• Najnowsze
  • Trending
  • Wszytskie
  • Startuj
  • Marketing
  • Rozwój
  • Kariera

Wraca tylko klient zadowolony

Jak prowadzić biznes z branży beauty & health w dobie digital?

Najnowsze smartfony i ich funkcje

Najnowsze smartfony i ich funkcje

Film w emocjonalnej pigułce? – Zobacz technologię, która zabłysła na Cannes Lions 2016

5 sposobów na udany poranek

5 sposobów na udany poranek

3 kroki podnoszące sprzedaż online

3 kroki podnoszące sprzedaż online

Komunikacja w social media – sposób na generowanie ruchu w serwisach?

Komunikacja w social media – sposób na generowanie ruchu w serwisach?

Gdzie szukać oszczędności, prowadząc firmę?

Gdzie szukać oszczędności, prowadząc firmę?

Porady ubezpieczeniowe dla seniorów

Porady ubezpieczeniowe dla seniorów

Ponad 40% wzrost wartości Energi na GPW

Ponad 40% wzrost wartości Energi na GPW

środa, 2 lipca, 2025
  • Login
BIZRUN.pl
No Result
View All Result
  • Wiadomości
  • Startuj
  • Zarządzanie
  • Rozwój
  • Finanse
  • Marketing
  • Urzędy
    • Urzędy Skarbowe
    • Urzędy ZUS
DODAJ NEWS
BIZRUN.pl
  • Wiadomości
  • Startuj
  • Zarządzanie
  • Rozwój
  • Finanse
  • Marketing
  • Urzędy
    • Urzędy Skarbowe
    • Urzędy ZUS
No Result
View All Result
BIZRUN.pl
No Result
View All Result

Wraca tylko klient zadowolony

przez Redakcja Bizrun.pl
10 stycznia 2012
w dziale: Marketing, Sprzedaż i obsługa
0
0
POLECEŃ
460
WIZYT
Poleć FacebookuPoleć na LinkedinieWyślij

Często dopiero podczas kontaktu ze sprzedawcą klient dowiaduje się czy poszukiwany towar jest w sklepie. Gdy produktu brak, handlowiec powinien mieć coś do zaproponowania.

Podczas rozmowy z klientem może się okazać, że w sklepie jest dostępny produkt podobny, który może kupującego zadowolić. Jeśli klient nie będzie zainteresowany podsuwaną alternatywą, można mu zaproponować sprowadzenie wybranego produktu.

Powiązane wiadomości

Jak prowadzić biznes z branży beauty & health w dobie digital?

Film w emocjonalnej pigułce? – Zobacz technologię, która zabłysła na Cannes Lions 2016

3 kroki podnoszące sprzedaż online

3 kroki podnoszące sprzedaż online

UWAGA! Miłym warto pozostać także wtedy, gdy klient np. reklamuje towar lub zgłasza uwagi. Należy to potraktować nie jako złośliwą krytykę, ale jako podpowiedź, która nawet jeśli została wyrażona w zbyt emocjonalny sposób, może pomóc w poprawie jakości funkcjonowania sklepu.

Postępując zgodnie z tymi zasadami, sprzedawca może stale budować lojalność swoich klientów. Nawet, jeśli ci nie zawsze znajdą w sklepie to, czego poszukują, wrócą, jeśli będą wiedzieli, że czeka na nich uśmiechnięty, życzliwy i profesjonalny sprzedawca. Podobnie będzie również w wypadku firm usługowych.

Choć stwierdzenie, że do firmy wraca tylko klient zadowolony, wydaje się prawdą banalną, nie trzeba daleko szukać, by przekonać się, dla jak wielu przedsiębiorców i sprzedawców takie nastawienie wciąż pozostaje czarna magią. Gdy jednak złej obsługi nie rekompensują inne atuty, firmy takie rzadko utrzymują się długo na rynku.

MP

Fot. Getty Images

Strona 2 z 2
Poprzedni12
Tagi: klientobsługaobsługa klientareklamacjesprzedawcasprzedaż
UdostępniUdostępniWyślij

NAJLEPSZE SZABLONY STRON 2018 / 2019

BIZRUN.PL

Pomagamy prowadzić i rozwinąć Twoją firmę!

Zegarek.pl - Wyjątkowe zegarki w doskonałych cenach

POPULARNE

  • Ile kosztuje wykończenie pod klucz?

    0 udostępnień
    Udostępni 0 Tweet 0
  • Poszukiwanie pracownika: profesjonalne ogłoszenie

    0 udostępnień
    Udostępni 0 Tweet 0
  • Czy okulary można odliczyć?

    0 udostępnień
    Udostępni 0 Tweet 0
  • Banki chętniej sprawdzają klientów

    0 udostępnień
    Udostępni 0 Tweet 0
  • Wzbudź szacunek pracowników (10 zasad)

    0 udostępnień
    Udostępni 0 Tweet 0
Bizrun.pl

2010 - 2018 © EUEXS SP ZOO
Polecamy jeszcze: Zegarek.pl | Mediarun.com | Marketingsummit.eu

Nasze projekty

  • Marketingsummit.eu
  • Mediarun.com
  • Zegarek.pl
  • Konkurs

Obserwuj nas

No Result
View All Result
  • Wiadomości
  • Startuj
  • Zarządzanie
  • Rozwój
  • Finanse
  • Marketing
  • Urzędy
    • Urzędy Skarbowe
    • Urzędy ZUS

2010 - 2018 © EUEXS SP ZOO
Polecamy jeszcze: Zegarek.pl | Mediarun.com | Marketingsummit.eu

Welcome Back!

Login to your account below

Forgotten Password?

Retrieve your password

Please enter your username or email address to reset your password.

Log In