• Najnowsze
  • Trending
  • Wszytskie
  • Startuj
  • Marketing
  • Rozwój
  • Kariera

Ludźmi rządzą… nawyki

Jak prowadzić biznes z branży beauty & health w dobie digital?

Najnowsze smartfony i ich funkcje

Najnowsze smartfony i ich funkcje

Film w emocjonalnej pigułce? – Zobacz technologię, która zabłysła na Cannes Lions 2016

5 sposobów na udany poranek

5 sposobów na udany poranek

3 kroki podnoszące sprzedaż online

3 kroki podnoszące sprzedaż online

Komunikacja w social media – sposób na generowanie ruchu w serwisach?

Komunikacja w social media – sposób na generowanie ruchu w serwisach?

Gdzie szukać oszczędności, prowadząc firmę?

Gdzie szukać oszczędności, prowadząc firmę?

Porady ubezpieczeniowe dla seniorów

Porady ubezpieczeniowe dla seniorów

Ponad 40% wzrost wartości Energi na GPW

Ponad 40% wzrost wartości Energi na GPW

poniedziałek, 23 czerwca, 2025
  • Login
BIZRUN.pl
No Result
View All Result
  • Wiadomości
  • Startuj
  • Zarządzanie
  • Rozwój
  • Finanse
  • Marketing
  • Urzędy
    • Urzędy Skarbowe
    • Urzędy ZUS
DODAJ NEWS
BIZRUN.pl
  • Wiadomości
  • Startuj
  • Zarządzanie
  • Rozwój
  • Finanse
  • Marketing
  • Urzędy
    • Urzędy Skarbowe
    • Urzędy ZUS
No Result
View All Result
BIZRUN.pl
No Result
View All Result

Ludźmi rządzą… nawyki

przez Redakcja Bizrun.pl
25 kwietnia 2013
w dziale: Do poczytania, Rozwój
0
0
POLECEŃ
401
WIZYT
Poleć FacebookuPoleć na LinkedinieWyślij

„Po wejściu do supermarketu prawie na pewno skręcisz w prawo” – twierdzi Charles Duhigg, autor „Siły nawyku”. – „Dlatego też handlowcy zapełniają prawą stronę sklepów produktami, które przynoszą największe zyski, licząc, że z miejsca je kupisz”.

Inny trik to umieszczanie na początku sklepu stoiska z owocami i warzywami.

Powiązane wiadomości

Film w emocjonalnej pigułce? – Zobacz technologię, która zabłysła na Cannes Lions 2016

5 sposobów na udany poranek

5 sposobów na udany poranek

Jak dobrze zacząć dzień?

„Jeżeli rozpoczniemy nasze zakupy od załadowania wózka czymś zdrowym, będziemy bardziej skłonni kupić czipsy, ciastka i mrożoną pizzę, kiedy się na nie natkniemy na późniejszym etapie podróży między sklepowymi półkami”.

Charles Duhigg, amerykański dziennikarz biznesowej sekcji „The New Jork Timesa” udowadnia, że ponad 40 proc. naszych codziennych decyzji podejmujemy pod wpływem nawyków, a nie świadomych wyborów. W książce „Siła nawyku” pasjonująco opisuje świat biznesu, analizując wpływ nawyków na funkcjonowanie firm.

Pod lupę bierze m.in. amerykańską sieć supermarketów Target, która stworzyła algorytm pozwalający identyfikować wśród klientów kobiety w ciąży, na podstawie ich nawyków zakupowych. Specjaliści zatrudnieni przez Target doszli do takiej perfekcji, że są w stanie określić nawet, w którym trymestrze ciąży jest kobieta. A wszystko po to, by wcześniej niż konkurencja zdobyć i kusić klientów.

W „Sile nawyku” znajdziemy także brawurowo opowiedzianą historię Paula O’Neila, który obejmując stanowisko dyrektora generalnego firmy Alcoa, zaproponował nowe, niekonwencjonalne podejście do kwestii bezpieczeństwa pracy. Diametralnie zmienił nawyki podwładnych, w konsekwencji doprowadzając do pięciokrotnego wzrostu wartości akcji firmy.

Duhigg opisuje także historię kampanii reklamowej pasty Pepsodent, która zmieniła niechętnie używany specyfik w jeden z najbardziej rozpoznawalnych produktów na świecie, kreując u klientów nowe nawyki.

Tagi: biznesksiążkapsychologia
UdostępniUdostępniWyślij

NAJLEPSZE SZABLONY STRON 2018 / 2019

BIZRUN.PL

Pomagamy prowadzić i rozwinąć Twoją firmę!

Zegarek.pl - Wyjątkowe zegarki w doskonałych cenach

POPULARNE

  • Ile kosztuje wykończenie pod klucz?

    0 udostępnień
    Udostępni 0 Tweet 0
  • Poszukiwanie pracownika: profesjonalne ogłoszenie

    0 udostępnień
    Udostępni 0 Tweet 0
  • Czy okulary można odliczyć?

    0 udostępnień
    Udostępni 0 Tweet 0
  • Coca-Cola umieści na puszce Twoje imię

    0 udostępnień
    Udostępni 0 Tweet 0
  • Biały i czarny wywiad gospodarczy – czym się różnią?

    0 udostępnień
    Udostępni 0 Tweet 0
Bizrun.pl

2010 - 2018 © EUEXS SP ZOO
Polecamy jeszcze: Zegarek.pl | Mediarun.com | Marketingsummit.eu

Nasze projekty

  • Marketingsummit.eu
  • Mediarun.com
  • Zegarek.pl
  • Konkurs

Obserwuj nas

No Result
View All Result
  • Wiadomości
  • Startuj
  • Zarządzanie
  • Rozwój
  • Finanse
  • Marketing
  • Urzędy
    • Urzędy Skarbowe
    • Urzędy ZUS

2010 - 2018 © EUEXS SP ZOO
Polecamy jeszcze: Zegarek.pl | Mediarun.com | Marketingsummit.eu

Welcome Back!

Login to your account below

Forgotten Password?

Retrieve your password

Please enter your username or email address to reset your password.

Log In