• Najnowsze
  • Trending
  • Wszytskie
  • Startuj
  • Marketing
  • Rozwój
  • Kariera

Pozycjonowanie gratis!

Jak prowadzić biznes z branży beauty & health w dobie digital?

Najnowsze smartfony i ich funkcje

Najnowsze smartfony i ich funkcje

Film w emocjonalnej pigułce? – Zobacz technologię, która zabłysła na Cannes Lions 2016

5 sposobów na udany poranek

5 sposobów na udany poranek

3 kroki podnoszące sprzedaż online

3 kroki podnoszące sprzedaż online

Komunikacja w social media – sposób na generowanie ruchu w serwisach?

Komunikacja w social media – sposób na generowanie ruchu w serwisach?

Gdzie szukać oszczędności, prowadząc firmę?

Gdzie szukać oszczędności, prowadząc firmę?

Porady ubezpieczeniowe dla seniorów

Porady ubezpieczeniowe dla seniorów

Ponad 40% wzrost wartości Energi na GPW

Ponad 40% wzrost wartości Energi na GPW

wtorek, 24 czerwca, 2025
  • Login
BIZRUN.pl
No Result
View All Result
  • Wiadomości
  • Startuj
  • Zarządzanie
  • Rozwój
  • Finanse
  • Marketing
  • Urzędy
    • Urzędy Skarbowe
    • Urzędy ZUS
DODAJ NEWS
BIZRUN.pl
  • Wiadomości
  • Startuj
  • Zarządzanie
  • Rozwój
  • Finanse
  • Marketing
  • Urzędy
    • Urzędy Skarbowe
    • Urzędy ZUS
No Result
View All Result
BIZRUN.pl
No Result
View All Result

Pozycjonowanie gratis!

przez Redakcja Bizrun.pl
10 stycznia 2012
w dziale: Internet, Marketing
0
0
POLECEŃ
458
WIZYT
Poleć FacebookuPoleć na LinkedinieWyślij

Słowa-klucze warto umieścić także w tytule i nagłówkach strony. Np. tytuł może brzmieć: „Stormania – tanie storczyki phalaenopsis”.

Druga sprawa to artykuły w samym serwisie. Zarówno w artykułach, które zamieścisz na swojej stronie, jak i w opisach produktów, powinny powtarzać się Twoje słowa kluczowe.

Powiązane wiadomości

Jak prowadzić biznes z branży beauty & health w dobie digital?

Film w emocjonalnej pigułce? – Zobacz technologię, która zabłysła na Cannes Lions 2016

3 kroki podnoszące sprzedaż online

3 kroki podnoszące sprzedaż online

Powinny być one jednak w sposób naturalny ujęte w szerszym kontekście. Samo powtarzanie tych samych fraz po przecinku nie przyniesie efektów.

WAŻNE! Gdy strona jest już poprawnie przygotowana, warto zadbać o to, by kierowały do niej linki w innych serwisach. Od tego będzie zależała popularność Twojego sklepu, rozumiana w kategoriach tzw. reputacji strony.

Im więcej linków będzie prowadziło do Twojej strony, tym poważniej będzie ona traktowana przez wyszukiwarki. Dlatego dodaj stronę do różnych spisów, książek adresowych itp. Postaraj się, by linków kierujących do Ciebie było jak najwięcej. Możesz spróbować także „wymienić się linkami” z innymi serwisami.

Właściwie linkami możesz wymieniać się także sam ze sobą… Stwórz drugą stronę www, która stanie się np. blogiem eksperckim. Korzystając z powyższego przykładu, może to być strona poświęcona uprawie różnych odmian storczyków. Poruszając ciekawe tematy, zachęcaj do obejrzenia zdjęć lub zapoznania się z promocjami w sklepie.

Ze sklepu na blog możesz natomiast kierować tych, którzy chcieliby rozszerzyć swoją wiedzę na temat uprawy. Niech te dwie strony żyją ze sobą w symbiozie, nawzajem wspierając się linkami, a więc wzajemnie nakręcając swoją popularność. Wyszukiwarka Google powinna to docenić.

Podsumowując, skup się na słowach kluczowych + staraj się wszelkimi sposobami spopularyzować swoja stronę www. Jeśli będziesz aktywny, możliwe, że osiągniesz lepsze efekty niż firma zajmująca się pozycjonowaniem profesjonalnie. Nic nie procentuje tak, jak osobiste zaangażowanie właściciela firmy.

MP

Fot. Getty Images

Strona 2 z 2
Poprzedni12
Tagi: e-sklepgooglepozycjonowaniepromocjastrona www
UdostępniUdostępniWyślij

NAJLEPSZE SZABLONY STRON 2018 / 2019

BIZRUN.PL

Pomagamy prowadzić i rozwinąć Twoją firmę!

Zegarek.pl - Wyjątkowe zegarki w doskonałych cenach

POPULARNE

  • Ile kosztuje wykończenie pod klucz?

    0 udostępnień
    Udostępni 0 Tweet 0
  • Poszukiwanie pracownika: profesjonalne ogłoszenie

    0 udostępnień
    Udostępni 0 Tweet 0
  • Czy okulary można odliczyć?

    0 udostępnień
    Udostępni 0 Tweet 0
  • Coca-Cola umieści na puszce Twoje imię

    0 udostępnień
    Udostępni 0 Tweet 0
  • Wzbudź szacunek pracowników (10 zasad)

    0 udostępnień
    Udostępni 0 Tweet 0
Bizrun.pl

2010 - 2018 © EUEXS SP ZOO
Polecamy jeszcze: Zegarek.pl | Mediarun.com | Marketingsummit.eu

Nasze projekty

  • Marketingsummit.eu
  • Mediarun.com
  • Zegarek.pl
  • Konkurs

Obserwuj nas

No Result
View All Result
  • Wiadomości
  • Startuj
  • Zarządzanie
  • Rozwój
  • Finanse
  • Marketing
  • Urzędy
    • Urzędy Skarbowe
    • Urzędy ZUS

2010 - 2018 © EUEXS SP ZOO
Polecamy jeszcze: Zegarek.pl | Mediarun.com | Marketingsummit.eu

Welcome Back!

Login to your account below

Forgotten Password?

Retrieve your password

Please enter your username or email address to reset your password.

Log In