• Najnowsze
  • Trending
  • Wszytskie
  • Startuj
  • Marketing
  • Rozwój
  • Kariera

Z własną firmą startuj bez przepłacania

Jak prowadzić biznes z branży beauty & health w dobie digital?

Najnowsze smartfony i ich funkcje

Najnowsze smartfony i ich funkcje

Film w emocjonalnej pigułce? – Zobacz technologię, która zabłysła na Cannes Lions 2016

5 sposobów na udany poranek

5 sposobów na udany poranek

3 kroki podnoszące sprzedaż online

3 kroki podnoszące sprzedaż online

Komunikacja w social media – sposób na generowanie ruchu w serwisach?

Komunikacja w social media – sposób na generowanie ruchu w serwisach?

Gdzie szukać oszczędności, prowadząc firmę?

Gdzie szukać oszczędności, prowadząc firmę?

Porady ubezpieczeniowe dla seniorów

Porady ubezpieczeniowe dla seniorów

Ponad 40% wzrost wartości Energi na GPW

Ponad 40% wzrost wartości Energi na GPW

środa, 2 lipca, 2025
  • Login
BIZRUN.pl
No Result
View All Result
  • Wiadomości
  • Startuj
  • Zarządzanie
  • Rozwój
  • Finanse
  • Marketing
  • Urzędy
    • Urzędy Skarbowe
    • Urzędy ZUS
DODAJ NEWS
BIZRUN.pl
  • Wiadomości
  • Startuj
  • Zarządzanie
  • Rozwój
  • Finanse
  • Marketing
  • Urzędy
    • Urzędy Skarbowe
    • Urzędy ZUS
No Result
View All Result
BIZRUN.pl
No Result
View All Result

Z własną firmą startuj bez przepłacania

przez Redakcja Bizrun.pl
21 grudnia 2012
w dziale: Startuj, Zanim zaczniesz
0
0
POLECEŃ
505
WIZYT
Poleć FacebookuPoleć na LinkedinieWyślij

4) Reklamuj się… tanio, ale skutecznie

W internecie istnieje mnóstwo możliwości dotarcia do klientów. Niektóre z nich są drogie, inne… darmowe. Portale ogłoszeniowe oraz serwisy kojarzące ze sobą zleceniodawców i zleceniobiorców to bardzo popularne możliwości na pozyskanie klientów przez internet.

Powiązane wiadomości

Linque Solutions – szansa dla polskich start-upów

Google Campus w Warszawie

Jak zbudować unikalną markę?

Inny sposób to reklamy płatne, choćby w wyszukiwarce Google. Ustal, na sprzedaży jakiej usługi lub jakiego produktu zależy Ci najbardziej, wybierz słowa kluczowe, które będą najbardziej odpowiednie dla Twojej oferty i zamów reklamę. Płacić będziesz nie za wyświetlenie reklamy, ale za kliknięcie w nią.

Plusem tego rozwiązania jest duża elastyczność – w zależności od budżetu, na kampanię możesz wydać zarówno 200 zł, jak i 20 tys. zł lub więcej, w każdym przypadku osiągając odpowiednie dla danej skali efekty. Jeśli nie chcesz lub nie potrafisz zająć się tym sam, istnieje wiele agencji realizujących kampanie Google dla małych firm.

Na podobnej zasadzie działają również inne sieci reklamowe. Niektóre z nich (np. AdKontekst) umożliwiają zamawianie reklam również tym przedsiębiorcom, którzy nie dysponują dużymi budżetami.

Innym sposobem na tanią promocje może być przygotowywanie informacji prasowych związanych z Twoją firmą. Aby jednak redakcje chciały publikować takie teksty, nie mogą być one czystymi reklamami – muszą być poprawne językowo i interesujące dla szerokiego grona czytelników. Dlatego najlepsze efekty osiągniesz, korzystając z pomocy agencji public relations. Aby nie ponosić opłat abonamentowych za stałą obsługę PR, możesz zamówić pojedyncze informacje prasowe w firmie specjalizującej się w usługach dla małych firm (np. Empemedia).

Przeczytaj także:

  • 6 zasad public relations w małej firmie
  • Jak wypromować sklep lub zakład usługowy

5) Dobra obsługa klienta

Utrzymywanie dobrych relacji z klientami nie wiąże się z kosztami, a może przynieść Ci bardzo duże zyski. O wiele łatwiej bowiem sprawić, by zadowolony klient wrócił do Ciebie i złożył kolejne zamówienie, niż pozyskać nowego.

Dbaj więc o zadowolenie osób, które się do Ciebie zgłaszają, a jeśli wracają do Ciebie z podziękowaniami, nie ignoruj możliwości poproszenia ich o pisemne rekomendacje (możesz jej potem zamieścić w materiałach reklamowych czy choćby na stronie internetowej) oraz o polecenie usług Twojej firmy znajomym.

Pamiętaj jednak, że dobra obsługa to nie tylko miły uśmiech, ale przede wszystkim profesjonalne i terminowe realizowanie zamówień zgodnie z umową. To także – w razie konieczności – pozytywne załatwianie reklamacji.

Przeczytaj także:

  • 5 nieoczywistych elementów marketingu
  • Zadbaj o klienta, nie o zysk

I na koniec jeszcze jedna rada. Zanim wydasz jakiekolwiek pieniądze – zawsze poszukuj dobrej relacji jakości do ceny. Szukając intensywnie, zdziwisz się, jak korzystne oferty możesz znaleźć, a więc jak bardzo będziesz mógł obniżyć koszty funkcjonowania Twojej firmy, wcale nie rezygnując przy tym z wysokiej jakości. Wbrew obiegowej opinii, wybór najlepszy w danej sytuacji przeważnie nie jest wcale tym najdroższym.

MP

Fot. Getty Images


Strona 2 z 2
Poprzedni12
Tagi: inspiracjakosztyoszczędnościpomysłpromocjastartup
UdostępniUdostępniWyślij

NAJLEPSZE SZABLONY STRON 2018 / 2019

BIZRUN.PL

Pomagamy prowadzić i rozwinąć Twoją firmę!

Zegarek.pl - Wyjątkowe zegarki w doskonałych cenach

POPULARNE

  • Ile kosztuje wykończenie pod klucz?

    0 udostępnień
    Udostępni 0 Tweet 0
  • Poszukiwanie pracownika: profesjonalne ogłoszenie

    0 udostępnień
    Udostępni 0 Tweet 0
  • Czy okulary można odliczyć?

    0 udostępnień
    Udostępni 0 Tweet 0
  • Banki chętniej sprawdzają klientów

    0 udostępnień
    Udostępni 0 Tweet 0
  • Wzbudź szacunek pracowników (10 zasad)

    0 udostępnień
    Udostępni 0 Tweet 0
Bizrun.pl

2010 - 2018 © EUEXS SP ZOO
Polecamy jeszcze: Zegarek.pl | Mediarun.com | Marketingsummit.eu

Nasze projekty

  • Marketingsummit.eu
  • Mediarun.com
  • Zegarek.pl
  • Konkurs

Obserwuj nas

No Result
View All Result
  • Wiadomości
  • Startuj
  • Zarządzanie
  • Rozwój
  • Finanse
  • Marketing
  • Urzędy
    • Urzędy Skarbowe
    • Urzędy ZUS

2010 - 2018 © EUEXS SP ZOO
Polecamy jeszcze: Zegarek.pl | Mediarun.com | Marketingsummit.eu

Welcome Back!

Login to your account below

Forgotten Password?

Retrieve your password

Please enter your username or email address to reset your password.

Log In