• Najnowsze
  • Trending
  • Wszytskie
  • Startuj
  • Marketing
  • Rozwój
  • Kariera

Polskie firmy będą coraz bardziej mobilne

Jak prowadzić biznes z branży beauty & health w dobie digital?

Najnowsze smartfony i ich funkcje

Najnowsze smartfony i ich funkcje

Film w emocjonalnej pigułce? – Zobacz technologię, która zabłysła na Cannes Lions 2016

5 sposobów na udany poranek

5 sposobów na udany poranek

3 kroki podnoszące sprzedaż online

3 kroki podnoszące sprzedaż online

Komunikacja w social media – sposób na generowanie ruchu w serwisach?

Komunikacja w social media – sposób na generowanie ruchu w serwisach?

Gdzie szukać oszczędności, prowadząc firmę?

Gdzie szukać oszczędności, prowadząc firmę?

Porady ubezpieczeniowe dla seniorów

Porady ubezpieczeniowe dla seniorów

Ponad 40% wzrost wartości Energi na GPW

Ponad 40% wzrost wartości Energi na GPW

21 °c
Columbus
wtorek, 24 czerwca, 2025
  • Login
BIZRUN.pl
No Result
View All Result
  • Wiadomości
  • Startuj
  • Zarządzanie
  • Rozwój
  • Finanse
  • Marketing
  • Urzędy
    • Urzędy Skarbowe
    • Urzędy ZUS
DODAJ NEWS
BIZRUN.pl
  • Wiadomości
  • Startuj
  • Zarządzanie
  • Rozwój
  • Finanse
  • Marketing
  • Urzędy
    • Urzędy Skarbowe
    • Urzędy ZUS
No Result
View All Result
BIZRUN.pl
No Result
View All Result

Polskie firmy będą coraz bardziej mobilne

przez Redakcja Bizrun.pl
30 marca 2012
w dziale: Internet, Marketing
0
0
POLECEŃ
132
WIZYT
Poleć FacebookuPoleć na LinkedinieWyślij

Już prawie jedna czwarta europejskich firm promuje się z wykorzystaniem aplikacji mobilnych, a blisko 20 procent z nich posiada mobilną wersję swojej strony internetowej.

Za trendem tym zaczynają podążać polskie firmy, które pragną wykorzystać fakt zwiększającej się rzeszy fanów aplikacji mobilnych w Polsce, która liczy obecnie ok. czterech milionów użytkowników, a na przestrzeni kolejnych trzech lat ma się podwoić.

Powiązane wiadomości

Jak prowadzić biznes z branży beauty & health w dobie digital?

Film w emocjonalnej pigułce? – Zobacz technologię, która zabłysła na Cannes Lions 2016

3 kroki podnoszące sprzedaż online

3 kroki podnoszące sprzedaż online

Stale rosnący poziom sprzedaży smartfonów sprawia, że użytkownicy korzystający z mobilnego dostępu do sieci stają się coraz bardziej interesującymi klientami dla polskich firm.

Szacunki Gfk Polonia wskazują, że w 2011 roku Polacy zakupili od 4,5 mln do 5,6 mln smartfonów, które tym samym stanowiły 40 proc. rynku telefonów komórkowych w Polsce. Poziom sprzedaży w stosunku do 2010 roku wzrósł aż o 27 proc.

Analizy działu badawczego Pyramid Research wskazują, że do 2015 roku rynek sprzedaży smartfonów może sięgnąć nawet ośmiu milionów sztuk, a ich udział w rynku wzrośnie do poziomu 60 proc.

Wyniki badania Analytics and Insight przeprowadzonego przez dom mediowy MEC wykazały, że w Polsce już blisko 4 mln użytkowników korzysta z aplikacji mobilnych. Specjaliści agencji interaktywnej Fortune Cookie zaznaczają jednak, że wprowadzenie tego typu rozwiązań w firmie powinno jasno wynikać z modelu biznesowego firmy, a ich zastosowanie wymaga opracowania szczegółowej strategii. Przestrzegają również przed opracowywaniem aplikacji mobilnych o nikłym poziomie funkcjonalności, konstruowanych wyłącznie na podstawie trendów rynkowych.

– Decyzja o realizacji aplikacji mobilnej powinna logicznie wynikać z modelu biznesowego, oferty firmy oraz sposobu, w jaki korzystają z niej użytkownicy. Jeżeli jesteśmy przekonani, że rozwiązanie to wpłynie na wzrost atrakcyjności świadczonych przez nas usług oraz umożliwi pozyskanie nowych klientów, warto w nie zainwestować. Jednak w niektórych przypadkach dużo bardziej uzasadnionym działaniem jest opracowanie mobilnej wersji naszej firmowej strony www – mówi Maciej Swoboda, client service director Fortune Cookie.

Blisko 70 proc. właścicieli smartfonów korzysta z nich podczas dokonywania zakupów oraz wyszukiwania informacji o firmie, wynika ze światowego badania przeprowadzonego przez Google. Na podstawie uzyskanych w ten sposób danych, blisko 75 proc. podejmuje decyzje zakupowe.

Bardzo często użytkownicy reagują na uzyskane informacje tego samego dnia: 65 proc. decyduje się na kontakt telefoniczny, a blisko 50 proc. na wizytę w sklepie. Eksperci wskazują, że są to liczby, na które warto zwrócić uwagę, jednocześnie zaznaczając, że już niedługo polski rynek będzie musiał uwzględnić potrzeby mobilnych internautów.

– Aplikacje bądź mobilna wersja strony powinny być przede wszystkim użyteczne, dlatego też w trakcie ich projektowania szczególny nacisk powinien zostać położony na potrzeby użytkownika – dodaje Maciej Swoboda.

Fot. Getty Images

Tagi: aplikacjeinnowacjeinternet
UdostępniUdostępniWyślij

NAJLEPSZE SZABLONY STRON 2018 / 2019

BIZRUN.PL

Pomagamy prowadzić i rozwinąć Twoją firmę!

Zegarek.pl - Wyjątkowe zegarki w doskonałych cenach

POPULARNE

  • Ile kosztuje wykończenie pod klucz?

    0 udostępnień
    Udostępni 0 Tweet 0
  • Poszukiwanie pracownika: profesjonalne ogłoszenie

    0 udostępnień
    Udostępni 0 Tweet 0
  • Czy okulary można odliczyć?

    0 udostępnień
    Udostępni 0 Tweet 0
  • Coca-Cola umieści na puszce Twoje imię

    0 udostępnień
    Udostępni 0 Tweet 0
  • Biały i czarny wywiad gospodarczy – czym się różnią?

    0 udostępnień
    Udostępni 0 Tweet 0
Bizrun.pl

2010 - 2018 © EUEXS SP ZOO
Polecamy jeszcze: Zegarek.pl | Mediarun.com | Marketingsummit.eu

Nasze projekty

  • Marketingsummit.eu
  • Mediarun.com
  • Zegarek.pl
  • Konkurs

Obserwuj nas

No Result
View All Result
  • Wiadomości
  • Startuj
  • Zarządzanie
  • Rozwój
  • Finanse
  • Marketing
  • Urzędy
    • Urzędy Skarbowe
    • Urzędy ZUS

2010 - 2018 © EUEXS SP ZOO
Polecamy jeszcze: Zegarek.pl | Mediarun.com | Marketingsummit.eu

Welcome Back!

Login to your account below

Forgotten Password?

Retrieve your password

Please enter your username or email address to reset your password.

Log In