Jednym z rozwiązań wprowadzonych w Polsce jest niekomercyjny serwis informacyjny „Polish Guide” dostępny bezpłatnie dla wszystkich kibiców i turystów podczas planowania podróży i podczas pobytu w naszym kraju podczas mistrzostw. W serwisie znajdą się informacje dotyczące nie tylko stref kibica, stadionów, ale i opieki medycznej, bezpieczeństwa, zakwaterowania i wszelkich innych informacji praktycznych: zwyczajów, kuchni, atrakcji turystycznych.
Serwisowi „Polish Guide” będzie towarzyszyć „Polish Pass”, czyli produkt integrujący trzy najistotniejsze elementy podczas pobytu w Polsce: transport, rezerwację hotelową i ubezpieczenie zdrowotne.
Dobrym pomysłem na udoskonalenie oferty firmy na Euro wydają się szkolenia pokazujące krok po kroku, jakie zmiany należy wprowadzić, aby dostosować wizerunek i charakter działania przedsiębiorstwa do potrzeb, bądź co bądź, dość nietypowego w tym przypadku odbiorcy.
Warto skorzystać na przykład z oferty dodatkowych dofinansowanych w 80 proc. szkoleń uruchomionych w ramach projektu „Turystyka rozwoju”. Do dyspozycji uczestników oddane zostały szkolenia „Marketing Manager” (kompleksowe szkolenie łączące w sobie elementy marketingu internetowego, event marketingu i PR) oraz „Intensywny kurs języka angielskiego – obsługa ruchu turystycznego Euro 2012” przygotowujące branżę turystyczną do obsługi klientów zagranicznych.
Każdy uczestnik po ukończeniu szkolenia będzie miał również możliwość skorzystania z dostępu do platformy e-learnigowej, na której zostaną zamieszczone dodatkowe materiały, zadania, case’y oraz forum wymiany doświadczeń.
Bez wątpienia Euro 2012 to idealna okazja na zaprezentowanie atutów Polski na arenie międzynarodowej. Efekty przygotowań branży turystycznej zaobserwujemy już za trzy miesiące.
Fot. Getty Images