Ogłoszono konkurs na najlepszy biznesplan „Mały biznes w małych miejscowościach”. Organizatorem konkursu jest Presspublica, wydawca dziennika Rzeczpospolita, a partnerem Bank Pocztowy.
Konkurs „Mały biznes w małych miejscowościach” ma na celu promowanie przedsiębiorczości wśród młodych ludzi z małych miast, miasteczek i wsi. Można w nim uczestniczyć pojedynczo lub jako zespół projektowy – ważne, że zgłoszony może zostać tylko jeden pomysł na prowadzenie działalności gospodarczej. Wszystko w formie profesjonalnego biznesplanu na nowy lub rozwój już prowadzonego biznesu.
Swoje prace konkursowe od 5 stycznia 2013 r. mogą zgłaszać ludzie młodzi (20-35 lat), studiujący lub prowadzący działalność gospodarczą, mieszkający w miejscowościach do 50 tysięcy mieszkańców.
Zgłoszenia przyjmowane będą do 20 marca 2013 r. W konkursie wyłonionych zostanie trzech zwycięzców, z których każdy otrzyma nagrodę finansową – w zależności od zajętego miejsca będzie to 50 tys. zł, 30 tys. zł lub 10 tys. zł. Dodatkowo każdy z nich przez 12 miesięcy będzie mógł korzystać ze wsparcia doradczego firmy consultingowej A.T. Kearney.
Rozstrzygnięcie rywalizacji na biznes plany nastąpi podczas zorganizowanej przez Presspublicę Gali w kwietniu 2013 r.
Szczegółowe informacje wraz z Regulaminem konkursu „Mały biznes w małych miejscowościach”, którego partnerem jest Bank Pocztowy znaleźć można na stronie internetowej konkursu.
Fot. Getty Images