• Najnowsze
  • Trending
  • Wszytskie
  • Startuj
  • Marketing
  • Rozwój
  • Kariera

Promocja serwisu na przykładzie Nextur.pl (case study)

Jak prowadzić biznes z branży beauty & health w dobie digital?

Najnowsze smartfony i ich funkcje

Najnowsze smartfony i ich funkcje

Film w emocjonalnej pigułce? – Zobacz technologię, która zabłysła na Cannes Lions 2016

5 sposobów na udany poranek

5 sposobów na udany poranek

3 kroki podnoszące sprzedaż online

3 kroki podnoszące sprzedaż online

Komunikacja w social media – sposób na generowanie ruchu w serwisach?

Komunikacja w social media – sposób na generowanie ruchu w serwisach?

Gdzie szukać oszczędności, prowadząc firmę?

Gdzie szukać oszczędności, prowadząc firmę?

Porady ubezpieczeniowe dla seniorów

Porady ubezpieczeniowe dla seniorów

Ponad 40% wzrost wartości Energi na GPW

Ponad 40% wzrost wartości Energi na GPW

21 °c
Columbus
wtorek, 24 czerwca, 2025
  • Login
BIZRUN.pl
No Result
View All Result
  • Wiadomości
  • Startuj
  • Zarządzanie
  • Rozwój
  • Finanse
  • Marketing
  • Urzędy
    • Urzędy Skarbowe
    • Urzędy ZUS
DODAJ NEWS
BIZRUN.pl
  • Wiadomości
  • Startuj
  • Zarządzanie
  • Rozwój
  • Finanse
  • Marketing
  • Urzędy
    • Urzędy Skarbowe
    • Urzędy ZUS
No Result
View All Result
BIZRUN.pl
No Result
View All Result

Promocja serwisu na przykładzie Nextur.pl (case study)

przez Redakcja Bizrun.pl
21 marca 2012
w dziale: Internet, Marketing
0
0
POLECEŃ
188
WIZYT
Poleć FacebookuPoleć na LinkedinieWyślij

Idealia przeprowadziła internetową kampanię promującą serwis Nextur.pl. Oto, jak wyglądały działania i osiągnięte efekty.

Nextur.pl to serwis służący do planowania kompleksowych wycieczek po kraju, umożliwiający dokonywanie rezerwacji noclegów i atrakcji online. Nextur.pl umożliwia wybór jednej z dostępnych w bazie wycieczek bądź jej dowolną modyfikację według własnych upodobań i potrzeb.

Powiązane wiadomości

Jak prowadzić biznes z branży beauty & health w dobie digital?

Film w emocjonalnej pigułce? – Zobacz technologię, która zabłysła na Cannes Lions 2016

3 kroki podnoszące sprzedaż online

3 kroki podnoszące sprzedaż online

Serwis automatycznie kalkuluje czas, trasę oraz koszty, tak by turysta w ciągu kilku chwil miał kompletny i gotowy plan wyjazdu. Serwis posiada bazę wycieczek posegregowanych na 10 różnych kategorii.

Realizacja projektu trwała 18 miesięcy.

Przeprowadzane działania

1. Opracowanie i przygotowanie przyjaznej dla użytkownika grafiki portalu, która skłoni go do jak najdłuższego pobytu na stronie.

2. Zaprogramowanie serwisu. Serwis ma zaspokajać głównie potrzeby szkół oraz osób, które chcą w prosty i szybki sposób zorganizować wycieczkę. System zastosowany w Nextur.pl posiada szeroką bazę wycieczek podzielonych na dni oraz przystanki – poszczególne etapy wycieczki. Każdą propozycję można modyfikować, zmieniając kolejność przystanków, rezygnując z wybranych punktów trasy bądź dodając swoje. Atrakcyjnymi funkcjonalnościami są rezerwacje online oraz automatyczna kalkulacja kosztów.

3. Przygotowanie oraz wprowadzenie do serwisu szerokiej bazy miejsc noclegowych oraz atrakcji turystycznych w Polsce.

4. Przygotowywanie kontentu. Stworzenie atrakcyjnych wycieczek w różnych regionach Polski. Dodatkowo – prowadzenie blogu redakcyjnego zawierającego newsy i ciekawostki z dziedziny turystyki.

5. Działania promocyjno-reklamowe:
– social media – założenie oraz prowadzenie profilu Nextur.pl na Facebooku, kampania reklamowa FacebookAds
– media relations – przygotowanie informacji prasowych i artykułów dystrybuowanych do mediów
– konkurs dla szkół – Najlepsi wyjeżdżają za darmo. Opracuj najciekawszy wyjazd szkolny i wygraj wycieczkę dla swojej klasy
– konkursu z miesięcznikiem National Geographic Traveler – Zaproponuj ciekawy wyjazd i wygraj cenne nagrody
– nawiązanie stałej współpracy z National Geographic Traveler – dziennikarze, inspirując się propozycjami z portalu Nextur.pl, organizowali wyjazdy i cyklicznie opisywali wrażenia na łamach miesięcznika
– udział przedstawicieli Nextur.pl w dwóch zorganizowanych wspólnie z portalem eszkola24.pl konferencjach skierowanych do dyrektorów i nauczycieli szkół podstawowych, gimnazjów i liceów („Nowoczesne technologie w służbie edukacji”, „Funkcjonalność systemów informatycznych wspierających pracę szkoły”)
– projekt i przygotowanie gazetki informacyjno-promocyjnej „Szkoła XXI wieku”; wysyłka pocztowa do ok. 1000 szkół w całej Polsce
– uczestnictwo przedstawicieli Nextur.pl w eventach regionalnych i targach o tematyce turystycznej, takich jak Międzynarodowe Targi Turystyczne TT Warsaw czy 45 Dymarki Świętokrzyskie
– przeprowadzenie akcji telemarketingowej oraz mailingu tradycyjnego do ponad 5.500 właścicieli obiektów wypoczynkowych w celu promocji i zachęcenia do współpracy z portalem Nextur.pl
– przeprowadzenie kampanii AdWords i AdSense
– stałe pozycjonowanie portalu.

Efekty działań

1. Stworzenie innowacyjnego portalu.
2. Zaistnienie w mediach papierowych i elektronicznych. Efektem działań było prawie 100 publikacji w mediach szkolnych, turystycznych, kobiecych, męskich i lifestylowych.
3. Stworzenie profilu Nextur.pl na Facebooku oraz zgromadzenie wokół niego 520 osób lubiących profil.
4. Do konkursu zorganizowanego wspólnie z miesięcznikiem Nationa Geographic Traveler zgłosiło się ponad 50 osób.
5. Efektywne pozycjonowanie serwisu uplasowało go na pierwszej stronie wyszukiwarki Google na frazy typu: wyjazd szkolny, wycieczka krajoznawcza, wycieczka weekendowa, wycieczka szkolna, wycieczki weekendowe, wyjazdy na weekend, wyjazdy szkolne, wyjazdy weekendowe.
6. Nawiązanie współpracy partnerskiej z miesięcznikiem National Geographic Traveler, portalem wrota-swietokrzyskie.pl oraz serwisem eszkola24.pl.
7. Zbudowanie szerokiej bazy miejsc noclegowych i rozrywkowych, atrakcji turystycznych oraz wycieczek.

Tagi: case studyinspiracjaprpromocja
UdostępniUdostępniWyślij

NAJLEPSZE SZABLONY STRON 2018 / 2019

BIZRUN.PL

Pomagamy prowadzić i rozwinąć Twoją firmę!

Zegarek.pl - Wyjątkowe zegarki w doskonałych cenach

POPULARNE

  • Ile kosztuje wykończenie pod klucz?

    0 udostępnień
    Udostępni 0 Tweet 0
  • Poszukiwanie pracownika: profesjonalne ogłoszenie

    0 udostępnień
    Udostępni 0 Tweet 0
  • Czy okulary można odliczyć?

    0 udostępnień
    Udostępni 0 Tweet 0
  • Coca-Cola umieści na puszce Twoje imię

    0 udostępnień
    Udostępni 0 Tweet 0
  • Biały i czarny wywiad gospodarczy – czym się różnią?

    0 udostępnień
    Udostępni 0 Tweet 0
Bizrun.pl

2010 - 2018 © EUEXS SP ZOO
Polecamy jeszcze: Zegarek.pl | Mediarun.com | Marketingsummit.eu

Nasze projekty

  • Marketingsummit.eu
  • Mediarun.com
  • Zegarek.pl
  • Konkurs

Obserwuj nas

No Result
View All Result
  • Wiadomości
  • Startuj
  • Zarządzanie
  • Rozwój
  • Finanse
  • Marketing
  • Urzędy
    • Urzędy Skarbowe
    • Urzędy ZUS

2010 - 2018 © EUEXS SP ZOO
Polecamy jeszcze: Zegarek.pl | Mediarun.com | Marketingsummit.eu

Welcome Back!

Login to your account below

Forgotten Password?

Retrieve your password

Please enter your username or email address to reset your password.

Log In