• Najnowsze
  • Trending
  • Wszytskie
  • Startuj
  • Marketing
  • Rozwój
  • Kariera

Jak uaktywnić fanów na Facebooku?

Jak prowadzić biznes z branży beauty & health w dobie digital?

Najnowsze smartfony i ich funkcje

Najnowsze smartfony i ich funkcje

Film w emocjonalnej pigułce? – Zobacz technologię, która zabłysła na Cannes Lions 2016

5 sposobów na udany poranek

5 sposobów na udany poranek

3 kroki podnoszące sprzedaż online

3 kroki podnoszące sprzedaż online

Komunikacja w social media – sposób na generowanie ruchu w serwisach?

Komunikacja w social media – sposób na generowanie ruchu w serwisach?

Gdzie szukać oszczędności, prowadząc firmę?

Gdzie szukać oszczędności, prowadząc firmę?

Porady ubezpieczeniowe dla seniorów

Porady ubezpieczeniowe dla seniorów

Ponad 40% wzrost wartości Energi na GPW

Ponad 40% wzrost wartości Energi na GPW

wtorek, 24 czerwca, 2025
  • Login
BIZRUN.pl
No Result
View All Result
  • Wiadomości
  • Startuj
  • Zarządzanie
  • Rozwój
  • Finanse
  • Marketing
  • Urzędy
    • Urzędy Skarbowe
    • Urzędy ZUS
DODAJ NEWS
BIZRUN.pl
  • Wiadomości
  • Startuj
  • Zarządzanie
  • Rozwój
  • Finanse
  • Marketing
  • Urzędy
    • Urzędy Skarbowe
    • Urzędy ZUS
No Result
View All Result
BIZRUN.pl
No Result
View All Result

Jak uaktywnić fanów na Facebooku?

przez Redakcja Bizrun.pl
23 lipca 2012
w dziale: Internet, Marketing
0
0
POLECEŃ
95
WIZYT
Poleć FacebookuPoleć na LinkedinieWyślij

Przedstawiamy 8 sposobów, które mądrze wykorzystane mogą sprawić, że czytelnicy Twojej strony na Facebooku staną się bardziej aktywni.

Na podstawie różnych badań, które zostały dotychczas przeprowadzone w obszarze social media, wyróżnić można kilka elementów, które są szczególnie ważne podczas angażowania „fanów” w serwisie społecznościowym Facebook. Skorzystaj z nich, a zwiększysz popularność swojej strony.

Powiązane wiadomości

Jak prowadzić biznes z branży beauty & health w dobie digital?

Film w emocjonalnej pigułce? – Zobacz technologię, która zabłysła na Cannes Lions 2016

3 kroki podnoszące sprzedaż online

3 kroki podnoszące sprzedaż online

1. Krótkie wpisy

Pamiętaj, że swoim wpisem konkurujesz z setkami innych autorów, którzy także chcą zwrócić na siebie uwagę w tym samym czasie. Użytkownicy Facebooka pragną zazwyczaj przeczytać jak najwięcej ciekawych treści w jak najkrótszym czasie. Dlatego nie będą czytać opasłych esejów.

W czasach, w których krótsze informacje zapewniają sukces (patrz Twitter), dobrze jest wyrażać się zwięźle. Jedna, maksymalnie dwie linijki tekstu wystarczą. Jeśli masz do powiedzenia coś więcej, użyj linku do zewnętrznej strony, na której wcześniej przygotujesz dłuższy materiał dla zainteresowanych.

2. Pełne linki

Jeśli chcesz przekierować internautów do materiału na konkretnej stronie internetowej, wpisz link tej właśnie strony. Nie używaj systemów skracania linków, ponieważ wtedy czytelnik nie wie, na jaką stronę zostanie przekierowany. Takie sytuacją wzbudzają nieufność i w efekcie zniechęcają do klikania.

3. Obrazki

Nie bez powodu mówi się, że jeden obraz wart jest tysiąc słów. W internecie, podczas szybkiej konsumpcji dużej ilości informacji, zdjęcia i rysunki są znacznie łatwiej zauważane i w efekcie, częściej komentowane niż teksty.

4. Wstawaj i zasypiaj z fanami

Bądź aktywny wtedy, gdy aktywni są Twoi czytelnicy. Możesz wiele zyskać, jeśli prowadząc dialog z użytkownikami Facebooka będziesz umieszczał wpisy nie tylko w typowych godzinach pracy biurowej. Czytelnicy docenią, jeśli Twoje interesujące wpisy pojawią się we wczesnych godzinach rannych i w godzinach wieczornych.

5. Nie zapominaj o weekendach

Nawet jeśli to prawda, nie daj odczuć czytelnikom, że Twój kontakt z nimi to dla Ciebie praca i tylko praca. Od czasu do czasu przypomnij o sobie intrygującym, najlepiej lekkim wpisem, także w dni wolne od pracy.

Strona 1 z 2
12Następny
Tagi: e-marketingFacebooksocial media
UdostępniUdostępniWyślij

NAJLEPSZE SZABLONY STRON 2018 / 2019

BIZRUN.PL

Pomagamy prowadzić i rozwinąć Twoją firmę!

Zegarek.pl - Wyjątkowe zegarki w doskonałych cenach

POPULARNE

  • Ile kosztuje wykończenie pod klucz?

    0 udostępnień
    Udostępni 0 Tweet 0
  • Poszukiwanie pracownika: profesjonalne ogłoszenie

    0 udostępnień
    Udostępni 0 Tweet 0
  • Czy okulary można odliczyć?

    0 udostępnień
    Udostępni 0 Tweet 0
  • Coca-Cola umieści na puszce Twoje imię

    0 udostępnień
    Udostępni 0 Tweet 0
  • Wzbudź szacunek pracowników (10 zasad)

    0 udostępnień
    Udostępni 0 Tweet 0
Bizrun.pl

2010 - 2018 © EUEXS SP ZOO
Polecamy jeszcze: Zegarek.pl | Mediarun.com | Marketingsummit.eu

Nasze projekty

  • Marketingsummit.eu
  • Mediarun.com
  • Zegarek.pl
  • Konkurs

Obserwuj nas

No Result
View All Result
  • Wiadomości
  • Startuj
  • Zarządzanie
  • Rozwój
  • Finanse
  • Marketing
  • Urzędy
    • Urzędy Skarbowe
    • Urzędy ZUS

2010 - 2018 © EUEXS SP ZOO
Polecamy jeszcze: Zegarek.pl | Mediarun.com | Marketingsummit.eu

Welcome Back!

Login to your account below

Forgotten Password?

Retrieve your password

Please enter your username or email address to reset your password.

Log In