• Latest
  • Trending
  • All
  • Startuj
  • Marketing
  • Rozwój
  • Kariera

Nowe narzędzie dla social media

Jak prowadzić biznes z branży beauty & health w dobie digital?

Najnowsze smartfony i ich funkcje

Najnowsze smartfony i ich funkcje

Film w emocjonalnej pigułce? – Zobacz technologię, która zabłysła na Cannes Lions 2016

5 sposobów na udany poranek

5 sposobów na udany poranek

3 kroki podnoszące sprzedaż online

3 kroki podnoszące sprzedaż online

Komunikacja w social media – sposób na generowanie ruchu w serwisach?

Komunikacja w social media – sposób na generowanie ruchu w serwisach?

Gdzie szukać oszczędności, prowadząc firmę?

Gdzie szukać oszczędności, prowadząc firmę?

Porady ubezpieczeniowe dla seniorów

Porady ubezpieczeniowe dla seniorów

Ponad 40% wzrost wartości Energi na GPW

Ponad 40% wzrost wartości Energi na GPW

sobota, 7 Grudzień, 2019
BIZRUN.pl
No Result
View All Result
  • Wiadomości
  • Startuj
  • Zarządzanie
  • Rozwój
  • Finanse
  • Marketing
  • Urzędy
    • Urzędy Skarbowe
    • Urzędy ZUS
DODAJ NEWS
BIZRUN.pl
  • Wiadomości
  • Startuj
  • Zarządzanie
  • Rozwój
  • Finanse
  • Marketing
  • Urzędy
    • Urzędy Skarbowe
    • Urzędy ZUS
No Result
View All Result
BIZRUN.pl
No Result
View All Result

Nowe narzędzie dla social media

by Redakcja Bizrun.pl
11 kwietnia 2013
in Internet, Marketing
0
0
SHARES
2
VIEWS
Poleć FacebookuPoleć na LinkedinieWyślij

Aktualizowane co godzinę, oparte o niestandardowe kryteria, odpowiednio wyselekcjonowane, bezpłatne i ogólnodostępne – takie mają być statystyki przygotowywane przez Wisetrends.

– Tysiące firm dostrzega potencjał mediów społecznościowych i za ich pośrednictwem komunikują się z fanami – mówi Piotr Różycki, prezes spółki Big Data, twórcy Wisetrends. – Jednak, aby świadomie i skutecznie prowadzić taki dialog, niezbędna jest wiedza i analiza najnowszych trendów oraz nastrojów panujących w obszarze social media.

Z myślą o tym powstało Wisetrends, narzędzie pozwalające na bieżące monitorowanie działań marki w mediach społecznościach.

– Słowo „wise” w języku angielskim oznacza mędrca, kogoś z dogłębną, przeanalizowaną i sprawdzoną wiedzą. Chcemy być właśnie takim mędrcem, jeśli chodzi o social media – deklaruje Różycki.

– Doskonale zdajemy sobie sprawę z tego jak ważne jest kolekcjonowanie, odpowiednia interpretacja oraz szybka reakcja na statystyki zachowań fanów marki w internecie. Dlatego dostarczane przez nas dane przedstawiane są w taki sposób, aby były nie tylko wskazówkami do prowadzenia bieżącej komunikacji, ale także stanowiły podstawę do podejmowania kluczowych decyzji marketingowych, tworzenia strategii, optymalizacji działań czy planów rozwoju profilów społecznościowych – dodaje.

Poza podstawowymi raportami i aktualizowanymi co godzinę statystykami, dostępnymi bezpośrednio na stronie Wisetrends.com, usługa ta ma wykorzystywać specjalny algorytm oparty na szczegółowo dobranych atrybutach i założeniach. System ma nadawać fanpage’om wskaźnik WiseIndex (WI), który pozwoli na bieżąco określić pozycję danego fanpage’a w ogólnym i kategoryzowanym rankingu.

– Do tej pory podstawowym kryterium, według którego najczęściej klasyfikowane były fanpage’e to liczba fanów. Jednak to nie ona, a jakość i skuteczność prowadzenia dialogu z odbiorcami jest najważniejsza w funkcjonowaniu firmowych profili na Facebook’u. Dlatego przyznając WiseIndex, bierzemy pod uwagę szereg czynników, chociażby takich jak wskaźnik PTA, zaangażowanie czy responsywność. Dopiero ich mix i odpowiednie zestawienie pozwalają w obiektywny sposób określić skuteczność i realny zasięg działań prowadzonych w social media – mówi Różycki.

– Dlatego wyniki naszych rankingów i pozycja nadana poszczególnym profilom przez WiseIndex może okazać się dla wielu osób dużym zaskoczeniem – dodaje.

W pierwszej kolejności Wisetrends wziął pod swoją lupę kilkaset najpopularniejszych polskich fanpegów, w kilkudziesięciu kategoriach. Jednak lista monitorowanych profili jest nadal otwarta, każdy użytkownik może zaproponować fanpage, który jego zdaniem powinien zostać dodany do wykazu Wisetrends.

– To dopiero początek naszych działań. Bardzo dynamicznie się rozwijamy i w kolejnych tygodniach konsekwentnie będziemy poszerzać zakres naszych usług – zapowiada Różycki. – Planujemy udostępniać szereg nowych, niespotykanych do tej pory funkcjonalności, pozwalających na zaawansowanym poziomie analizować działania marketingowe firm i marek nie tylko na Facebook’u, ale także w innych kanałach social media, takich jak Twitter czy Google+ – informuje.

Powiązane wiadomości

Jak prowadzić biznes z branży beauty & health w dobie digital?

Film w emocjonalnej pigułce? – Zobacz technologię, która zabłysła na Cannes Lions 2016

3 kroki podnoszące sprzedaż online

3 kroki podnoszące sprzedaż online

System ma wystartować 15 kwietnia.

Tags: Facebooksocial media
ShareShareSend
Previous Post

Jak odzyskać pieniądze od dłużnika?

Next Post

Wirtualne pismo dla przedsiębiorców

Next Post

Wirtualne pismo dla przedsiębiorców

Jak zostać milionerem? 7 kroków

NAJLEPSZE SZABLONY STRON 2018 / 2019

BIZRUN.PL

Bizrun.pl

Pomagamy prowadzić i rozwinąć Twoją firmę!

Zegarek.pl - Wyjątkowe zegarki w doskonałych cenach

POPULARNE

  • Franczyza do 100 tys. zł – 7 pomysłów

    0 shares
    Share 0 Tweet 0
  • Konto firmowe do celów prywatnych?

    0 shares
    Share 0 Tweet 0
  • Wzbudź szacunek pracowników (10 zasad)

    0 shares
    Share 0 Tweet 0
  • Jak się targować? 8 technik

    0 shares
    Share 0 Tweet 0
  • Świąteczne hasła niczym odgrzewany barszcz

    0 shares
    Share 0 Tweet 0
Bizrun.pl

2010 - 2018 © EUEXS SP ZOO
Polecamy jeszcze: Zegarek.pl | Mediarun.com | Marketingsummit.eu

Nasze projekty

  • Marketingsummit.eu
  • Mediarun.com
  • Zegarek.pl
  • Konkurs

Obserwuj nas

No Result
View All Result
  • Wiadomości
  • Startuj
  • Zarządzanie
  • Rozwój
  • Finanse
  • Marketing
  • Urzędy
    • Urzędy Skarbowe
    • Urzędy ZUS

2010 - 2018 © EUEXS SP ZOO
Polecamy jeszcze: Zegarek.pl | Mediarun.com | Marketingsummit.eu

Login to your account below

Forgotten Password?

Fill the forms bellow to register

All fields are required. Log In

Retrieve your password

Please enter your username or email address to reset your password.

Log In