– Okazało się, że nasi mechanicy po dokładnej obdukcji samochodu tę samą naprawę wycenili na nieco ponad 2 tys. zł. Kolega był bardzo zadowolony z różnicy w cenie, a nam zaświtało w głowach, że otworzenie naszej sieci serwisowej dla indywidualnych kierowców może być wypełnieniem bardzo ciekawej luki rynkowej – opowiada Adam Kapek.
Tak powstał pomysł uruchomienia luksusowego, a jednocześnie bardzo konkurencyjnego serwisu motoryzacyjnego dla ludzi, którzy nie mają czasu na szukanie w gąszczu serwisów motoryzacyjnych tego, który najlepiej poradzi sobie z naprawą ich auta.
Co więcej, Premium Serwis idzie jeszcze dalej i zapewnia kierowcy obsługę od samych drzwi i to nie drzwi warsztatu, ale drzwi jego mieszkania.
– Klient, który chce naprawić samochód, po prostu dzwoni do nas i… tu w zasadzie kończy się jego kłopot z naprawieniem auta. Oczywiście pomijając podjęcie decyzji o naprawie i zapłaceniu za nią – mówi Tomasz Pełczyński.
Mechanik w komórce
Dodatkowo Premium Serwis zapewnia kierowcy odstawienie samochodu i auto zastępcze na czas naprawy, także z podstawieniem pod dom. Decyzję o wymianie konkretnych części właściciel samochodu podejmuje telefonicznie, po przedstawieniu mu wyceny usługi. Nowatorskim rozwiązaniem jest to, że właściciel dowiaduje się nie tylko o cenie części, które mają być wymienione, ale też o koszcie robocizny. Jest on ustalany za pomocą specjalnego programu Eurotax Egis.
– Często nawet mechanicy nie zdają sobie sprawy z tego, że montaż tej samej części w różnych modelach aut może zabrać różną ilość czasu. Przykładowo, wymiana filtra kabinowego w skodzie zajmie dwie minuty, a w fordzie focusie nawet półtorej godziny, bo trzeba w nim przedtem zdemontować pedał gazu – tłumaczy Pełczyński.
Ponadto kierowcy, którzy zdecydują się na naprawę w Premium Serwis, mogą kontrolować wydatki i mieć dostęp do pełnego rejestru dokonanych napraw przez komórkę, a konkretnie przez internetowy interfejs, w którym każdy kierowca ma własną wirtualną książkę przeglądów.
Dzięki temu narzędziu, kierowca może z dowolnego miejsca na świecie on-line dowiedzieć się kiedy i jakie części były wymieniane w jego aucie, czy po prostu sprawdzić na fakturze ile kosztowały go poszczególne składniki usługi.
– Stałym klientom w ramach wirtualnej książki przeglądów pomagamy też w jeszcze jeden sposób. Informujemy ich telefonicznie za każdym razem, gdy zbliża się data przedłużenia ubezpieczenia pojazdu, bądź przeglądu technicznego. Wystarczy, że kierowca podsyła nam regularnie, np. SMS-em, stan licznika swojego samochodu – mówi Tomasz Pełczyński.
Premium Serwis będzie działał na terenie całego Śląska, gdzie firma współpracuje z piętnastoma specjalistycznymi serwisami motoryzacyjnymi.
Fot. Getty Images