• Najnowsze
  • Trending
  • Wszytskie
  • Startuj
  • Marketing
  • Rozwój
  • Kariera

Nokaut na boisku – Goal na giełdzie

Jak prowadzić biznes z branży beauty & health w dobie digital?

Najnowsze smartfony i ich funkcje

Najnowsze smartfony i ich funkcje

Film w emocjonalnej pigułce? – Zobacz technologię, która zabłysła na Cannes Lions 2016

5 sposobów na udany poranek

5 sposobów na udany poranek

3 kroki podnoszące sprzedaż online

3 kroki podnoszące sprzedaż online

Komunikacja w social media – sposób na generowanie ruchu w serwisach?

Komunikacja w social media – sposób na generowanie ruchu w serwisach?

Gdzie szukać oszczędności, prowadząc firmę?

Gdzie szukać oszczędności, prowadząc firmę?

Porady ubezpieczeniowe dla seniorów

Porady ubezpieczeniowe dla seniorów

Ponad 40% wzrost wartości Energi na GPW

Ponad 40% wzrost wartości Energi na GPW

poniedziałek, 23 czerwca, 2025
  • Login
BIZRUN.pl
No Result
View All Result
  • Wiadomości
  • Startuj
  • Zarządzanie
  • Rozwój
  • Finanse
  • Marketing
  • Urzędy
    • Urzędy Skarbowe
    • Urzędy ZUS
DODAJ NEWS
BIZRUN.pl
  • Wiadomości
  • Startuj
  • Zarządzanie
  • Rozwój
  • Finanse
  • Marketing
  • Urzędy
    • Urzędy Skarbowe
    • Urzędy ZUS
No Result
View All Result
BIZRUN.pl
No Result
View All Result

Nokaut na boisku – Goal na giełdzie

przez Redakcja Bizrun.pl
14 stycznia 2013
w dziale: Rynek, Wiadomości
0
0
POLECEŃ
132
WIZYT
Poleć FacebookuPoleć na LinkedinieWyślij

Goal.pl, jeden z czołowych portali o tematyce piłkarskiej w Polsce, podpisał umowę strategiczną o współpracy z wiodącą porównywarką cenową Nokaut.pl. W 2013 roku Goal.pl zamierza zadebiutować na rynku NewConnect.

Podpisane porozumienie zakłada, że spółki wzajemnie będą promować w internecie swoje marki i usługi.

Powiązane wiadomości

Jak prowadzić biznes z branży beauty & health w dobie digital?

Gwarancja na samochód: wszystko, co musisz o niej wiedzieć

Gwarancja na samochód: wszystko, co musisz o niej wiedzieć

Biały i czarny wywiad gospodarczy – czym się różnią?

– Porozumienie będzie skutkowało wieloma nowymi możliwościami dla czytelników Goal.pl, przez co serwis zyska na atrakcyjności, z kolei Nokaut.pl zyska nowych użytkowników. Niewątpliwie jest to dla nas duży krok naprzód – komentuje Cezary Brzuzy, redaktor naczelny Goal.pl.

Dzięki partnerstwu z Nokaut.pl, czytelnicy Goal.pl będą mogli m.in. kupować akcesoria piłkarskie wybierając spośród ofert Nokaut.pl, uczestniczyć w specjalnych promocjach markowych produktów piłkarskich (odzież, koszulki, piłki, itp.) z najlepszych marek (Nike, Adidas, Reebok) i wspólnych akcjach promocyjnych dla kibiców.

Z kolei Goal.pl zapewni swojemu partnerowi dostęp do unikalnych użytkowników skoncentrowanych na popularnej branży.

– Naturalnym efektem współpracy będzie zwiększenie obrotów przez obu partnerów, ale równie ważne jest zwiększenie rozpoznawalności marek przez użytkowników serwisów. Jestem przekonamy, że wśród użytkowników Nokaut.pl znajdzie się grupa fanów piłki nożnej, którzy jeszcze nie znają naszego serwisu, a część odwiedzających Goal.pl skorzysta z porównywarki Nokaut.pl – przewiduje Cezary Brzuzy.

Zgodnie z umową, na stronach Goal.pl będą pojawiać się „oferty dnia” związane z tematyką piłkarską dostępne w serwisie Nokaut.pl. Z kolei w sekcji „piłka nożna” portalu Nokaut.pl widnieć będzie logo Goal.pl z informacją o partnerstwie strategicznym.

– Współpraca z Goal.pl to dla nas kolejne partnerstwo, dające możliwość poszerzenia zasięgu Nokautu i pozyskania nowych użytkowników – komentuje Fabian Adaszewski, PR Manager Grupy Nokaut SA, właściciela Nokaut.pl. – Kierujemy naszą ofertę do osób bezpośrednio zainteresowanych promowaną kategorią, co czyni naszą współpracę szczególną i pozwala mieć wobec jej wyników wysokie oczekiwania – dodaje Adaszewski.

Zarówno Goal.pl jak i Nokaut.pl chcą wykorzystać szansę, jaką daje rosnący dynamicznie rynek piłki nożnej w Polsce. Według raportu Delloite Finansowa Ekstraklasa 2012 przychody Ekstraklasy SA wyniosły w 2011 roku 363 mln zł i były wyższe niż rok wcześniej o ok. 20 proc. Potencjał naszego rynku jest ogromny, co pokazuje m.in. przepaść, jaka dzieli Polskę od najlepszych lig w Europie. Przychody piątej pod względem przychodów Francji są 11-krotnie wyższe niż Ekstraklasy, a pierwszej w rankingu Anglii aż ponad 25-krotnie wyższe.

W 2013 roku Goal.pl zamierza przeprowadzić prywatną ofertę akcji i zadebiutować na rynku NewConnect. Z rynku chce pozyskać 1-1,5 mln zł.

Tagi: newconnectporównywarkaportalsport
UdostępniUdostępniWyślij

NAJLEPSZE SZABLONY STRON 2018 / 2019

BIZRUN.PL

Pomagamy prowadzić i rozwinąć Twoją firmę!

Zegarek.pl - Wyjątkowe zegarki w doskonałych cenach

POPULARNE

  • Ile kosztuje wykończenie pod klucz?

    0 udostępnień
    Udostępni 0 Tweet 0
  • Poszukiwanie pracownika: profesjonalne ogłoszenie

    0 udostępnień
    Udostępni 0 Tweet 0
  • Czy okulary można odliczyć?

    0 udostępnień
    Udostępni 0 Tweet 0
  • Coca-Cola umieści na puszce Twoje imię

    0 udostępnień
    Udostępni 0 Tweet 0
  • Biały i czarny wywiad gospodarczy – czym się różnią?

    0 udostępnień
    Udostępni 0 Tweet 0
Bizrun.pl

2010 - 2018 © EUEXS SP ZOO
Polecamy jeszcze: Zegarek.pl | Mediarun.com | Marketingsummit.eu

Nasze projekty

  • Marketingsummit.eu
  • Mediarun.com
  • Zegarek.pl
  • Konkurs

Obserwuj nas

No Result
View All Result
  • Wiadomości
  • Startuj
  • Zarządzanie
  • Rozwój
  • Finanse
  • Marketing
  • Urzędy
    • Urzędy Skarbowe
    • Urzędy ZUS

2010 - 2018 © EUEXS SP ZOO
Polecamy jeszcze: Zegarek.pl | Mediarun.com | Marketingsummit.eu

Welcome Back!

Login to your account below

Forgotten Password?

Retrieve your password

Please enter your username or email address to reset your password.

Log In