• Najnowsze
  • Trending
  • Wszytskie
  • Startuj
  • Marketing
  • Rozwój
  • Kariera

Retargeting – czyli 4 razy skuteczniej

Jak prowadzić biznes z branży beauty & health w dobie digital?

Najnowsze smartfony i ich funkcje

Najnowsze smartfony i ich funkcje

Film w emocjonalnej pigułce? – Zobacz technologię, która zabłysła na Cannes Lions 2016

5 sposobów na udany poranek

5 sposobów na udany poranek

3 kroki podnoszące sprzedaż online

3 kroki podnoszące sprzedaż online

Komunikacja w social media – sposób na generowanie ruchu w serwisach?

Komunikacja w social media – sposób na generowanie ruchu w serwisach?

Gdzie szukać oszczędności, prowadząc firmę?

Gdzie szukać oszczędności, prowadząc firmę?

Porady ubezpieczeniowe dla seniorów

Porady ubezpieczeniowe dla seniorów

Ponad 40% wzrost wartości Energi na GPW

Ponad 40% wzrost wartości Energi na GPW

poniedziałek, 23 czerwca, 2025
  • Login
BIZRUN.pl
No Result
View All Result
  • Wiadomości
  • Startuj
  • Zarządzanie
  • Rozwój
  • Finanse
  • Marketing
  • Urzędy
    • Urzędy Skarbowe
    • Urzędy ZUS
DODAJ NEWS
BIZRUN.pl
  • Wiadomości
  • Startuj
  • Zarządzanie
  • Rozwój
  • Finanse
  • Marketing
  • Urzędy
    • Urzędy Skarbowe
    • Urzędy ZUS
No Result
View All Result
BIZRUN.pl
No Result
View All Result

Retargeting – czyli 4 razy skuteczniej

przez Redakcja Bizrun.pl
29 maja 2013
w dziale: Marketing, Reklama
0
0
POLECEŃ
470
WIZYT
Poleć FacebookuPoleć na LinkedinieWyślij

Wraz ze spadkiem skuteczności tradycyjnych form reklamy internetowej, marketerzy stanęli przed trudnym wyzwaniem – jak nadal zwiększać konwersję? Z pomocą przychodzi im retargeting, czyli reklama „podążająca za użytkownikiem”.

Reklamy wyświetlane w modelu retargetingowym pokazywane są tylko tym internautom, którzy wcześniej szukali informacji na temat danego produktu lub przeglądali oferty w sklepie internetowym.

Powiązane wiadomości

Jak prowadzić biznes z branży beauty & health w dobie digital?

Film w emocjonalnej pigułce? – Zobacz technologię, która zabłysła na Cannes Lions 2016

3 kroki podnoszące sprzedaż online

3 kroki podnoszące sprzedaż online

Tak określana jest grupa docelowa. W jej skład wchodzą wyłącznie użytkownicy faktycznie zainteresowani produktem. Dzięki temu kampania jest w stanie dotrzeć tylko do potencjalnych klientów i nie zobaczą jej inni użytkownicy.

Marketerzy często stosują również dodatkowe zabiegi, które zwiększają skuteczność działań retargetingowych. Są to np. zniżki oraz gratisy, które stanowią dodatkowy bodziec przesądzający o zakupie. Te wszystkie elementy sprawiają, że skuteczność retargetingu jest taka wysoka.

– Według danych zebranych na podstawie analizy kampanii realizowanych w naszej sieci, możemy stwierdzić, że kampanie retergetingowe są 3-, a nawet 4-krotnie skuteczniejsze niż tradycyjne formy promocji w internecie. Potwierdza to także rosnące zainteresowanie tym rozwiązaniem wśród agencji reklamowych i firm – mówi Paweł Grochowski, szef działu wydawców w Zanox.

Porównując pierwsze półrocze 2013 roku, z tym samym okresem w roku ubiegłym, możemy mówić nawet o 40-procentowym wzroście liczby kampanii prowadzonych w tym modelu w Polsce.

Dla kogo retargeting?

Obecnie z kampanii wyświetlanych w tym modelu najczęściej korzystają sklepy internetowe specjalizujące się w handlu detalicznym. To rozwiązanie pozwala im dotrzeć do klientów, którzy zrezygnowali w ostatnim momencie z zakupu i różnymi, dodatkowymi sposobami, zachęcić do sfinalizowania transakcji. Dzięki temu sklepy mogą minimalizować zjawisko tzw. „porzuconego koszyka”.

Bardzo dobre wyniki osiągają również firmy z sektora telekomunikacyjnego, np. sieci telefonii komórkowej oraz producenci i dystrybutorzy telefonów. Według wyników badania przeprowadzonego przez Zanox, model ten sprawdza się również w przypadku branży turystycznej.

Oferty biur podróży oraz linii lotniczych trafiają dzięki temu do klientów faktycznie zainteresowanych skorzystaniem z ich usług.

Ile kosztuje retargeting?

Koszty kampanii nie są wbrew pozorom wyższe od rozliczeń stosowanych w tradycyjnych sieciach reklamowych. Dodatkowo można je jeszcze obniżyć, stosując model rozliczeniowy, w którym zleceniodawca płaci wyłącznie za efekty kampanii.

– Łącząc retargeting z marketingiem efektywnościowym, klienci zwiększają zasięg kampanii, a także lojalność klientów. Większa liczba bezpłatnych odsłon pozwala także utrwalić wizerunek produktu i marki w pamięci konsumenta – tłumaczy Grochowski.

Retargeting na dobre zadomowił się w polskiej sieci. Większa skuteczność, a także zbliżone koszty kampanii powodują, że firmy i agencje reklamowe coraz chętniej korzystają z tego rozwiązania. Dla wielu z nich kluczowa jest również większa precyzja dotarcia do użytkownika końcowego – potencjalnego klienta.

Fot. Getty Images

Tagi: reklamaretargeting
UdostępniUdostępniWyślij

NAJLEPSZE SZABLONY STRON 2018 / 2019

BIZRUN.PL

Pomagamy prowadzić i rozwinąć Twoją firmę!

Zegarek.pl - Wyjątkowe zegarki w doskonałych cenach

POPULARNE

  • Ile kosztuje wykończenie pod klucz?

    0 udostępnień
    Udostępni 0 Tweet 0
  • Poszukiwanie pracownika: profesjonalne ogłoszenie

    0 udostępnień
    Udostępni 0 Tweet 0
  • Czy okulary można odliczyć?

    0 udostępnień
    Udostępni 0 Tweet 0
  • Coca-Cola umieści na puszce Twoje imię

    0 udostępnień
    Udostępni 0 Tweet 0
  • Biały i czarny wywiad gospodarczy – czym się różnią?

    0 udostępnień
    Udostępni 0 Tweet 0
Bizrun.pl

2010 - 2018 © EUEXS SP ZOO
Polecamy jeszcze: Zegarek.pl | Mediarun.com | Marketingsummit.eu

Nasze projekty

  • Marketingsummit.eu
  • Mediarun.com
  • Zegarek.pl
  • Konkurs

Obserwuj nas

No Result
View All Result
  • Wiadomości
  • Startuj
  • Zarządzanie
  • Rozwój
  • Finanse
  • Marketing
  • Urzędy
    • Urzędy Skarbowe
    • Urzędy ZUS

2010 - 2018 © EUEXS SP ZOO
Polecamy jeszcze: Zegarek.pl | Mediarun.com | Marketingsummit.eu

Welcome Back!

Login to your account below

Forgotten Password?

Retrieve your password

Please enter your username or email address to reset your password.

Log In