• Najnowsze
  • Trending
  • Wszytskie
  • Startuj
  • Marketing
  • Rozwój
  • Kariera

Nowe narzędzie dla social media

Jak prowadzić biznes z branży beauty & health w dobie digital?

Najnowsze smartfony i ich funkcje

Najnowsze smartfony i ich funkcje

Film w emocjonalnej pigułce? – Zobacz technologię, która zabłysła na Cannes Lions 2016

5 sposobów na udany poranek

5 sposobów na udany poranek

3 kroki podnoszące sprzedaż online

3 kroki podnoszące sprzedaż online

Komunikacja w social media – sposób na generowanie ruchu w serwisach?

Komunikacja w social media – sposób na generowanie ruchu w serwisach?

Gdzie szukać oszczędności, prowadząc firmę?

Gdzie szukać oszczędności, prowadząc firmę?

Porady ubezpieczeniowe dla seniorów

Porady ubezpieczeniowe dla seniorów

Ponad 40% wzrost wartości Energi na GPW

Ponad 40% wzrost wartości Energi na GPW

wtorek, 24 czerwca, 2025
  • Login
BIZRUN.pl
No Result
View All Result
  • Wiadomości
  • Startuj
  • Zarządzanie
  • Rozwój
  • Finanse
  • Marketing
  • Urzędy
    • Urzędy Skarbowe
    • Urzędy ZUS
DODAJ NEWS
BIZRUN.pl
  • Wiadomości
  • Startuj
  • Zarządzanie
  • Rozwój
  • Finanse
  • Marketing
  • Urzędy
    • Urzędy Skarbowe
    • Urzędy ZUS
No Result
View All Result
BIZRUN.pl
No Result
View All Result

Nowe narzędzie dla social media

przez Redakcja Bizrun.pl
11 kwietnia 2013
w dziale: Internet, Marketing
0
0
POLECEŃ
386
WIZYT
Poleć FacebookuPoleć na LinkedinieWyślij

Aktualizowane co godzinę, oparte o niestandardowe kryteria, odpowiednio wyselekcjonowane, bezpłatne i ogólnodostępne – takie mają być statystyki przygotowywane przez Wisetrends.

– Tysiące firm dostrzega potencjał mediów społecznościowych i za ich pośrednictwem komunikują się z fanami – mówi Piotr Różycki, prezes spółki Big Data, twórcy Wisetrends. – Jednak, aby świadomie i skutecznie prowadzić taki dialog, niezbędna jest wiedza i analiza najnowszych trendów oraz nastrojów panujących w obszarze social media.

Powiązane wiadomości

Jak prowadzić biznes z branży beauty & health w dobie digital?

Film w emocjonalnej pigułce? – Zobacz technologię, która zabłysła na Cannes Lions 2016

3 kroki podnoszące sprzedaż online

3 kroki podnoszące sprzedaż online

Z myślą o tym powstało Wisetrends, narzędzie pozwalające na bieżące monitorowanie działań marki w mediach społecznościach.

– Słowo „wise” w języku angielskim oznacza mędrca, kogoś z dogłębną, przeanalizowaną i sprawdzoną wiedzą. Chcemy być właśnie takim mędrcem, jeśli chodzi o social media – deklaruje Różycki.

– Doskonale zdajemy sobie sprawę z tego jak ważne jest kolekcjonowanie, odpowiednia interpretacja oraz szybka reakcja na statystyki zachowań fanów marki w internecie. Dlatego dostarczane przez nas dane przedstawiane są w taki sposób, aby były nie tylko wskazówkami do prowadzenia bieżącej komunikacji, ale także stanowiły podstawę do podejmowania kluczowych decyzji marketingowych, tworzenia strategii, optymalizacji działań czy planów rozwoju profilów społecznościowych – dodaje.

Poza podstawowymi raportami i aktualizowanymi co godzinę statystykami, dostępnymi bezpośrednio na stronie Wisetrends.com, usługa ta ma wykorzystywać specjalny algorytm oparty na szczegółowo dobranych atrybutach i założeniach. System ma nadawać fanpage’om wskaźnik WiseIndex (WI), który pozwoli na bieżąco określić pozycję danego fanpage’a w ogólnym i kategoryzowanym rankingu.

– Do tej pory podstawowym kryterium, według którego najczęściej klasyfikowane były fanpage’e to liczba fanów. Jednak to nie ona, a jakość i skuteczność prowadzenia dialogu z odbiorcami jest najważniejsza w funkcjonowaniu firmowych profili na Facebook’u. Dlatego przyznając WiseIndex, bierzemy pod uwagę szereg czynników, chociażby takich jak wskaźnik PTA, zaangażowanie czy responsywność. Dopiero ich mix i odpowiednie zestawienie pozwalają w obiektywny sposób określić skuteczność i realny zasięg działań prowadzonych w social media – mówi Różycki.

– Dlatego wyniki naszych rankingów i pozycja nadana poszczególnym profilom przez WiseIndex może okazać się dla wielu osób dużym zaskoczeniem – dodaje.

W pierwszej kolejności Wisetrends wziął pod swoją lupę kilkaset najpopularniejszych polskich fanpegów, w kilkudziesięciu kategoriach. Jednak lista monitorowanych profili jest nadal otwarta, każdy użytkownik może zaproponować fanpage, który jego zdaniem powinien zostać dodany do wykazu Wisetrends.

– To dopiero początek naszych działań. Bardzo dynamicznie się rozwijamy i w kolejnych tygodniach konsekwentnie będziemy poszerzać zakres naszych usług – zapowiada Różycki. – Planujemy udostępniać szereg nowych, niespotykanych do tej pory funkcjonalności, pozwalających na zaawansowanym poziomie analizować działania marketingowe firm i marek nie tylko na Facebook’u, ale także w innych kanałach social media, takich jak Twitter czy Google+ – informuje.

System ma wystartować 15 kwietnia.

Tagi: Facebooksocial media
UdostępniUdostępniWyślij

NAJLEPSZE SZABLONY STRON 2018 / 2019

BIZRUN.PL

Pomagamy prowadzić i rozwinąć Twoją firmę!

Zegarek.pl - Wyjątkowe zegarki w doskonałych cenach

POPULARNE

  • Ile kosztuje wykończenie pod klucz?

    0 udostępnień
    Udostępni 0 Tweet 0
  • Poszukiwanie pracownika: profesjonalne ogłoszenie

    0 udostępnień
    Udostępni 0 Tweet 0
  • Czy okulary można odliczyć?

    0 udostępnień
    Udostępni 0 Tweet 0
  • Coca-Cola umieści na puszce Twoje imię

    0 udostępnień
    Udostępni 0 Tweet 0
  • Biały i czarny wywiad gospodarczy – czym się różnią?

    0 udostępnień
    Udostępni 0 Tweet 0
Bizrun.pl

2010 - 2018 © EUEXS SP ZOO
Polecamy jeszcze: Zegarek.pl | Mediarun.com | Marketingsummit.eu

Nasze projekty

  • Marketingsummit.eu
  • Mediarun.com
  • Zegarek.pl
  • Konkurs

Obserwuj nas

No Result
View All Result
  • Wiadomości
  • Startuj
  • Zarządzanie
  • Rozwój
  • Finanse
  • Marketing
  • Urzędy
    • Urzędy Skarbowe
    • Urzędy ZUS

2010 - 2018 © EUEXS SP ZOO
Polecamy jeszcze: Zegarek.pl | Mediarun.com | Marketingsummit.eu

Welcome Back!

Login to your account below

Forgotten Password?

Retrieve your password

Please enter your username or email address to reset your password.

Log In