• Najnowsze
  • Trending
  • Wszytskie
  • Startuj
  • Marketing
  • Rozwój
  • Kariera

Strategia dla Twojej małej firmy

Jak prowadzić biznes z branży beauty & health w dobie digital?

Najnowsze smartfony i ich funkcje

Najnowsze smartfony i ich funkcje

Film w emocjonalnej pigułce? – Zobacz technologię, która zabłysła na Cannes Lions 2016

5 sposobów na udany poranek

5 sposobów na udany poranek

3 kroki podnoszące sprzedaż online

3 kroki podnoszące sprzedaż online

Komunikacja w social media – sposób na generowanie ruchu w serwisach?

Komunikacja w social media – sposób na generowanie ruchu w serwisach?

Gdzie szukać oszczędności, prowadząc firmę?

Gdzie szukać oszczędności, prowadząc firmę?

Porady ubezpieczeniowe dla seniorów

Porady ubezpieczeniowe dla seniorów

Ponad 40% wzrost wartości Energi na GPW

Ponad 40% wzrost wartości Energi na GPW

wtorek, 1 lipca, 2025
  • Login
BIZRUN.pl
No Result
View All Result
  • Wiadomości
  • Startuj
  • Zarządzanie
  • Rozwój
  • Finanse
  • Marketing
  • Urzędy
    • Urzędy Skarbowe
    • Urzędy ZUS
DODAJ NEWS
BIZRUN.pl
  • Wiadomości
  • Startuj
  • Zarządzanie
  • Rozwój
  • Finanse
  • Marketing
  • Urzędy
    • Urzędy Skarbowe
    • Urzędy ZUS
No Result
View All Result
BIZRUN.pl
No Result
View All Result

Strategia dla Twojej małej firmy

przez Redakcja Bizrun.pl
15 maja 2013
w dziale: Planowanie i zarządzanie, Zarządzanie
0
0
POLECEŃ
512
WIZYT
Poleć FacebookuPoleć na LinkedinieWyślij

Perspektywa długoterminowa (roczna)

Kiedy żyje i pracuje się z dnia na dzień, łatwo jest zapomnieć o szerszej perspektywie, ale ona także jest potrzebna. Czasem trzeba podjąć działania, które nie przyniosą efektów ani za tydzień, ani za miesiąc. Pewne pomysły wymagają, by pielęgnować je bardzo długo, zanim zaczną przynosić owoce.

Powiązane wiadomości

Zmiany w umowach-zleceniach

Zmiany w umowach-zleceniach

Zarządzanie pracownikami w terenie

Efektywna praca zespołowa

Jeśli zapomnisz o długotrwałej perspektywie, nieustannie będziesz koncentrował się na tym, co daje szybkie pieniądze, ale co zarazem wymaga bardzo dużego wysiłku. Celem nie powinna być jednak praca dla pracy, ani nawet pozyskiwanie jak największej liczby klientów. Celem jest zarobić pieniądze (a nie „zarobić się na amen”).

W przypadku małej firmy, przyjmowanie perspektywy wieloletniej będzie najczęściej pozbawione sensu, ale ustalenie tego, co chcesz osiągnąć w ciągu roku, to już bardzo ważna sprawa.

W jakim kierunku chcesz poprowadzić swoją firmę? Czy chciałbyś zatrudnić pracowników? Czy interesuje Cię pozyskanie klientów z innych segmentów niż dotychczasowe? Co ma być główną specjalnością firmy?

Odpowiadając sobie na te pytania, już pracujesz nad strategią długoterminową. Gdy będziesz wiedział, co chcesz osiągnąć, przemyśl sposoby, które mogą przybliżyć Cię do założonych celów. Zmiany nie muszą zachodzić szybko, ważne jednak, żebyś wprowadzał je konsekwentnie.

Integracja

To, co może być najtrudniejsze, to nieustanne przeskakiwanie pomiędzy tymi trzema perspektywami.

Trudno myśleć i działać strategicznie, gdy trzeba podejmować drobne zlecenia, byle tylko pokryć najpilniejsze wydatki. To, jak bardzo Twoja firma się rozwinie i jak wiele osiągniesz, może jednak zależeć właśnie od tego, czy uda Ci się być elastycznym.

Jeśli uda Ci się łączyć ze sobą myślenie z trzech różnych perspektyw, osiągnięcie sukcesu w biznesie nie będzie może wymagało mniejszego wysiłku, ale prawdopodobnie będzie pewniejsze. W tym przypadku „pot i łzy” mogą się opłacić.

Marcin Pietraszek

Fot. Getty Images

Strona 2 z 2
Poprzedni12
Tagi: marketingstrategiazarządzanie
UdostępniUdostępniWyślij

NAJLEPSZE SZABLONY STRON 2018 / 2019

BIZRUN.PL

Pomagamy prowadzić i rozwinąć Twoją firmę!

Zegarek.pl - Wyjątkowe zegarki w doskonałych cenach

POPULARNE

  • Ile kosztuje wykończenie pod klucz?

    0 udostępnień
    Udostępni 0 Tweet 0
  • Poszukiwanie pracownika: profesjonalne ogłoszenie

    0 udostępnień
    Udostępni 0 Tweet 0
  • Czy okulary można odliczyć?

    0 udostępnień
    Udostępni 0 Tweet 0
  • Banki chętniej sprawdzają klientów

    0 udostępnień
    Udostępni 0 Tweet 0
  • Wzbudź szacunek pracowników (10 zasad)

    0 udostępnień
    Udostępni 0 Tweet 0
Bizrun.pl

2010 - 2018 © EUEXS SP ZOO
Polecamy jeszcze: Zegarek.pl | Mediarun.com | Marketingsummit.eu

Nasze projekty

  • Marketingsummit.eu
  • Mediarun.com
  • Zegarek.pl
  • Konkurs

Obserwuj nas

No Result
View All Result
  • Wiadomości
  • Startuj
  • Zarządzanie
  • Rozwój
  • Finanse
  • Marketing
  • Urzędy
    • Urzędy Skarbowe
    • Urzędy ZUS

2010 - 2018 © EUEXS SP ZOO
Polecamy jeszcze: Zegarek.pl | Mediarun.com | Marketingsummit.eu

Welcome Back!

Login to your account below

Forgotten Password?

Retrieve your password

Please enter your username or email address to reset your password.

Log In