• Najnowsze
  • Trending
  • Wszytskie
  • Startuj
  • Marketing
  • Rozwój
  • Kariera

Źle działające strony odstraszają klientów

Jak prowadzić biznes z branży beauty & health w dobie digital?

Najnowsze smartfony i ich funkcje

Najnowsze smartfony i ich funkcje

Film w emocjonalnej pigułce? – Zobacz technologię, która zabłysła na Cannes Lions 2016

5 sposobów na udany poranek

5 sposobów na udany poranek

3 kroki podnoszące sprzedaż online

3 kroki podnoszące sprzedaż online

Komunikacja w social media – sposób na generowanie ruchu w serwisach?

Komunikacja w social media – sposób na generowanie ruchu w serwisach?

Gdzie szukać oszczędności, prowadząc firmę?

Gdzie szukać oszczędności, prowadząc firmę?

Porady ubezpieczeniowe dla seniorów

Porady ubezpieczeniowe dla seniorów

Ponad 40% wzrost wartości Energi na GPW

Ponad 40% wzrost wartości Energi na GPW

środa, 25 czerwca, 2025
  • Login
BIZRUN.pl
No Result
View All Result
  • Wiadomości
  • Startuj
  • Zarządzanie
  • Rozwój
  • Finanse
  • Marketing
  • Urzędy
    • Urzędy Skarbowe
    • Urzędy ZUS
DODAJ NEWS
BIZRUN.pl
  • Wiadomości
  • Startuj
  • Zarządzanie
  • Rozwój
  • Finanse
  • Marketing
  • Urzędy
    • Urzędy Skarbowe
    • Urzędy ZUS
No Result
View All Result
BIZRUN.pl
No Result
View All Result

Źle działające strony odstraszają klientów

przez Redakcja Bizrun.pl
23 sierpnia 2012
w dziale: Internet, Marketing
0
0
POLECEŃ
128
WIZYT
Poleć FacebookuPoleć na LinkedinieWyślij

82 proc. użytkowników sieci w Polsce regularnie doświadcza niedogodności związanych z wadliwym działaniem stron internetowych. 44 proc. internautów rezygnuje ze skorzystania z usług firmy, której strona funkcjonuje niepoprawnie.

Wyniki badań opublikowanych przez firmę 1&1 Internet pokazują, że polscy internauci ciągle doświadczają wielu problemów z korzystaniem ze stron internetowych. Coraz więcej Polaków odczuwa frustrację z powodu serwisów internetowych, które nie działają prawidłowo lub np. są wyłączane na noc w celu przeprowadzenia działań konserwacyjnych.

Powiązane wiadomości

Jak prowadzić biznes z branży beauty & health w dobie digital?

Film w emocjonalnej pigułce? – Zobacz technologię, która zabłysła na Cannes Lions 2016

3 kroki podnoszące sprzedaż online

3 kroki podnoszące sprzedaż online

Z przeprowadzonego na grupie ponad 1.000 konsumentów badania wynika, że tylko niecałe 20 proc. użytkowników sieci w Polsce nie odczuwa niedogodności związanych z wadliwym działaniem stron internetowych.

Prawie połowa (49 proc.) zauważa znaczne różnice w czasie ładowania poszczególnych stron.

Trzy najczęściej wymieniane przez polskich użytkowników sieci wady witryn to:
1. Wolne działanie (41 proc.)
2. Linki, które prowadza donikąd (24 proc.)
3. Brak dostosowania do wyświetlania na urządzeniach mobilnych (21 proc.)

Tego rodzaju wady stron www powodują, że prawie połowa internautów (44 proc.) postanawia nie korzystać z usług firmy, która ma źle działającą witrynę. Błędy na stronach firmowych doprowadziły 60 proc. przebadanych użytkowników sieci do złości i wywołały u nich frustrację.

40 proc. wyraziło swoją obawę o realizację zamówienia on-line. Dodatkowo, aż 42 proc. konsumentów przyznało, że źle działające strony internetowe zmniejszają prawdopodobieństwo skorzystania z usług firmy w przyszłości.

Co ciekawe, najwięcej respondentów (41 proc.) uważa, że błędy tak samo często występują w witrynach dużych, jak i małych firm. Ponad połowa Polaków (54 proc.) podchodzi dziś do błędów bardziej krytycznie niż pięć lat temu. Prawie połowa respondentów (49,5 proc.) zwraca obecnie większą uwagę na poprawność działania strony, a 45 proc. badanych na tempo ładowania stron www.

Jak wynika z badań międzynarodowych, nie tylko Polacy narzekają na źle działające strony internetowe. Wśród Europejczyków problemy ze stronami www mają Hiszpanie – aż 75 proc. z nich narzeka na nieprawidłowe działanie witryn.

Pod względem gotowości do rezygnacji z usług firmy z powodu wadliwej lub nieczynnej witryny prowadzą Amerykanie (58 proc.), drugie miejsce zajmują Hiszpanie (39 proc.). Najbardziej gotowym do wybaczenia błędów narodem są Niemcy – zaledwie 16 proc. traktuje taką sytuację jako powód do rezygnacji z usług firmy.

Fot. Getty Images

Tagi: badaniastrona wwwtrendy
UdostępniUdostępniWyślij

NAJLEPSZE SZABLONY STRON 2018 / 2019

BIZRUN.PL

Pomagamy prowadzić i rozwinąć Twoją firmę!

Zegarek.pl - Wyjątkowe zegarki w doskonałych cenach

POPULARNE

  • Ile kosztuje wykończenie pod klucz?

    0 udostępnień
    Udostępni 0 Tweet 0
  • Poszukiwanie pracownika: profesjonalne ogłoszenie

    0 udostępnień
    Udostępni 0 Tweet 0
  • Czy okulary można odliczyć?

    0 udostępnień
    Udostępni 0 Tweet 0
  • Wzbudź szacunek pracowników (10 zasad)

    0 udostępnień
    Udostępni 0 Tweet 0
  • Coca-Cola umieści na puszce Twoje imię

    0 udostępnień
    Udostępni 0 Tweet 0
Bizrun.pl

2010 - 2018 © EUEXS SP ZOO
Polecamy jeszcze: Zegarek.pl | Mediarun.com | Marketingsummit.eu

Nasze projekty

  • Marketingsummit.eu
  • Mediarun.com
  • Zegarek.pl
  • Konkurs

Obserwuj nas

No Result
View All Result
  • Wiadomości
  • Startuj
  • Zarządzanie
  • Rozwój
  • Finanse
  • Marketing
  • Urzędy
    • Urzędy Skarbowe
    • Urzędy ZUS

2010 - 2018 © EUEXS SP ZOO
Polecamy jeszcze: Zegarek.pl | Mediarun.com | Marketingsummit.eu

Welcome Back!

Login to your account below

Forgotten Password?

Retrieve your password

Please enter your username or email address to reset your password.

Log In