• Najnowsze
  • Trending
  • Wszytskie
  • Startuj
  • Marketing
  • Rozwój
  • Kariera

Klienci chcą lepszych mechaników

Jak prowadzić biznes z branży beauty & health w dobie digital?

Najnowsze smartfony i ich funkcje

Najnowsze smartfony i ich funkcje

Film w emocjonalnej pigułce? – Zobacz technologię, która zabłysła na Cannes Lions 2016

5 sposobów na udany poranek

5 sposobów na udany poranek

3 kroki podnoszące sprzedaż online

3 kroki podnoszące sprzedaż online

Komunikacja w social media – sposób na generowanie ruchu w serwisach?

Komunikacja w social media – sposób na generowanie ruchu w serwisach?

Gdzie szukać oszczędności, prowadząc firmę?

Gdzie szukać oszczędności, prowadząc firmę?

Porady ubezpieczeniowe dla seniorów

Porady ubezpieczeniowe dla seniorów

Ponad 40% wzrost wartości Energi na GPW

Ponad 40% wzrost wartości Energi na GPW

wtorek, 24 czerwca, 2025
  • Login
BIZRUN.pl
No Result
View All Result
  • Wiadomości
  • Startuj
  • Zarządzanie
  • Rozwój
  • Finanse
  • Marketing
  • Urzędy
    • Urzędy Skarbowe
    • Urzędy ZUS
DODAJ NEWS
BIZRUN.pl
  • Wiadomości
  • Startuj
  • Zarządzanie
  • Rozwój
  • Finanse
  • Marketing
  • Urzędy
    • Urzędy Skarbowe
    • Urzędy ZUS
No Result
View All Result
BIZRUN.pl
No Result
View All Result

Klienci chcą lepszych mechaników

przez Redakcja Bizrun.pl
8 maja 2012
w dziale: Rynek, Wiadomości
0
0
POLECEŃ
317
WIZYT
Poleć FacebookuPoleć na LinkedinieWyślij

– Okazało się, że nasi mechanicy po dokładnej obdukcji samochodu tę samą naprawę wycenili na nieco ponad 2 tys. zł. Kolega był bardzo zadowolony z różnicy w cenie, a nam zaświtało w głowach, że otworzenie naszej sieci serwisowej dla indywidualnych kierowców może być wypełnieniem bardzo ciekawej luki rynkowej – opowiada Adam Kapek.

Tak powstał pomysł uruchomienia luksusowego, a jednocześnie bardzo konkurencyjnego serwisu motoryzacyjnego dla ludzi, którzy nie mają czasu na szukanie w gąszczu serwisów motoryzacyjnych tego, który najlepiej poradzi sobie z naprawą ich auta.

Powiązane wiadomości

Jak prowadzić biznes z branży beauty & health w dobie digital?

Gwarancja na samochód: wszystko, co musisz o niej wiedzieć

Gwarancja na samochód: wszystko, co musisz o niej wiedzieć

Biały i czarny wywiad gospodarczy – czym się różnią?

Co więcej, Premium Serwis idzie jeszcze dalej i zapewnia kierowcy obsługę od samych drzwi i to nie drzwi warsztatu, ale drzwi jego mieszkania.

– Klient, który chce naprawić samochód, po prostu dzwoni do nas i… tu w zasadzie kończy się jego kłopot z naprawieniem auta. Oczywiście pomijając podjęcie decyzji o naprawie i zapłaceniu za nią – mówi Tomasz Pełczyński.

Mechanik w komórce

Dodatkowo Premium Serwis zapewnia kierowcy odstawienie samochodu i auto zastępcze na czas naprawy, także z podstawieniem pod dom. Decyzję o wymianie konkretnych części właściciel samochodu podejmuje telefonicznie, po przedstawieniu mu wyceny usługi. Nowatorskim rozwiązaniem jest to, że właściciel dowiaduje się nie tylko o cenie części, które mają być wymienione, ale też o koszcie robocizny. Jest on ustalany za pomocą specjalnego programu Eurotax Egis.

– Często nawet mechanicy nie zdają sobie sprawy z tego, że montaż tej samej części w różnych modelach aut może zabrać różną ilość czasu. Przykładowo, wymiana filtra kabinowego w skodzie zajmie dwie minuty, a w fordzie focusie nawet półtorej godziny, bo trzeba w nim przedtem zdemontować pedał gazu – tłumaczy Pełczyński.

Ponadto kierowcy, którzy zdecydują się na naprawę w Premium Serwis, mogą kontrolować wydatki i mieć dostęp do pełnego rejestru dokonanych napraw przez komórkę, a konkretnie przez internetowy interfejs, w którym każdy kierowca ma własną wirtualną książkę przeglądów.

Dzięki temu narzędziu, kierowca może z dowolnego miejsca na świecie on-line dowiedzieć się kiedy i jakie części były wymieniane w jego aucie, czy po prostu sprawdzić na fakturze ile kosztowały go poszczególne składniki usługi.

– Stałym klientom w ramach wirtualnej książki przeglądów pomagamy też w jeszcze jeden sposób. Informujemy ich telefonicznie za każdym razem, gdy zbliża się data przedłużenia ubezpieczenia pojazdu, bądź przeglądu technicznego. Wystarczy, że kierowca podsyła nam regularnie, np. SMS-em, stan licznika swojego samochodu – mówi Tomasz Pełczyński.

Premium Serwis będzie działał na terenie całego Śląska, gdzie firma współpracuje z piętnastoma specjalistycznymi serwisami motoryzacyjnymi.

Fot. Getty Images

Strona 2 z 2
Poprzedni12
Tagi: badaniainspiracjaMotoryzacjarynek
UdostępniUdostępniWyślij

NAJLEPSZE SZABLONY STRON 2018 / 2019

BIZRUN.PL

Pomagamy prowadzić i rozwinąć Twoją firmę!

Zegarek.pl - Wyjątkowe zegarki w doskonałych cenach

POPULARNE

  • Ile kosztuje wykończenie pod klucz?

    0 udostępnień
    Udostępni 0 Tweet 0
  • Poszukiwanie pracownika: profesjonalne ogłoszenie

    0 udostępnień
    Udostępni 0 Tweet 0
  • Czy okulary można odliczyć?

    0 udostępnień
    Udostępni 0 Tweet 0
  • Coca-Cola umieści na puszce Twoje imię

    0 udostępnień
    Udostępni 0 Tweet 0
  • Wzbudź szacunek pracowników (10 zasad)

    0 udostępnień
    Udostępni 0 Tweet 0
Bizrun.pl

2010 - 2018 © EUEXS SP ZOO
Polecamy jeszcze: Zegarek.pl | Mediarun.com | Marketingsummit.eu

Nasze projekty

  • Marketingsummit.eu
  • Mediarun.com
  • Zegarek.pl
  • Konkurs

Obserwuj nas

No Result
View All Result
  • Wiadomości
  • Startuj
  • Zarządzanie
  • Rozwój
  • Finanse
  • Marketing
  • Urzędy
    • Urzędy Skarbowe
    • Urzędy ZUS

2010 - 2018 © EUEXS SP ZOO
Polecamy jeszcze: Zegarek.pl | Mediarun.com | Marketingsummit.eu

Welcome Back!

Login to your account below

Forgotten Password?

Retrieve your password

Please enter your username or email address to reset your password.

Log In