• Najnowsze
  • Trending
  • Wszytskie
  • Startuj
  • Marketing
  • Rozwój
  • Kariera

Jak zarządzać firmą w czasie kryzysu?

Jak prowadzić biznes z branży beauty & health w dobie digital?

Najnowsze smartfony i ich funkcje

Najnowsze smartfony i ich funkcje

Film w emocjonalnej pigułce? – Zobacz technologię, która zabłysła na Cannes Lions 2016

5 sposobów na udany poranek

5 sposobów na udany poranek

3 kroki podnoszące sprzedaż online

3 kroki podnoszące sprzedaż online

Komunikacja w social media – sposób na generowanie ruchu w serwisach?

Komunikacja w social media – sposób na generowanie ruchu w serwisach?

Gdzie szukać oszczędności, prowadząc firmę?

Gdzie szukać oszczędności, prowadząc firmę?

Porady ubezpieczeniowe dla seniorów

Porady ubezpieczeniowe dla seniorów

Ponad 40% wzrost wartości Energi na GPW

Ponad 40% wzrost wartości Energi na GPW

wtorek, 10 czerwca, 2025
  • Login
BIZRUN.pl
No Result
View All Result
  • Wiadomości
  • Startuj
  • Zarządzanie
  • Rozwój
  • Finanse
  • Marketing
  • Urzędy
    • Urzędy Skarbowe
    • Urzędy ZUS
DODAJ NEWS
BIZRUN.pl
  • Wiadomości
  • Startuj
  • Zarządzanie
  • Rozwój
  • Finanse
  • Marketing
  • Urzędy
    • Urzędy Skarbowe
    • Urzędy ZUS
No Result
View All Result
BIZRUN.pl
No Result
View All Result

Jak zarządzać firmą w czasie kryzysu?

przez Redakcja Bizrun.pl
31 stycznia 2013
w dziale: Planowanie i zarządzanie, Zarządzanie
0
0
POLECEŃ
556
WIZYT
Poleć FacebookuPoleć na LinkedinieWyślij

Na trudne czasy potrzeba lepszego zarządzania. A lepsze jest zarządzanie przemyślane i zdyscyplinowane, skoncentrowane na dobrym wykorzystaniu swoich zasobów, spośród których najważniejszymi są pracownicy.

Jeśli sytuacja na rynku jest niepewna, wszystkie osoby w firmie powinny dać z siebie możliwie dużo, aby statek, którym płyną, nie okazał się przereklamowanym Titaniciem (lub – gdyby porównać firmę do samolotu – awaryjnym Dreamlinerem).

Powiązane wiadomości

Zmiany w umowach-zleceniach

Zmiany w umowach-zleceniach

Zarządzanie pracownikami w terenie

Efektywna praca zespołowa

Po pierwsze: gotówka

To, że w kryzysie trzeba oszczędzać, to banał. Kontrola kosztów to jednak absolutna podstawa. Koniec z wydawaniem pieniędzy na coś, co może się przyda, a może nie. Koniec ze zbędnymi gadżetami, czy też z udziałem w tych targach, które nie mają szans zaowocować wzmocnieniem rynkowej pozycji.

W trudnych czasach firma powinna wydawać tyle pieniędzy, ile musi i ani grosza więcej. Na większą swobodę przyjdzie czas później, o ile przedsiębiorstwu uda się przetrzymać ciężkie chwile.

Ale obecność gotówki w kasie lub na koncie wynikać będzie nie tylko z tego, czego uda się nie wydać. Jeszcze ważniejsze jest to, co uda się zarobić, a także jak szybko pieniądze znajdą się na koncie od chwili sprzedaży. Dlatego warto pomyśleć o zmianach, które spowodują skrócenie terminów płatności, czy też zwiększenie liczby usług opłacanych w formie przedpłat. Inną możliwością może być skorzystanie z faktoringu.

Po drugie: priorytety

Nie rozmieniaj się na drobne. Kryzys to zazwyczaj nie czas na łapanie wielu srok za jeden ogon. Nawet jeśli działasz na wielu polach, nie na wszystkich będziesz w stanie skoncentrować się równie mocno.

Najlepiej od razu ustal główne obszary koncentracji Twojej firmy. Ustal cele i priorytety na najbliższy rok, a potem na kolejne 3 lata. Wybierz te rodzaje działalności (produkty, usługi), które są najbardziej kluczowe z punktu widzenia przedsiębiorstwa. Konsekwentnie się ich trzymaj.

Po trzecie: zdecydowanie

Musisz przeć do przodu niczym taran – wyznaczać cele, usuwać przeszkody, działać szybko i zdecydowanie. Jeśli działasz w spółce, szczególnie w czasie kryzysu ważne jest, aby wszyscy wspólnicy mówili jednym głosem, zrozumiałym dla klientów, kontrahentów i pracowników. Działania powinny być dobrze skoordynowane.

Strona 1 z 2
12Następny
Tagi: inspiracjekosztykryzyszarządzanie
UdostępniUdostępniWyślij

NAJLEPSZE SZABLONY STRON 2018 / 2019

BIZRUN.PL

Pomagamy prowadzić i rozwinąć Twoją firmę!

Zegarek.pl - Wyjątkowe zegarki w doskonałych cenach

POPULARNE

  • Coca-Cola umieści na puszce Twoje imię

    0 udostępnień
    Udostępni 0 Tweet 0
  • Wzbudź szacunek pracowników (10 zasad)

    0 udostępnień
    Udostępni 0 Tweet 0
  • Biały i czarny wywiad gospodarczy – czym się różnią?

    0 udostępnień
    Udostępni 0 Tweet 0
  • Jak wypełnić druk ZUS ZZA? Instrukcja

    0 udostępnień
    Udostępni 0 Tweet 0
  • Poszukiwanie pracownika: profesjonalne ogłoszenie

    0 udostępnień
    Udostępni 0 Tweet 0
Bizrun.pl

2010 - 2018 © EUEXS SP ZOO
Polecamy jeszcze: Zegarek.pl | Mediarun.com | Marketingsummit.eu

Nasze projekty

  • Marketingsummit.eu
  • Mediarun.com
  • Zegarek.pl
  • Konkurs

Obserwuj nas

No Result
View All Result
  • Wiadomości
  • Startuj
  • Zarządzanie
  • Rozwój
  • Finanse
  • Marketing
  • Urzędy
    • Urzędy Skarbowe
    • Urzędy ZUS

2010 - 2018 © EUEXS SP ZOO
Polecamy jeszcze: Zegarek.pl | Mediarun.com | Marketingsummit.eu

Welcome Back!

Login to your account below

Forgotten Password?

Retrieve your password

Please enter your username or email address to reset your password.

Log In