• Najnowsze
  • Trending
  • Wszytskie
  • Startuj
  • Marketing
  • Rozwój
  • Kariera

Wraca tylko klient zadowolony

Jak prowadzić biznes z branży beauty & health w dobie digital?

Najnowsze smartfony i ich funkcje

Najnowsze smartfony i ich funkcje

Film w emocjonalnej pigułce? – Zobacz technologię, która zabłysła na Cannes Lions 2016

5 sposobów na udany poranek

5 sposobów na udany poranek

3 kroki podnoszące sprzedaż online

3 kroki podnoszące sprzedaż online

Komunikacja w social media – sposób na generowanie ruchu w serwisach?

Komunikacja w social media – sposób na generowanie ruchu w serwisach?

Gdzie szukać oszczędności, prowadząc firmę?

Gdzie szukać oszczędności, prowadząc firmę?

Porady ubezpieczeniowe dla seniorów

Porady ubezpieczeniowe dla seniorów

Ponad 40% wzrost wartości Energi na GPW

Ponad 40% wzrost wartości Energi na GPW

środa, 2 lipca, 2025
  • Login
BIZRUN.pl
No Result
View All Result
  • Wiadomości
  • Startuj
  • Zarządzanie
  • Rozwój
  • Finanse
  • Marketing
  • Urzędy
    • Urzędy Skarbowe
    • Urzędy ZUS
DODAJ NEWS
BIZRUN.pl
  • Wiadomości
  • Startuj
  • Zarządzanie
  • Rozwój
  • Finanse
  • Marketing
  • Urzędy
    • Urzędy Skarbowe
    • Urzędy ZUS
No Result
View All Result
BIZRUN.pl
No Result
View All Result

Wraca tylko klient zadowolony

przez Redakcja Bizrun.pl
10 stycznia 2012
w dziale: Marketing, Sprzedaż i obsługa
0
0
POLECEŃ
459
WIZYT
Poleć FacebookuPoleć na LinkedinieWyślij

Profesjonalna obsługa klienta? Z jednej strony oczywisty wymóg, z drugiej temat, któremu wielu przedsiębiorców nie poświęca zbyt wiele uwagi. A szkoda.

Podczas organizowania sprzedaży produktów i usług z pewnością zastanawiasz się nad sprawami organizacyjnymi. Zajmujesz się zakupami, transportem, zasadami współpracy z dużymi kontrahentami i masą innych ważnych spraw.

Powiązane wiadomości

Jak prowadzić biznes z branży beauty & health w dobie digital?

Film w emocjonalnej pigułce? – Zobacz technologię, która zabłysła na Cannes Lions 2016

3 kroki podnoszące sprzedaż online

3 kroki podnoszące sprzedaż online

Łatwo może umknąć coś jeszcze – jakość obsługi klienta. Tymczasem wyniki sprzedaży będą zależały głównie od niej. Dlatego spójrz na to, co Twoja firma ma do zaoferowania, oczami klienta.

Jeśli prowadzisz sklep stacjonarny, zanim klient dokona zakupu, będzie musiał nawiązać kontakt z Twoim sprzedawcą. To od niego może zależeć pierwsze (i ostatnie również) wrażenie, które ukształtuje wizerunek sklepu w oczach kupującego.

WAŻNE! Najważniejsze, by sprzedawca chciał być pomocny. Powinien być on aktywnie zainteresowany tym, by służyć klientowi.

Nie chodzi o to, by się narzucać i nie odstępować kupującego o krok, ale by wykazać zainteresowanie i zadeklarować, że w razie pytań klient może liczyć na pomoc.

Wiąże się z tym oczywiście uprzejmość. Miły i kulturalny sprzedawca wzbudzi znacznie większe zaufanie, niż pracownik opryskliwy. Zaufanie szybko może jednak stracić, jeśli okaże się, że handlowiec zupełnie nie zna się na tym, co sprzedaje.

Warto więc zadbać o właściwe przeszkolenie osób, które będą zajmowały się w sklepie kontaktami z kupującymi. Powinny być one nie tylko sprzedawcami, ale i doradcami klientów.

Strona 1 z 2
12Następny
Tagi: klientobsługaobsługa klientareklamacjesprzedawcasprzedaż
UdostępniUdostępniWyślij

NAJLEPSZE SZABLONY STRON 2018 / 2019

BIZRUN.PL

Pomagamy prowadzić i rozwinąć Twoją firmę!

Zegarek.pl - Wyjątkowe zegarki w doskonałych cenach

POPULARNE

  • Ile kosztuje wykończenie pod klucz?

    0 udostępnień
    Udostępni 0 Tweet 0
  • Poszukiwanie pracownika: profesjonalne ogłoszenie

    0 udostępnień
    Udostępni 0 Tweet 0
  • Czy okulary można odliczyć?

    0 udostępnień
    Udostępni 0 Tweet 0
  • Banki chętniej sprawdzają klientów

    0 udostępnień
    Udostępni 0 Tweet 0
  • Wzbudź szacunek pracowników (10 zasad)

    0 udostępnień
    Udostępni 0 Tweet 0
Bizrun.pl

2010 - 2018 © EUEXS SP ZOO
Polecamy jeszcze: Zegarek.pl | Mediarun.com | Marketingsummit.eu

Nasze projekty

  • Marketingsummit.eu
  • Mediarun.com
  • Zegarek.pl
  • Konkurs

Obserwuj nas

No Result
View All Result
  • Wiadomości
  • Startuj
  • Zarządzanie
  • Rozwój
  • Finanse
  • Marketing
  • Urzędy
    • Urzędy Skarbowe
    • Urzędy ZUS

2010 - 2018 © EUEXS SP ZOO
Polecamy jeszcze: Zegarek.pl | Mediarun.com | Marketingsummit.eu

Welcome Back!

Login to your account below

Forgotten Password?

Retrieve your password

Please enter your username or email address to reset your password.

Log In