• Najnowsze
  • Trending
  • Wszytskie
  • Startuj
  • Marketing
  • Rozwój
  • Kariera

Dlaczego klienci kupują? To nie takie oczywiste!

Jak prowadzić biznes z branży beauty & health w dobie digital?

Najnowsze smartfony i ich funkcje

Najnowsze smartfony i ich funkcje

Film w emocjonalnej pigułce? – Zobacz technologię, która zabłysła na Cannes Lions 2016

5 sposobów na udany poranek

5 sposobów na udany poranek

3 kroki podnoszące sprzedaż online

3 kroki podnoszące sprzedaż online

Komunikacja w social media – sposób na generowanie ruchu w serwisach?

Komunikacja w social media – sposób na generowanie ruchu w serwisach?

Gdzie szukać oszczędności, prowadząc firmę?

Gdzie szukać oszczędności, prowadząc firmę?

Porady ubezpieczeniowe dla seniorów

Porady ubezpieczeniowe dla seniorów

Ponad 40% wzrost wartości Energi na GPW

Ponad 40% wzrost wartości Energi na GPW

poniedziałek, 23 czerwca, 2025
  • Login
BIZRUN.pl
No Result
View All Result
  • Wiadomości
  • Startuj
  • Zarządzanie
  • Rozwój
  • Finanse
  • Marketing
  • Urzędy
    • Urzędy Skarbowe
    • Urzędy ZUS
DODAJ NEWS
BIZRUN.pl
  • Wiadomości
  • Startuj
  • Zarządzanie
  • Rozwój
  • Finanse
  • Marketing
  • Urzędy
    • Urzędy Skarbowe
    • Urzędy ZUS
No Result
View All Result
BIZRUN.pl
No Result
View All Result

Dlaczego klienci kupują? To nie takie oczywiste!

przez Redakcja Bizrun.pl
17 lipca 2015
w dziale: Rozwój, Startuj
0
0
POLECEŃ
505
WIZYT
Poleć FacebookuPoleć na LinkedinieWyślij

Każdy w swoim życiu bywa zarówno sprzedawcą, jak i kupującym. Proces wymieniania się towarami, usługami, ideami czy wizerunkami wydaje się być tak oczywisty, że wręcz banalny. Jednak czy kupowanie i sprzedawanie można określić w kilku prostych zdaniach? I czy zawsze ten proces jest taki, jakim się większości osób wydaje?

 

Powiązane wiadomości

Film w emocjonalnej pigułce? – Zobacz technologię, która zabłysła na Cannes Lions 2016

5 sposobów na udany poranek

5 sposobów na udany poranek

Linque Solutions – szansa dla polskich start-upów

Jak przebiega proces kupna-sprzedaży?

Każdy z nas stoi po dwóch stronach barykady – raz jest kupującym, a raz sprzedającym. Z punktu widzenia kupującego zazwyczaj wydaje się, że wszystkie realizowane transakcje zakupowe dokonywane są na podstawie racjonalnego podejścia do rzeczywistości oraz rozrachunku potrzeb i możliwości. Ten proces nie jest jednak ani tak oczywisty, ani tak prosty! Jak wskazują badania realizowane przez prof. Kahnemana, laureata Nagrody Nobla w dziedzinie ekonomii, 70% decyzji zakupowych podejmowanych jest pod wpływem emocji i impulsu.

Z kolei po stronie sprzedających pojawia się inny błędny kod myślowy – większość zakłada, że w sprzedaży chodzi głównie o „produkt” oraz o jego „cenę”. Nic bardziej mylnego! Okazuje się, że kupującego szybciej zachęci do zakupu odpowiedni wizerunek sprzedającego oraz skuteczna, a najlepiej do tego jeszcze trwała więź ze sprzedającym.

Sposoby na przejęcie kontroli nad sprzedażą

Kluczowym elementem związanym z odniesieniem sukcesów w sprzedaży jest umiejętność tworzenia trwałych relacji z klientami, która dodatkowo wzmacniana jest przez odpowiedni personal branding. Nie wszyscy posiadają naturalny dar polegający na łatwości tworzenia trwałych więzi z klientem. Jednak tej umiejętności można się z powodzeniem nauczyć, korzystając z profesjonalnych szkoleń – takich jak szkolenie „Bądź Mistrzem Sprzedaży – Personal Branding i Budowanie Więzi z Klientem”, które organizowane są przez Akademię Rozwoju Osobistego C.U.D.

Tego rodzaju szkolenia sprzedażowe pozwalają zbudować cały proces sprzedaży na nowo – w taki sposób, aby przynosił jak najwięcej korzyści stronie sprzedającego, co oczywiście nie znaczy, że tworzony jest kosztem kupującego. Pierwszym elementem takich warsztatów jest przedstawienie podstaw dotyczących zagadnienia profilowania klienta oraz wielopoziomowego definiowania produktu. Następnie określany jest właściwy sposób komunikacji z klientem – czyli język korzyści i wartości klienta, rozwiązywanie problemów i pokonywanie obiekcji klienta oraz realizowanie skutecznej prezentacji sprzedażowej w formie Elevator Speech. Bardzo istotnym elementem, bez którego nie ma dobrej sprzedaży, jest motywacja w kontaktach handlowych, którą także omawia się na tego typu szkoleniach.

Warto wspomnieć, że inwestycja w szkolenie z umiejętności sprzedażowych odnoszące się do efektywnych i skutecznych relacji z klientem z pewnością przyniesie wymierny efekt finansowy oraz wzmocni pozycję firmy na rynku.

Tagi: personal brandingsprzedawcasprzedaż
UdostępniUdostępniWyślij

NAJLEPSZE SZABLONY STRON 2018 / 2019

BIZRUN.PL

Pomagamy prowadzić i rozwinąć Twoją firmę!

Zegarek.pl - Wyjątkowe zegarki w doskonałych cenach

POPULARNE

  • Ile kosztuje wykończenie pod klucz?

    0 udostępnień
    Udostępni 0 Tweet 0
  • Poszukiwanie pracownika: profesjonalne ogłoszenie

    0 udostępnień
    Udostępni 0 Tweet 0
  • Czy okulary można odliczyć?

    0 udostępnień
    Udostępni 0 Tweet 0
  • Coca-Cola umieści na puszce Twoje imię

    0 udostępnień
    Udostępni 0 Tweet 0
  • Biały i czarny wywiad gospodarczy – czym się różnią?

    0 udostępnień
    Udostępni 0 Tweet 0
Bizrun.pl

2010 - 2018 © EUEXS SP ZOO
Polecamy jeszcze: Zegarek.pl | Mediarun.com | Marketingsummit.eu

Nasze projekty

  • Marketingsummit.eu
  • Mediarun.com
  • Zegarek.pl
  • Konkurs

Obserwuj nas

No Result
View All Result
  • Wiadomości
  • Startuj
  • Zarządzanie
  • Rozwój
  • Finanse
  • Marketing
  • Urzędy
    • Urzędy Skarbowe
    • Urzędy ZUS

2010 - 2018 © EUEXS SP ZOO
Polecamy jeszcze: Zegarek.pl | Mediarun.com | Marketingsummit.eu

Welcome Back!

Login to your account below

Forgotten Password?

Retrieve your password

Please enter your username or email address to reset your password.

Log In