• Najnowsze
  • Trending
  • Wszytskie
  • Startuj
  • Marketing
  • Rozwój
  • Kariera

Branża fitness ma duże perspektywy

Jak prowadzić biznes z branży beauty & health w dobie digital?

Najnowsze smartfony i ich funkcje

Najnowsze smartfony i ich funkcje

Film w emocjonalnej pigułce? – Zobacz technologię, która zabłysła na Cannes Lions 2016

5 sposobów na udany poranek

5 sposobów na udany poranek

3 kroki podnoszące sprzedaż online

3 kroki podnoszące sprzedaż online

Komunikacja w social media – sposób na generowanie ruchu w serwisach?

Komunikacja w social media – sposób na generowanie ruchu w serwisach?

Gdzie szukać oszczędności, prowadząc firmę?

Gdzie szukać oszczędności, prowadząc firmę?

Porady ubezpieczeniowe dla seniorów

Porady ubezpieczeniowe dla seniorów

Ponad 40% wzrost wartości Energi na GPW

Ponad 40% wzrost wartości Energi na GPW

21 °c
Columbus
wtorek, 24 czerwca, 2025
  • Login
BIZRUN.pl
No Result
View All Result
  • Wiadomości
  • Startuj
  • Zarządzanie
  • Rozwój
  • Finanse
  • Marketing
  • Urzędy
    • Urzędy Skarbowe
    • Urzędy ZUS
DODAJ NEWS
BIZRUN.pl
  • Wiadomości
  • Startuj
  • Zarządzanie
  • Rozwój
  • Finanse
  • Marketing
  • Urzędy
    • Urzędy Skarbowe
    • Urzędy ZUS
No Result
View All Result
BIZRUN.pl
No Result
View All Result

Branża fitness ma duże perspektywy

przez Redakcja Bizrun.pl
17 kwietnia 2012
w dziale: Pomysły na biznes, Startuj
0
0
POLECEŃ
156
WIZYT
Poleć FacebookuPoleć na LinkedinieWyślij

Eurobarometr Komisji Europejskiej wskazuje, iż w Polsce sport w obiektach oraz klubach sportowych uprawia zaledwie 14 proc. społeczeństwa, co w porównaniu z 50 proc. aktywnością mieszkańców Szwecji stanowi niewielki odsetek.

Wskaźniki zainteresowania Polaków sportem oraz przyjęty trend społeczny bycia fit zdradzają perspektywę rozwoju dla branży. Nasycenie rynku fitness w Polsce oscyluje w granicy 2 proc., natomiast średni wskaźnik europejski wynosi 7,9 proc. – zakładając zbliżenie do tego poziomu, przedsiębiorcy działający w branży mogą liczyć na duży potencjał wzrostu tego rynku.

Powiązane wiadomości

Linque Solutions – szansa dla polskich start-upów

Google Campus w Warszawie

Jak zbudować unikalną markę?

Prowadzący kluby oraz ośrodki sportowe dostrzegają ten potencjał – blisko 90 proc. obiektów sportowych pozytywnie ocenia rynek oraz perspektywy rozwoju działalności. W 2010 roku już 59 proc. klubów zdecydowało się na rozszerzenie swojej oferty o nowe propozycje zajęć grupowych, natomiast 72 proc. obiektów postawiło na podnoszenie kompetencji swoich instruktorów.

Według raportu magazynu Body Life, w ciągu ostatnich lat 43 proc. badanych obiektów oraz klubów sportowych odnotowało wyraźny wzrost liczby klubowiczów, a w przypadku 23 proc. stan ten pozostał bez zmian.

– Wysokie zainteresowanie rynkiem fitness to przede wszystkim zasługa zmieniającej się świadomości Polaków, którzy coraz chętniej i częściej decydują się na aktywność sportową – mówi Ireneusz Sęk, prezes zarządu spółki Fabryka Formy SA.

– Pozytywne sygnały z rynku oraz odnotowywane wyniki firm działających w tym sektorze pozwalają liczyć na wzmocnienie pozycji tej branży na rynku – dodaje Sęk.

Dobra koniunktura branży fitness widoczna jest w zwiększającej się liczbie ośrodków posiadających pełne wyposażenie sportowe. Duża liczba klubów sportowych, by utrzymać swoją pozycję na rynku systematycznie poszerza proponowaną ofertę, jednak w asortyment fitness inwestują również publiczne ośrodki sportu i rekreacji, hotele, ośrodki SPA&Wellness, a także sanatoria.

– Nowoczesne punkty treningowe coraz częściej stają się istotnym elementem wyposażenia wielu ośrodków usługowych z segmentu beauty, sanatoriów, zakładów więziennych, a nawet przestrzeni miejskich – w ubiegłym roku zrealizowaliśmy blisko 100 zamówień na dostawę sprzętu sportowego oraz sprzedaliśmy 50 licencji na programy treningowe – twierdzi Sebastian Gazda, prezes spółki Star Fitness SA.

– Dzisiejsze inwestycje w punkty sportowe stanowią przedsięwzięcia pakietowe – poza wysokiej jakości sprzętem istotne jest zapewnienie doradztwa z zakresu zdrowego stylu życia oraz atrakcyjnych programów treningowych. Obecne kluby zdecydowanie różnią się od obiektów sportowych, jakie działały w Polsce jeszcze kilka lat temu. Dziś istotne są jakość oraz wysoki poziom usług, które determinują pozycję klubów w oczach potencjalnych klientów – dodaje Gazda

Szacowana wartość rynku fitness wynosi obecnie ponad 1 mld zł, natomiast w perspektywie trzech lat może ona wzrosnąć trzykrotnie.

Fot. Getty Images

Tagi: fitnessinspiracje
UdostępniUdostępniWyślij

NAJLEPSZE SZABLONY STRON 2018 / 2019

BIZRUN.PL

Pomagamy prowadzić i rozwinąć Twoją firmę!

Zegarek.pl - Wyjątkowe zegarki w doskonałych cenach

POPULARNE

  • Ile kosztuje wykończenie pod klucz?

    0 udostępnień
    Udostępni 0 Tweet 0
  • Poszukiwanie pracownika: profesjonalne ogłoszenie

    0 udostępnień
    Udostępni 0 Tweet 0
  • Czy okulary można odliczyć?

    0 udostępnień
    Udostępni 0 Tweet 0
  • Coca-Cola umieści na puszce Twoje imię

    0 udostępnień
    Udostępni 0 Tweet 0
  • Biały i czarny wywiad gospodarczy – czym się różnią?

    0 udostępnień
    Udostępni 0 Tweet 0
Bizrun.pl

2010 - 2018 © EUEXS SP ZOO
Polecamy jeszcze: Zegarek.pl | Mediarun.com | Marketingsummit.eu

Nasze projekty

  • Marketingsummit.eu
  • Mediarun.com
  • Zegarek.pl
  • Konkurs

Obserwuj nas

No Result
View All Result
  • Wiadomości
  • Startuj
  • Zarządzanie
  • Rozwój
  • Finanse
  • Marketing
  • Urzędy
    • Urzędy Skarbowe
    • Urzędy ZUS

2010 - 2018 © EUEXS SP ZOO
Polecamy jeszcze: Zegarek.pl | Mediarun.com | Marketingsummit.eu

Welcome Back!

Login to your account below

Forgotten Password?

Retrieve your password

Please enter your username or email address to reset your password.

Log In