• Najnowsze
  • Trending
  • Wszytskie
  • Startuj
  • Marketing
  • Rozwój
  • Kariera

W biznesie pomógł mi pies

Jak prowadzić biznes z branży beauty & health w dobie digital?

Najnowsze smartfony i ich funkcje

Najnowsze smartfony i ich funkcje

Film w emocjonalnej pigułce? – Zobacz technologię, która zabłysła na Cannes Lions 2016

5 sposobów na udany poranek

5 sposobów na udany poranek

3 kroki podnoszące sprzedaż online

3 kroki podnoszące sprzedaż online

Komunikacja w social media – sposób na generowanie ruchu w serwisach?

Komunikacja w social media – sposób na generowanie ruchu w serwisach?

Gdzie szukać oszczędności, prowadząc firmę?

Gdzie szukać oszczędności, prowadząc firmę?

Porady ubezpieczeniowe dla seniorów

Porady ubezpieczeniowe dla seniorów

Ponad 40% wzrost wartości Energi na GPW

Ponad 40% wzrost wartości Energi na GPW

wtorek, 24 czerwca, 2025
  • Login
BIZRUN.pl
No Result
View All Result
  • Wiadomości
  • Startuj
  • Zarządzanie
  • Rozwój
  • Finanse
  • Marketing
  • Urzędy
    • Urzędy Skarbowe
    • Urzędy ZUS
DODAJ NEWS
BIZRUN.pl
  • Wiadomości
  • Startuj
  • Zarządzanie
  • Rozwój
  • Finanse
  • Marketing
  • Urzędy
    • Urzędy Skarbowe
    • Urzędy ZUS
No Result
View All Result
BIZRUN.pl
No Result
View All Result

W biznesie pomógł mi pies

przez Redakcja Bizrun.pl
6 maja 2018
w dziale: Rozmowa Bizrunu, Startuj
0
0
POLECEŃ
1.1k
WIZYT
Poleć FacebookuPoleć na LinkedinieWyślij

Kto ma psa, ten powinien znać ten jeden adres internetowy, pod którym zgromadzone zostało chyba wszystko, czego potrzebować może właściciel szczekającego czworonoga. Sklep dla psów, blogi dla właścicieli, katalog kynologiczny, encyklopedia ras, forum dyskusyjne – to już jest. Wkrótce pojawi się także interaktywna szkoła dla psów.

MP: Czy serwis Mampsa.pl to Pana pierwszy biznes i główne zawodowe zajęcie?

Powiązane wiadomości

Linque Solutions – szansa dla polskich start-upów

Google Campus w Warszawie

Jak zbudować unikalną markę?

Michał Filipiak: To nie jest moje jedyne zajęcie. Zasadniczo prowadzę trochę inny biznes. Od 2003 roku mam własną firmę związaną głównie z marketingiem i reklamą. Ponieważ od dawna zajmuję się projektami graficznymi, tworzeniem stron internetowych i promocją w internecie – własny portal i sklep był tylko kwestią czasu.

MP: W tym wypadku trudno nie zadać tego pytania – skąd wziął się pomysł na założenie serwisu, który kompleksowo zajmowałby się tematem opieki nad psami?

MF: To nie jest tajemnica, że największa satysfakcja z biznesu jest wówczas, gdy jest on związany z hobby. Tylko wówczas codzienna praca sprawia przyjemność. Nie ukrywam, że udało mi się także trafić i wykorzystać niszę na rynku. Pięć lat temu w internecie nie było tylu dobrych stron poświęconych szkoleniu i wychowaniu psów.

Zanim jednak zdecydowałem się na realizację swojego pomysłu, zapisałem setki kartek – tworząc biznesplany, szkicując wstępne projekty, ustalając poszczególne działy, itd. Na powstanie portalu wpływ miał także mój własny pies, dzięki któremu na własnej skórze poznałem potrzeby właścicieli psów. Mogę śmiało powiedzieć, że mam psa, który pomógł mi stworzyć markę, a potem cały serwis.

MP: Jak wspomina Pan początki tego projektu?

MF: Nie ukrywam, że początki były bardzo trudne. Co dziwne, wcale nie chodziło o ilość pracy lub o sprawy finansowe. Największą przeszkodą było przekonanie rodziny i współpracowników, że ten pomysł ma sens i szansę na sukces. Moim głównym celem było zrobienie pierwszej w Polsce internetowej szkoły dla psów.

Przy okazji tego „flagowego produktu” chciałem rozwinąć biznes o sklep internetowy, katalog kynologiczny, forum dyskusyjne, itp. Niestety życie pokazało coś zupełnie przeciwnego – wszystkie części serwisu powstały wcześniej niż główny element projektu.

MP: Czy jest Pan zadowolony z zysków, jakie pojawiają się na obecnym etapie działalności?

MF: Marzę o tym, aby moja praca ograniczyła się wyłącznie do czerpania zysków z tego serwisu. Pomimo bardzo dobrej pozycji wśród konkurencji i wielu działań marketingowych, trudno bazować wyłącznie na dochodzie z portalu. Bardzo się cieszę, że z roku na rok biznes ma się coraz lepiej i widać wzrost zainteresowania, jednak traktuję ten projekt jako dodatkowe źródło dochodów.

Jak się osobiście przekonałem, sprzedaż w internecie to nie jest proste zadanie. Należy przetrwać początkowe dwa lub trzy lata, które chyba wymagają największych nakładów finansowych. Ten czas jest brutalnym sprawdzianem dla każdego biznesu.

MP: Być może nie przewidział Pan wszystkiego, zabierając się do tego biznesu? Co Pana zaskoczyło, gdy już przekonał Pan siebie i rodzinę, że jednak warto?

MF: Z pewnością nie przewidziałem skali tego przedsięwzięcia. Opracowywanie tekstów, przygotowywanie grafik, praca nad silnikiem strony zajmuje znacznie więcej czasu niż myślałem. Być może częściowo to moja wina – jestem perfekcjonistą i nie lubię rzeczy niedokończonych. Chciałbym, aby wszystko było gotowe w 100 proc. i wyłącznie na najwyższym poziomie.

Na następnej stronie: „właściciele kotów są bardzo specyficzną grupą docelową”

Strona 1 z 2
12Następny
Tagi: e-sklepinternetrozmowazwierzęta
UdostępniUdostępniWyślij

NAJLEPSZE SZABLONY STRON 2018 / 2019

BIZRUN.PL

Pomagamy prowadzić i rozwinąć Twoją firmę!

Zegarek.pl - Wyjątkowe zegarki w doskonałych cenach

POPULARNE

  • Ile kosztuje wykończenie pod klucz?

    0 udostępnień
    Udostępni 0 Tweet 0
  • Poszukiwanie pracownika: profesjonalne ogłoszenie

    0 udostępnień
    Udostępni 0 Tweet 0
  • Czy okulary można odliczyć?

    0 udostępnień
    Udostępni 0 Tweet 0
  • Coca-Cola umieści na puszce Twoje imię

    0 udostępnień
    Udostępni 0 Tweet 0
  • Wzbudź szacunek pracowników (10 zasad)

    0 udostępnień
    Udostępni 0 Tweet 0
Bizrun.pl

2010 - 2018 © EUEXS SP ZOO
Polecamy jeszcze: Zegarek.pl | Mediarun.com | Marketingsummit.eu

Nasze projekty

  • Marketingsummit.eu
  • Mediarun.com
  • Zegarek.pl
  • Konkurs

Obserwuj nas

No Result
View All Result
  • Wiadomości
  • Startuj
  • Zarządzanie
  • Rozwój
  • Finanse
  • Marketing
  • Urzędy
    • Urzędy Skarbowe
    • Urzędy ZUS

2010 - 2018 © EUEXS SP ZOO
Polecamy jeszcze: Zegarek.pl | Mediarun.com | Marketingsummit.eu

Welcome Back!

Login to your account below

Forgotten Password?

Retrieve your password

Please enter your username or email address to reset your password.

Log In