• Najnowsze
  • Trending
  • Wszytskie
  • Startuj
  • Marketing
  • Rozwój
  • Kariera
Zaangażuj młodych poprzez konkurs (infografika)

Zaangażuj młodych poprzez konkurs (infografika)

Jak prowadzić biznes z branży beauty & health w dobie digital?

Najnowsze smartfony i ich funkcje

Najnowsze smartfony i ich funkcje

Film w emocjonalnej pigułce? – Zobacz technologię, która zabłysła na Cannes Lions 2016

5 sposobów na udany poranek

5 sposobów na udany poranek

3 kroki podnoszące sprzedaż online

3 kroki podnoszące sprzedaż online

Komunikacja w social media – sposób na generowanie ruchu w serwisach?

Komunikacja w social media – sposób na generowanie ruchu w serwisach?

Gdzie szukać oszczędności, prowadząc firmę?

Gdzie szukać oszczędności, prowadząc firmę?

Porady ubezpieczeniowe dla seniorów

Porady ubezpieczeniowe dla seniorów

Ponad 40% wzrost wartości Energi na GPW

Ponad 40% wzrost wartości Energi na GPW

21 °c
Columbus
wtorek, 24 czerwca, 2025
  • Login
BIZRUN.pl
No Result
View All Result
  • Wiadomości
  • Startuj
  • Zarządzanie
  • Rozwój
  • Finanse
  • Marketing
  • Urzędy
    • Urzędy Skarbowe
    • Urzędy ZUS
DODAJ NEWS
BIZRUN.pl
  • Wiadomości
  • Startuj
  • Zarządzanie
  • Rozwój
  • Finanse
  • Marketing
  • Urzędy
    • Urzędy Skarbowe
    • Urzędy ZUS
No Result
View All Result
BIZRUN.pl
No Result
View All Result

Zaangażuj młodych poprzez konkurs (infografika)

przez Redakcja Bizrun.pl
7 lutego 2012
w dziale: Internet, Marketing
0
Zaangażuj młodych poprzez konkurs (infografika)
0
POLECEŃ
166
WIZYT
Poleć FacebookuPoleć na LinkedinieWyślij

Badania dowiodły, że organizowanie konkursów dla młodych internautów ma duży wpływ na markę i sprzedaż produktów.

Agencja kreatywna 180heartbeats i sieć reklamowa Ad!Vice zrealizowały badania na próbie 2.822 młodych użytkowników internetu. Autorzy raportu chcieli oszacować wpływ konkursu na postrzeganie marki oraz jej produktów.  Zbadane zostały również mechanizmy, które potencjalnie mogą zwiększyć efektywność konkursu.

Powiązane wiadomości

Jak prowadzić biznes z branży beauty & health w dobie digital?

Film w emocjonalnej pigułce? – Zobacz technologię, która zabłysła na Cannes Lions 2016

3 kroki podnoszące sprzedaż online

3 kroki podnoszące sprzedaż online

Badanie wykazało, że w konkursach najchętniej biorą udział najmłodsi (dzieci do 12. roku życia). Co drugi respondent nie biorący udziału w konkursach, nie wierzył w możliwość wygranej.

Mężczyźni lubią te konkursy, w których trzeba uzyskać jak najlepszy wynik, a kobiety te, w których wymaga się od nich stworzenia własnej pracy.

Pytania dotyczyły również preferowanych rodzajów nagród. Oczywiście głównym bodźcem do udziału w konkursie jest nagroda, ale młodzi wolą mniej cennych nagród niż wiele nagród małej wartości.

Badania przynoszą także wyniki szczególnie istotne z biznesowego punktu widzenia. 36% uczestników badania poleciło produkt innym, choć nie było to wymogiem konkursu, w którym brali udział. 32% młodych, szczególnie w wieku od 19 do 24 lat, odpowiedziało twierdzącą na pytanie, czy po wzięciu udziału w konkursie kupiło produkt.

Badania zostały zrealizowane na przełomie września i października wspólnie przez dział strategii agencji kreatywnej 180heartbeats oraz sieć reklamową Ad!Vice. Duży wkład w badanie wniosły serwisy Demotywatory.pl oraz Zadane.pl, skierowane do młodych internautów.

Kliknij, aby zobaczyć całą infografikę
Kliknij, aby zobaczyć całą infografikę
Tagi: internetkonkursymłodzież
UdostępniUdostępniWyślij

NAJLEPSZE SZABLONY STRON 2018 / 2019

BIZRUN.PL

Pomagamy prowadzić i rozwinąć Twoją firmę!

Zegarek.pl - Wyjątkowe zegarki w doskonałych cenach

POPULARNE

  • Ile kosztuje wykończenie pod klucz?

    0 udostępnień
    Udostępni 0 Tweet 0
  • Poszukiwanie pracownika: profesjonalne ogłoszenie

    0 udostępnień
    Udostępni 0 Tweet 0
  • Czy okulary można odliczyć?

    0 udostępnień
    Udostępni 0 Tweet 0
  • Coca-Cola umieści na puszce Twoje imię

    0 udostępnień
    Udostępni 0 Tweet 0
  • Biały i czarny wywiad gospodarczy – czym się różnią?

    0 udostępnień
    Udostępni 0 Tweet 0
Bizrun.pl

2010 - 2018 © EUEXS SP ZOO
Polecamy jeszcze: Zegarek.pl | Mediarun.com | Marketingsummit.eu

Nasze projekty

  • Marketingsummit.eu
  • Mediarun.com
  • Zegarek.pl
  • Konkurs

Obserwuj nas

No Result
View All Result
  • Wiadomości
  • Startuj
  • Zarządzanie
  • Rozwój
  • Finanse
  • Marketing
  • Urzędy
    • Urzędy Skarbowe
    • Urzędy ZUS

2010 - 2018 © EUEXS SP ZOO
Polecamy jeszcze: Zegarek.pl | Mediarun.com | Marketingsummit.eu

Welcome Back!

Login to your account below

Forgotten Password?

Retrieve your password

Please enter your username or email address to reset your password.

Log In