• Najnowsze
  • Trending
  • Wszytskie
  • Startuj
  • Marketing
  • Rozwój
  • Kariera

Tania promocja firmy w internecie

Jak prowadzić biznes z branży beauty & health w dobie digital?

Najnowsze smartfony i ich funkcje

Najnowsze smartfony i ich funkcje

Film w emocjonalnej pigułce? – Zobacz technologię, która zabłysła na Cannes Lions 2016

5 sposobów na udany poranek

5 sposobów na udany poranek

3 kroki podnoszące sprzedaż online

3 kroki podnoszące sprzedaż online

Komunikacja w social media – sposób na generowanie ruchu w serwisach?

Komunikacja w social media – sposób na generowanie ruchu w serwisach?

Gdzie szukać oszczędności, prowadząc firmę?

Gdzie szukać oszczędności, prowadząc firmę?

Porady ubezpieczeniowe dla seniorów

Porady ubezpieczeniowe dla seniorów

Ponad 40% wzrost wartości Energi na GPW

Ponad 40% wzrost wartości Energi na GPW

wtorek, 24 czerwca, 2025
  • Login
BIZRUN.pl
No Result
View All Result
  • Wiadomości
  • Startuj
  • Zarządzanie
  • Rozwój
  • Finanse
  • Marketing
  • Urzędy
    • Urzędy Skarbowe
    • Urzędy ZUS
DODAJ NEWS
BIZRUN.pl
  • Wiadomości
  • Startuj
  • Zarządzanie
  • Rozwój
  • Finanse
  • Marketing
  • Urzędy
    • Urzędy Skarbowe
    • Urzędy ZUS
No Result
View All Result
BIZRUN.pl
No Result
View All Result

Tania promocja firmy w internecie

przez Redakcja Bizrun.pl
4 stycznia 2012
w dziale: Internet, Marketing
0
0
POLECEŃ
427
WIZYT
Poleć FacebookuPoleć na LinkedinieWyślij

Jeśli jakieś narzędzia marketingowe udostępniane są za darmo i mogą pomóc w zarabianiu, czemu z nich nie korzystać? Facebook czy Twitter to właśnie takie narzędzia. Sprawnie się nimi posługując, możesz pozyskać wielu nowych klientów i zbudować swój wizerunek.

Większa aktywność firmy w sieci z pewnością zwiększy jej rozpoznawalność, a w dłuższej perspektywie powinna przełożyć się na lepsze wyniki biznesowe. Dlatego warto wykorzystywać wszelkie dostępne kanały kontaktu z potencjalnymi klientami i budować z nimi relacje.

Powiązane wiadomości

Jak prowadzić biznes z branży beauty & health w dobie digital?

Film w emocjonalnej pigułce? – Zobacz technologię, która zabłysła na Cannes Lions 2016

3 kroki podnoszące sprzedaż online

3 kroki podnoszące sprzedaż online

Internauci, którzy polubią daną markę, mogą stać się jej wiernymi ambasodarami – nie tylko oni mogą stać się klientami firmy, ale jeśli będą zadowoleni, będą wpływali na swoje otoczenie skuteczniej niż najlepsza agencja public relations.

Sprawdź, czy wykorzystujesz wszystkie narzędzia z poniższej listy. Jeśli nie – czas to zmienić.

Faceebok, Google+

Dziś już nie wypada nie być obecnym w najpopularniejszych portalach społecznościowych. Wartość ma jednak tylko obecność nienachalna, skupiona na dialogu z internautami. Prowadząc profil swojej firmy, marki lub produktu, staraj się inicjować ciekawe dyskusje, przedstawiać ciekawostki ze swojej branży, czasem wykaż się poczuciem humoru. Unikaj natomiast wpisów stricte reklamowych, szczególnie w postaci sloganów.

Celem jest nawiązanie trwałych relacji z osobami, które obserwują Twoje wpisy, dlatego ważne jest używanie przystępnego i naturalnego języka, bez korporacyjnej lub technicznej nowomowy.

Prowadząc swój profil musisz też nauczyć się tolerować krytykę. Pozwalaj na krytyczne opinie, ale jeśli się pojawią, zainteresuj się tym, co mógłbyś zrobić, by internauci byli bardziej zadowoleni z Twoich działań. Bezwzględnie za to kasuj wulgarne i niezgodne z prawem komentarze.

Twitter, Blip

Mikroblogi pozwalają na wypowiedź w krótkich wpisach, przeważnie o długości jednego sms-a. Aby pozyskać wielu obserwatorów, warto dodawać nowe wpisy przynajmniej kilka razy dziennie. Warto też obserwować wszystko, co pojawia się na temat Twojej firmy, marki bądź produktów na mikroblogach innych internautów.

Strona 1 z 3
123Następny
UdostępniUdostępniWyślij

NAJLEPSZE SZABLONY STRON 2018 / 2019

BIZRUN.PL

Pomagamy prowadzić i rozwinąć Twoją firmę!

Zegarek.pl - Wyjątkowe zegarki w doskonałych cenach

POPULARNE

  • Ile kosztuje wykończenie pod klucz?

    0 udostępnień
    Udostępni 0 Tweet 0
  • Poszukiwanie pracownika: profesjonalne ogłoszenie

    0 udostępnień
    Udostępni 0 Tweet 0
  • Czy okulary można odliczyć?

    0 udostępnień
    Udostępni 0 Tweet 0
  • Coca-Cola umieści na puszce Twoje imię

    0 udostępnień
    Udostępni 0 Tweet 0
  • Biały i czarny wywiad gospodarczy – czym się różnią?

    0 udostępnień
    Udostępni 0 Tweet 0
Bizrun.pl

2010 - 2018 © EUEXS SP ZOO
Polecamy jeszcze: Zegarek.pl | Mediarun.com | Marketingsummit.eu

Nasze projekty

  • Marketingsummit.eu
  • Mediarun.com
  • Zegarek.pl
  • Konkurs

Obserwuj nas

No Result
View All Result
  • Wiadomości
  • Startuj
  • Zarządzanie
  • Rozwój
  • Finanse
  • Marketing
  • Urzędy
    • Urzędy Skarbowe
    • Urzędy ZUS

2010 - 2018 © EUEXS SP ZOO
Polecamy jeszcze: Zegarek.pl | Mediarun.com | Marketingsummit.eu

Welcome Back!

Login to your account below

Forgotten Password?

Retrieve your password

Please enter your username or email address to reset your password.

Log In