• Najnowsze
  • Trending
  • Wszytskie
  • Startuj
  • Marketing
  • Rozwój
  • Kariera

Czy Polacy chętnie identyfikują się ze swoją firmą?

Jak prowadzić biznes z branży beauty & health w dobie digital?

Najnowsze smartfony i ich funkcje

Najnowsze smartfony i ich funkcje

Film w emocjonalnej pigułce? – Zobacz technologię, która zabłysła na Cannes Lions 2016

5 sposobów na udany poranek

5 sposobów na udany poranek

3 kroki podnoszące sprzedaż online

3 kroki podnoszące sprzedaż online

Komunikacja w social media – sposób na generowanie ruchu w serwisach?

Komunikacja w social media – sposób na generowanie ruchu w serwisach?

Gdzie szukać oszczędności, prowadząc firmę?

Gdzie szukać oszczędności, prowadząc firmę?

Porady ubezpieczeniowe dla seniorów

Porady ubezpieczeniowe dla seniorów

Ponad 40% wzrost wartości Energi na GPW

Ponad 40% wzrost wartości Energi na GPW

wtorek, 24 czerwca, 2025
  • Login
BIZRUN.pl
No Result
View All Result
  • Wiadomości
  • Startuj
  • Zarządzanie
  • Rozwój
  • Finanse
  • Marketing
  • Urzędy
    • Urzędy Skarbowe
    • Urzędy ZUS
DODAJ NEWS
BIZRUN.pl
  • Wiadomości
  • Startuj
  • Zarządzanie
  • Rozwój
  • Finanse
  • Marketing
  • Urzędy
    • Urzędy Skarbowe
    • Urzędy ZUS
No Result
View All Result
BIZRUN.pl
No Result
View All Result

Czy Polacy chętnie identyfikują się ze swoją firmą?

przez Redakcja Bizrun.pl
19 grudnia 2012
w dziale: Human Resources, Zarządzanie
0
0
POLECEŃ
139
WIZYT
Poleć FacebookuPoleć na LinkedinieWyślij

Odpowiedź na tak postawione pytanie próbowali uzyskać w grudniu br. konsultanci Zielonej Linii, którzy w tym celu przeprowadzili ankietę telefoniczną.

Zaledwie 24 proc. respondentów odpowiedziało twierdząco – ich zdaniem Polacy identyfikują się z firmami, w których pracują. Przeciwnego zdania było 24 proc. ankietowanych, natomiast aż 54 proc. osób nie miało zdania w tej kwestii.

Powiązane wiadomości

Zmiany w umowach-zleceniach

Zmiany w umowach-zleceniach

Zarządzanie pracownikami w terenie

Efektywna praca zespołowa

Co to oznacza? Dlaczego Polacy niechętnie identyfikują się z firmami, w których pracują? Co w takim razie ma największy wpływ na związek pracownika z firmą?

Zdaniem osób biorących udział w ankiecie najważniejsza jest dobra atmosfera w pracy – tak uważa 27 proc. ankietowanych. Bardzo ważna jest także możliwość rozwoju zawodowego i awansu, co potwierdziło 24 proc. respondentów.

Nie bez znaczenia okazał się także czynnik ludzki – możliwość dobrej współpracy w zgranym zespole jest najważniejsza według 17 proc. osób biorących udział w ankiecie.

Co jeszcze wpływa na identyfikację pracownika z firmą? Według ankietowanych na kolejnych miejscach znalazły się: starania kierownictwa, długość stażu pracy, wysokość zarobków oraz inne przyczyny.

Lojalny pracownik, czujący się związany z firmą, w której pracuje, w rzeczywistości buduje jej pozytywny PR i wpływa na opinię o firmie, także na zewnątrz. Jest więc dla pracodawców szczególnie ważne, aby umiejętnie zadbać o swoich pracowników.

W związku z powyższym ciekawą informacją dla pracodawców mogą być odpowiedzi respondentów, którzy zostali zapytani o to, jakie zachowania pracodawcy mogą zapewnić przywiązanie pracownika do firmy. Największa grupa respondentów, bo 21 proc., uznała, że dla nich liczy się przede wszystkim możliwość awansu i podnoszenia kwalifikacji zawodowych przez udział w szkoleniach, które to działania są wspierane przez pracodawcę.

Dodatkowe świadczenia pozapłacowe, takie jak np. bezpłatna opieka medyczna, wskazało 18 proc. ankietowanych, tylko o 1 proc. mniej (17 proc.) respondentów wskazało równe traktowanie pracowników jako główny czynnik zależny od pracodawcy, a wpływający na przywiązanie do firmy.

Ponadto ważne są także takie elementy jak sprawiedliwa ocena pracownika (16 proc.), przestrzeganie przepisów Kodeksu pracy (15 proc.) i właściwe zarządzanie ludźmi (13 proc.).

W ramach przeprowadzonej ankiety konsultanci Zielonej Linii zapytali respondentów także o to, po czym można poznać, że pracownik jest przywiązany do swojej firmy, czyli innymi słowy: jakie uczucia wyrażają jego identyfikację z firmą.

Wśród odpowiedzi pojawiły się m.in. duma, lojalność czy wiązanie przyszłości z firmą. Pełne wyniki raportu, łącznie z odpowiedzią na ostatnie pytanie, są dostępne na portalu Zielonej Linii.

Joanna Niemyjska – Zielona Linia

Fot. Getty Images

Tagi: badaniaidentyfikacjaintegracjamotywacja
UdostępniUdostępniWyślij

NAJLEPSZE SZABLONY STRON 2018 / 2019

BIZRUN.PL

Pomagamy prowadzić i rozwinąć Twoją firmę!

Zegarek.pl - Wyjątkowe zegarki w doskonałych cenach

POPULARNE

  • Ile kosztuje wykończenie pod klucz?

    0 udostępnień
    Udostępni 0 Tweet 0
  • Poszukiwanie pracownika: profesjonalne ogłoszenie

    0 udostępnień
    Udostępni 0 Tweet 0
  • Czy okulary można odliczyć?

    0 udostępnień
    Udostępni 0 Tweet 0
  • Coca-Cola umieści na puszce Twoje imię

    0 udostępnień
    Udostępni 0 Tweet 0
  • Wzbudź szacunek pracowników (10 zasad)

    0 udostępnień
    Udostępni 0 Tweet 0
Bizrun.pl

2010 - 2018 © EUEXS SP ZOO
Polecamy jeszcze: Zegarek.pl | Mediarun.com | Marketingsummit.eu

Nasze projekty

  • Marketingsummit.eu
  • Mediarun.com
  • Zegarek.pl
  • Konkurs

Obserwuj nas

No Result
View All Result
  • Wiadomości
  • Startuj
  • Zarządzanie
  • Rozwój
  • Finanse
  • Marketing
  • Urzędy
    • Urzędy Skarbowe
    • Urzędy ZUS

2010 - 2018 © EUEXS SP ZOO
Polecamy jeszcze: Zegarek.pl | Mediarun.com | Marketingsummit.eu

Welcome Back!

Login to your account below

Forgotten Password?

Retrieve your password

Please enter your username or email address to reset your password.

Log In