• Najnowsze
  • Trending
  • Wszytskie
  • Startuj
  • Marketing
  • Rozwój
  • Kariera

Infoklik łączy kontrahentów

Jak prowadzić biznes z branży beauty & health w dobie digital?

Najnowsze smartfony i ich funkcje

Najnowsze smartfony i ich funkcje

Film w emocjonalnej pigułce? – Zobacz technologię, która zabłysła na Cannes Lions 2016

5 sposobów na udany poranek

5 sposobów na udany poranek

3 kroki podnoszące sprzedaż online

3 kroki podnoszące sprzedaż online

Komunikacja w social media – sposób na generowanie ruchu w serwisach?

Komunikacja w social media – sposób na generowanie ruchu w serwisach?

Gdzie szukać oszczędności, prowadząc firmę?

Gdzie szukać oszczędności, prowadząc firmę?

Porady ubezpieczeniowe dla seniorów

Porady ubezpieczeniowe dla seniorów

Ponad 40% wzrost wartości Energi na GPW

Ponad 40% wzrost wartości Energi na GPW

21 °c
Columbus
wtorek, 24 czerwca, 2025
  • Login
BIZRUN.pl
No Result
View All Result
  • Wiadomości
  • Startuj
  • Zarządzanie
  • Rozwój
  • Finanse
  • Marketing
  • Urzędy
    • Urzędy Skarbowe
    • Urzędy ZUS
DODAJ NEWS
BIZRUN.pl
  • Wiadomości
  • Startuj
  • Zarządzanie
  • Rozwój
  • Finanse
  • Marketing
  • Urzędy
    • Urzędy Skarbowe
    • Urzędy ZUS
No Result
View All Result
BIZRUN.pl
No Result
View All Result

Infoklik łączy kontrahentów

przez Redakcja Bizrun.pl
23 maja 2012
w dziale: Relacje z kontrahentami, Zarządzanie
0
0
POLECEŃ
39
WIZYT
Poleć FacebookuPoleć na LinkedinieWyślij

18 maja minęło 200 dni od oficjalnego uruchomienia portalu Infoklik.eu, wspierającego poszukiwanie ofert i kontrahentów dla firm. Internetowy serwis jest dziełem białostockich przedsiębiorców.

Projektując konkretne rozwiązania, autorzy bazowali na swoich doświadczeniach związanych z trudnym zadaniem, jakim jest poszukiwanie rzetelnych kontrahentów i konkretnych ofert biznesowych.

Powiązane wiadomości

Zmiany w umowach-zleceniach

Zmiany w umowach-zleceniach

Zarządzanie pracownikami w terenie

Efektywna praca zespołowa

W efekcie powstał portal pozwalający znaleźć dokładnie takie propozycje, jakich użytkownicy oczekują. Wszystko za sprawą formularza służącego do skonstruowania zapytania ofertowego/oferty, bazującego na katalogu CPV (wspólnotowy katalog produktów i usług), w którym każdy produkt i usługa są opisane przy pomocy indywidualnych cech i parametrów.

Portal zapewne nie powstałby bez istotnego wsparcia finansowego z Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego. Polska Agencja Rozwoju Przedsiębiorczości przyznała niemalże 80-procentową dotację ze środków unijnych w ramach priorytetu 8.1 Programu Operacyjnego Innowacyjna Gospodarka.

– Tych 200 dni upłynęło właściwie na ciągłym udoskonalaniu naszego produktu. Wciąż bowiem pojawiają się kolejne sugestie i uwagi, napływające bezpośrednio od naszych klientów, odnośnie usprawnienia działania i modyfikacji określonych obszarów działania serwisu oraz konkretnych funkcjonalności – mówi Andrzej Nosorowski, prezes spółki będącej właścicielem portalu.

W tej chwili serwis może pochwalić się ponad dwiema setkami zarejestrowanych użytkowników abonamentowych. Łączna ilość wszystkich dotychczas wygenerowanych przez korzystających z Infoklik.eu zapytań wynosi około 1.500.

Serwis ma też za sobą udaną kampanię Ad Words. Dodatkowo firma prowadzi aktywne działania telemarketingowe związane z prezentacją oferty potencjalnym klientom biznesowym. Infoklik zgodnie z „duchem czasu” jest obecny na Facebooku, gdzie angażuje się w komunikację z tworzącą się wokół projektu społecznością oraz posiada swojego bloga.

– W ciągu tych kilku pierwszych miesięcy kilkakrotnie zachodziły zasadnicze zmiany w ofercie abonamentowej. Było to wynikiem testowania ofert i wyboru tych najbardziej optymalnych z punktu widzenia efektywności. Zakładamy, że wprowadzone w pierwszych dniach maja urozmaicone propozycje spotkają się z aprobatą naszych klientów– uważa prezes spółki.

Najtańszy abonament to wydatek 9 złotych netto. Klient otrzymuje 90-dniowy dostęp do wszystkich funkcjonalności serwisu i szansę na minimum 50 zapytań ofertowych. Za najdroższą subskrypcję trzeba zapłacić 190 złotych. Jej posiadacz może korzystać z zasobów strony przez cały rok, a ilość zapytań, których może się spodziewać, to minimum 1.000.

Przeglądanie ofert i wysyłanie zapytań ofertowych jest bezpłatne. Płacić muszą jedynie dostawcy usług i produktów.

Tagi: serwis internetowy
UdostępniUdostępniWyślij

NAJLEPSZE SZABLONY STRON 2018 / 2019

BIZRUN.PL

Pomagamy prowadzić i rozwinąć Twoją firmę!

Zegarek.pl - Wyjątkowe zegarki w doskonałych cenach

POPULARNE

  • Ile kosztuje wykończenie pod klucz?

    0 udostępnień
    Udostępni 0 Tweet 0
  • Poszukiwanie pracownika: profesjonalne ogłoszenie

    0 udostępnień
    Udostępni 0 Tweet 0
  • Czy okulary można odliczyć?

    0 udostępnień
    Udostępni 0 Tweet 0
  • Coca-Cola umieści na puszce Twoje imię

    0 udostępnień
    Udostępni 0 Tweet 0
  • Biały i czarny wywiad gospodarczy – czym się różnią?

    0 udostępnień
    Udostępni 0 Tweet 0
Bizrun.pl

2010 - 2018 © EUEXS SP ZOO
Polecamy jeszcze: Zegarek.pl | Mediarun.com | Marketingsummit.eu

Nasze projekty

  • Marketingsummit.eu
  • Mediarun.com
  • Zegarek.pl
  • Konkurs

Obserwuj nas

No Result
View All Result
  • Wiadomości
  • Startuj
  • Zarządzanie
  • Rozwój
  • Finanse
  • Marketing
  • Urzędy
    • Urzędy Skarbowe
    • Urzędy ZUS

2010 - 2018 © EUEXS SP ZOO
Polecamy jeszcze: Zegarek.pl | Mediarun.com | Marketingsummit.eu

Welcome Back!

Login to your account below

Forgotten Password?

Retrieve your password

Please enter your username or email address to reset your password.

Log In