• Najnowsze
  • Trending
  • Wszytskie
  • Startuj
  • Marketing
  • Rozwój
  • Kariera

Towar zawsze na czas

Jak prowadzić biznes z branży beauty & health w dobie digital?

Najnowsze smartfony i ich funkcje

Najnowsze smartfony i ich funkcje

Film w emocjonalnej pigułce? – Zobacz technologię, która zabłysła na Cannes Lions 2016

5 sposobów na udany poranek

5 sposobów na udany poranek

3 kroki podnoszące sprzedaż online

3 kroki podnoszące sprzedaż online

Komunikacja w social media – sposób na generowanie ruchu w serwisach?

Komunikacja w social media – sposób na generowanie ruchu w serwisach?

Gdzie szukać oszczędności, prowadząc firmę?

Gdzie szukać oszczędności, prowadząc firmę?

Porady ubezpieczeniowe dla seniorów

Porady ubezpieczeniowe dla seniorów

Ponad 40% wzrost wartości Energi na GPW

Ponad 40% wzrost wartości Energi na GPW

wtorek, 1 lipca, 2025
  • Login
BIZRUN.pl
No Result
View All Result
  • Wiadomości
  • Startuj
  • Zarządzanie
  • Rozwój
  • Finanse
  • Marketing
  • Urzędy
    • Urzędy Skarbowe
    • Urzędy ZUS
DODAJ NEWS
BIZRUN.pl
  • Wiadomości
  • Startuj
  • Zarządzanie
  • Rozwój
  • Finanse
  • Marketing
  • Urzędy
    • Urzędy Skarbowe
    • Urzędy ZUS
No Result
View All Result
BIZRUN.pl
No Result
View All Result

Towar zawsze na czas

przez Redakcja Bizrun.pl
10 stycznia 2012
w dziale: Marketing, Sprzedaż i obsługa
0
0
POLECEŃ
384
WIZYT
Poleć FacebookuPoleć na LinkedinieWyślij

Obojętne czy klient odwiedza Twój sklep stacjonarny, czy internetowy. Gdy pojawia się w nim, chce, aby produkt, którego szuka, już na niego czekał.

Pojęcie „integracja łańcuchów dostaw” brzmi obco, ale zawiera w sobie sedno tego, o co chodzi w handlu. Starania przedsiębiorcy powinny zmierzać do tego, aby jak najbardziej usprawnić sprzedaż. Trzeba więc ciągle optymalizować cały proces, tak aby czas pomiędzy wytworzeniem produktu, a trafieniem do klienta, był jak najkrótszy.

Powiązane wiadomości

Jak prowadzić biznes z branży beauty & health w dobie digital?

Film w emocjonalnej pigułce? – Zobacz technologię, która zabłysła na Cannes Lions 2016

3 kroki podnoszące sprzedaż online

3 kroki podnoszące sprzedaż online

Przewiduj popyt

Prawdopodobnie w żadnej branży sprzedaż nie kształtuje się cały czas na identycznym poziomie. Grudzień sprzyja kupowaniu prezentów, suknie ślubne najlepiej sprzedają się wiosną, na znicze popyt jest jesienią itd.

Powinieneś więc z góry przygotować się na okres wzmożonego popytu w Twojej branży i zgromadzić na ten czas większe zapasy towaru. Oznacza to, że musisz zamówić go z wyprzedzeniem, próbując przy tym przewidzieć, co spodoba się klientom w nadchodzącym sezonie.

Dbaj o dobrą komunikację

Klienci powinni bez trudu uzyskać informacje jak długo będą czekali na zamówiony towar, a firmy, z którymi kooperujesz, muszą wiedzieć co i na kiedy zamawiasz.

W istotne szczegóły zamówień powinni być wtajemniczeni Twoi pracownicy, szczególnie ci, którzy mają bezpośredni kontakt z klientami. Warto na bieżąco usprawniać komunikację.

Pilnuj terminów

Termin wyznaczony to jedno, a termin dopilnowany – to drugie. Zdarza się, że nie wystarczy złożyć zamówienie u producenta lub w hurtowni. Gdy popyt jest duży, Twoi kontrahenci mogą nie nadążać ze wszystkimi zamówieniami na czas. Musisz być wtedy uparty i stanowczo domagać się realizacji umowy w ustalonym terminie.

UWAGA! W niektórych sytuacjach okazuje się, że zapis w umowie o karach za przekroczenie terminów to całkiem niezły pomysł.

Strona 1 z 2
12Następny
Tagi: dostawyhandelsprzedażterminowośćłańcuchy dostaw
UdostępniUdostępniWyślij

NAJLEPSZE SZABLONY STRON 2018 / 2019

BIZRUN.PL

Pomagamy prowadzić i rozwinąć Twoją firmę!

Zegarek.pl - Wyjątkowe zegarki w doskonałych cenach

POPULARNE

  • Ile kosztuje wykończenie pod klucz?

    0 udostępnień
    Udostępni 0 Tweet 0
  • Poszukiwanie pracownika: profesjonalne ogłoszenie

    0 udostępnień
    Udostępni 0 Tweet 0
  • Czy okulary można odliczyć?

    0 udostępnień
    Udostępni 0 Tweet 0
  • Banki chętniej sprawdzają klientów

    0 udostępnień
    Udostępni 0 Tweet 0
  • Wzbudź szacunek pracowników (10 zasad)

    0 udostępnień
    Udostępni 0 Tweet 0
Bizrun.pl

2010 - 2018 © EUEXS SP ZOO
Polecamy jeszcze: Zegarek.pl | Mediarun.com | Marketingsummit.eu

Nasze projekty

  • Marketingsummit.eu
  • Mediarun.com
  • Zegarek.pl
  • Konkurs

Obserwuj nas

No Result
View All Result
  • Wiadomości
  • Startuj
  • Zarządzanie
  • Rozwój
  • Finanse
  • Marketing
  • Urzędy
    • Urzędy Skarbowe
    • Urzędy ZUS

2010 - 2018 © EUEXS SP ZOO
Polecamy jeszcze: Zegarek.pl | Mediarun.com | Marketingsummit.eu

Welcome Back!

Login to your account below

Forgotten Password?

Retrieve your password

Please enter your username or email address to reset your password.

Log In