• Najnowsze
  • Trending
  • Wszytskie
  • Startuj
  • Marketing
  • Rozwój
  • Kariera

Znajdź swoje miejsce na rynku

Jak prowadzić biznes z branży beauty & health w dobie digital?

Najnowsze smartfony i ich funkcje

Najnowsze smartfony i ich funkcje

Film w emocjonalnej pigułce? – Zobacz technologię, która zabłysła na Cannes Lions 2016

5 sposobów na udany poranek

5 sposobów na udany poranek

3 kroki podnoszące sprzedaż online

3 kroki podnoszące sprzedaż online

Komunikacja w social media – sposób na generowanie ruchu w serwisach?

Komunikacja w social media – sposób na generowanie ruchu w serwisach?

Gdzie szukać oszczędności, prowadząc firmę?

Gdzie szukać oszczędności, prowadząc firmę?

Porady ubezpieczeniowe dla seniorów

Porady ubezpieczeniowe dla seniorów

Ponad 40% wzrost wartości Energi na GPW

Ponad 40% wzrost wartości Energi na GPW

wtorek, 24 czerwca, 2025
  • Login
BIZRUN.pl
No Result
View All Result
  • Wiadomości
  • Startuj
  • Zarządzanie
  • Rozwój
  • Finanse
  • Marketing
  • Urzędy
    • Urzędy Skarbowe
    • Urzędy ZUS
DODAJ NEWS
BIZRUN.pl
  • Wiadomości
  • Startuj
  • Zarządzanie
  • Rozwój
  • Finanse
  • Marketing
  • Urzędy
    • Urzędy Skarbowe
    • Urzędy ZUS
No Result
View All Result
BIZRUN.pl
No Result
View All Result

Znajdź swoje miejsce na rynku

przez Redakcja Bizrun.pl
4 stycznia 2012
w dziale: Marketing, Sprzedaż i obsługa
0
0
POLECEŃ
423
WIZYT
Poleć FacebookuPoleć na LinkedinieWyślij

Coś musi wyróżniać Twoją firmę spośród innych. Jeśli chcesz zdobyć kawałek rynku dla siebie, najpierw powinieneś ustalić, na który kawałek tego tortu masz ochotę.

Błędem popełnianych przez wielu przedsiębiorców jest zbyt szerokie określanie grupy docelowej dla swoich produktów i usług. Małe (a czasem i większe) firmy tak bardzo boją się, by nie zniechęcić do siebie żadnego potencjalnego odbiorcy, że w efekcie tworzą ofertę maksymalnie uniwersalną.

Powiązane wiadomości

Jak prowadzić biznes z branży beauty & health w dobie digital?

Film w emocjonalnej pigułce? – Zobacz technologię, która zabłysła na Cannes Lions 2016

3 kroki podnoszące sprzedaż online

3 kroki podnoszące sprzedaż online

Od dawna jednak wiadomo, że co jest dla każdego, jest dla nikogo. Nijakość to najprostszy sposób, by wypaść z rynku, zanim jeszcze poważnie się na nim zaistnieje.

Przede wszystkim ustal, co możesz zaoferować klientom.

Jeśli produkujesz odkurzacze, pomyśl, co może odróżniać Twoje urządzenia od tych, które proponują konkurenci. Czy będzie to przewaga technologiczna, dłuższa gwarancja, a może bogatsza paleta kolorów?

UWAGA! W zależności od tego, co masz do zaoferowania, inny będzie Twój „target”, czyli grupa docelowa.

Dłuższą gwarancją i prostotą obsługi przekonasz do siebie starszych klientów, którym zależy na kupnie produktów, które nie będą sprawiały problemów podczas użytkowania i mogącym służyć przez wiele lat. Jeśli natomiast skojarzysz swoje odkurzacze z bogatą paletą kolorów i niezwykłym designem, masz szanse pozyskać ludzi młodych.

Strona 1 z 2
12Następny
Tagi: pozycjonowanietarget
UdostępniUdostępniWyślij

NAJLEPSZE SZABLONY STRON 2018 / 2019

BIZRUN.PL

Pomagamy prowadzić i rozwinąć Twoją firmę!

Zegarek.pl - Wyjątkowe zegarki w doskonałych cenach

POPULARNE

  • Ile kosztuje wykończenie pod klucz?

    0 udostępnień
    Udostępni 0 Tweet 0
  • Poszukiwanie pracownika: profesjonalne ogłoszenie

    0 udostępnień
    Udostępni 0 Tweet 0
  • Czy okulary można odliczyć?

    0 udostępnień
    Udostępni 0 Tweet 0
  • Coca-Cola umieści na puszce Twoje imię

    0 udostępnień
    Udostępni 0 Tweet 0
  • Wzbudź szacunek pracowników (10 zasad)

    0 udostępnień
    Udostępni 0 Tweet 0
Bizrun.pl

2010 - 2018 © EUEXS SP ZOO
Polecamy jeszcze: Zegarek.pl | Mediarun.com | Marketingsummit.eu

Nasze projekty

  • Marketingsummit.eu
  • Mediarun.com
  • Zegarek.pl
  • Konkurs

Obserwuj nas

No Result
View All Result
  • Wiadomości
  • Startuj
  • Zarządzanie
  • Rozwój
  • Finanse
  • Marketing
  • Urzędy
    • Urzędy Skarbowe
    • Urzędy ZUS

2010 - 2018 © EUEXS SP ZOO
Polecamy jeszcze: Zegarek.pl | Mediarun.com | Marketingsummit.eu

Welcome Back!

Login to your account below

Forgotten Password?

Retrieve your password

Please enter your username or email address to reset your password.

Log In