

Najnowsze smartfony i ich funkcje

Film w emocjonalnej pigułce? – Zobacz technologię, która zabłysła na Cannes Lions 2016

5 sposobów na udany poranek

5 sposobów na udany poranek

3 kroki podnoszące sprzedaż online

3 kroki podnoszące sprzedaż online

Komunikacja w social media – sposób na generowanie ruchu w serwisach?

Komunikacja w social media – sposób na generowanie ruchu w serwisach?

Gdzie szukać oszczędności, prowadząc firmę?

Gdzie szukać oszczędności, prowadząc firmę?

Porady ubezpieczeniowe dla seniorów

Porady ubezpieczeniowe dla seniorów

Ponad 40% wzrost wartości Energi na GPW

Ponad 40% wzrost wartości Energi na GPW

poniedziałek, 23 czerwca, 2025
  • Login
BIZRUN.pl
No Result
View All Result
  • Wiadomości
  • Startuj
  • Zarządzanie
  • Rozwój
  • Finanse
  • Marketing
  • Urzędy
    • Urzędy Skarbowe
    • Urzędy ZUS
DODAJ NEWS
BIZRUN.pl
  • Wiadomości
  • Startuj
  • Zarządzanie
  • Rozwój
  • Finanse
  • Marketing
  • Urzędy
    • Urzędy Skarbowe
    • Urzędy ZUS
No Result
View All Result
BIZRUN.pl
No Result
View All Result

Newsletter? Koniecznie z linkiem do Facebooka

przez Redakcja Bizrun.pl
8 maja 2013
w dziale: Internet, Marketing
0
0
POLECEŃ
478
WIZYT
Poleć FacebookuPoleć na LinkedinieWyślij

Ponad 29 proc. marketerów umieszcza w newsletterach przyciski udostępniania w portalach społecznościowych, a wskaźnik kliknięć takich wiadomości jest wyższy średnio o 158 proc. – wynika z badania przeprowadzonego przez ekspertów email marketingu z GetResponse.

To już trzecie badanie GetResponse sprawdzające, jaki wpływ na skuteczność działań email marketingowych mają social media. Eksperci w szczególności przyjrzeli się popularności oraz efektywności udostępniania wysyłanych newsletterów w najpopularniejszych portalach społecznościowych.

Powiązane wiadomości

Jak prowadzić biznes z branży beauty & health w dobie digital?

Film w emocjonalnej pigułce? – Zobacz technologię, która zabłysła na Cannes Lions 2016

3 kroki podnoszące sprzedaż online

3 kroki podnoszące sprzedaż online

Najnowsze badanie potwierdza wnioski poprzednich analiz. Potencjał social media może znacznie zwiększyć skuteczność email marketingu. Wiadomości, które zawierają ikony udostępniania w social media, notują dużo lepsze wyniki.

WAŻNE! Newslettery, w których zostały umieszczone przyciski udostępniania, osiągnęły średni wskaźnik kliknięć wiadomości na poziomie 6,2%, podczas gdy wiadomości bez przycisków – 2,4%. Różnica wynosi aż 158% i z roku na rok rośnie – w 2011 r. wynosiła 115%.

Umieszczanie w newsletterach przycisków udostępniania w portalach społecznościowych staje się coraz popularniejsze. Aż 29,4% marketerów deklaruje, że dodaje do wiadomości ikony social media. Dla porównania, w 2011r. było to tylko 18,3% marketerów.

Z badania wynika również, że najpopularniejszym portalem wśród marketerów, którzy korzystają z udostępniania e-maili w social media, jest Facebook. Aż 98,8% z nich dodaje do wiadomości przyciski udostępniania właśnie w tym serwisie.

Niewiele mniejszą popularnością cieszy się Twitter. Ikony tego serwisu znalazły się w ponad 90% wiadomości. Na kolejnych miejscach uplasowały się takie serwisy, jak LinkedIn – 68,1%, Pinterest – 46,4% oraz Google+ – 41,6%.

Najczęściej marketerzy umieszczają w wiadomości 3 różne przyciski udostępniania (39,1%). Na 4 lub więcej ikon w wiadomości decyduje się 34,9% badanych. Z kolei do 2 przycisków ogranicza się 14,9%, a do jednego już tylko 11% marketerów.

– W porównaniu z badaniem z ubiegłego roku, liczba marketerów stosujących integrację kampanii email marketingowych z najpopularniejszymi portalami społecznościowymi wzrosła aż o 61%. Jest to jasny sygnał, że umieszczanie w newsletterach przycisków udostępniania w social media to nie była tylko chwilowa moda, wynikająca z ogromnej popularności portali społecznościowych, ale trend, który może zwiększać skuteczność kampanii email marketingowych – komentuje wyniki badania Maciej Ossowski, dyrektor Działu Edukacji w GetResponse.

Badanie zostało przeprowadzone na 537 milionów wiadomości wysłanych przez użytkowników GetResponse z całego świata.

Fot. Getty Images

Tagi: e-mailmarketingsocial media
UdostępniUdostępniWyślij

NAJLEPSZE SZABLONY STRON 2018 / 2019

BIZRUN.PL

Pomagamy prowadzić i rozwinąć Twoją firmę!

Zegarek.pl - Wyjątkowe zegarki w doskonałych cenach

POPULARNE

  • Ile kosztuje wykończenie pod klucz?

    0 udostępnień
    Udostępni 0 Tweet 0
  • Poszukiwanie pracownika: profesjonalne ogłoszenie

    0 udostępnień
    Udostępni 0 Tweet 0
  • Czy okulary można odliczyć?

    0 udostępnień
    Udostępni 0 Tweet 0
  • Coca-Cola umieści na puszce Twoje imię

    0 udostępnień
    Udostępni 0 Tweet 0
  • Biały i czarny wywiad gospodarczy – czym się różnią?

    0 udostępnień
    Udostępni 0 Tweet 0
Bizrun.pl

2010 - 2018 © EUEXS SP ZOO
Polecamy jeszcze: Zegarek.pl | Mediarun.com | Marketingsummit.eu

Nasze projekty

  • Marketingsummit.eu
  • Mediarun.com
  • Zegarek.pl
  • Konkurs

Obserwuj nas

No Result
View All Result
  • Wiadomości
  • Startuj
  • Zarządzanie
  • Rozwój
  • Finanse
  • Marketing
  • Urzędy
    • Urzędy Skarbowe
    • Urzędy ZUS

2010 - 2018 © EUEXS SP ZOO
Polecamy jeszcze: Zegarek.pl | Mediarun.com | Marketingsummit.eu

Welcome Back!

Login to your account below

Forgotten Password?

Retrieve your password

Please enter your username or email address to reset your password.

Log In