Goal.pl, jeden z czołowych portali o tematyce piłkarskiej w Polsce, podpisał umowę strategiczną o współpracy z wiodącą porównywarką cenową Nokaut.pl. W 2013 roku Goal.pl zamierza zadebiutować na rynku NewConnect.
Podpisane porozumienie zakłada, że spółki wzajemnie będą promować w internecie swoje marki i usługi.
– Porozumienie będzie skutkowało wieloma nowymi możliwościami dla czytelników Goal.pl, przez co serwis zyska na atrakcyjności, z kolei Nokaut.pl zyska nowych użytkowników. Niewątpliwie jest to dla nas duży krok naprzód – komentuje Cezary Brzuzy, redaktor naczelny Goal.pl.
Dzięki partnerstwu z Nokaut.pl, czytelnicy Goal.pl będą mogli m.in. kupować akcesoria piłkarskie wybierając spośród ofert Nokaut.pl, uczestniczyć w specjalnych promocjach markowych produktów piłkarskich (odzież, koszulki, piłki, itp.) z najlepszych marek (Nike, Adidas, Reebok) i wspólnych akcjach promocyjnych dla kibiców.
Z kolei Goal.pl zapewni swojemu partnerowi dostęp do unikalnych użytkowników skoncentrowanych na popularnej branży.
– Naturalnym efektem współpracy będzie zwiększenie obrotów przez obu partnerów, ale równie ważne jest zwiększenie rozpoznawalności marek przez użytkowników serwisów. Jestem przekonamy, że wśród użytkowników Nokaut.pl znajdzie się grupa fanów piłki nożnej, którzy jeszcze nie znają naszego serwisu, a część odwiedzających Goal.pl skorzysta z porównywarki Nokaut.pl – przewiduje Cezary Brzuzy.
Zgodnie z umową, na stronach Goal.pl będą pojawiać się „oferty dnia” związane z tematyką piłkarską dostępne w serwisie Nokaut.pl. Z kolei w sekcji „piłka nożna” portalu Nokaut.pl widnieć będzie logo Goal.pl z informacją o partnerstwie strategicznym.
– Współpraca z Goal.pl to dla nas kolejne partnerstwo, dające możliwość poszerzenia zasięgu Nokautu i pozyskania nowych użytkowników – komentuje Fabian Adaszewski, PR Manager Grupy Nokaut SA, właściciela Nokaut.pl. – Kierujemy naszą ofertę do osób bezpośrednio zainteresowanych promowaną kategorią, co czyni naszą współpracę szczególną i pozwala mieć wobec jej wyników wysokie oczekiwania – dodaje Adaszewski.
Zarówno Goal.pl jak i Nokaut.pl chcą wykorzystać szansę, jaką daje rosnący dynamicznie rynek piłki nożnej w Polsce. Według raportu Delloite Finansowa Ekstraklasa 2012 przychody Ekstraklasy SA wyniosły w 2011 roku 363 mln zł i były wyższe niż rok wcześniej o ok. 20 proc. Potencjał naszego rynku jest ogromny, co pokazuje m.in. przepaść, jaka dzieli Polskę od najlepszych lig w Europie. Przychody piątej pod względem przychodów Francji są 11-krotnie wyższe niż Ekstraklasy, a pierwszej w rankingu Anglii aż ponad 25-krotnie wyższe.
W 2013 roku Goal.pl zamierza przeprowadzić prywatną ofertę akcji i zadebiutować na rynku NewConnect. Z rynku chce pozyskać 1-1,5 mln zł.