• Najnowsze
  • Trending
  • Wszytskie
  • Startuj
  • Marketing
  • Rozwój
  • Kariera

Wartości dla Twojej firmy

Jak prowadzić biznes z branży beauty & health w dobie digital?

Najnowsze smartfony i ich funkcje

Najnowsze smartfony i ich funkcje

Film w emocjonalnej pigułce? – Zobacz technologię, która zabłysła na Cannes Lions 2016

5 sposobów na udany poranek

5 sposobów na udany poranek

3 kroki podnoszące sprzedaż online

3 kroki podnoszące sprzedaż online

Komunikacja w social media – sposób na generowanie ruchu w serwisach?

Komunikacja w social media – sposób na generowanie ruchu w serwisach?

Gdzie szukać oszczędności, prowadząc firmę?

Gdzie szukać oszczędności, prowadząc firmę?

Porady ubezpieczeniowe dla seniorów

Porady ubezpieczeniowe dla seniorów

Ponad 40% wzrost wartości Energi na GPW

Ponad 40% wzrost wartości Energi na GPW

sobota, 1 listopada, 2025
  • Login
BIZRUN.pl
No Result
View All Result
DODAJ NEWS
BIZRUN.pl
No Result
View All Result
BIZRUN.pl
No Result
View All Result

Wartości dla Twojej firmy

przez Redakcja Bizrun.pl
11 stycznia 2012
w dziale: Planowanie i zarządzanie, Zarządzanie
0
0
POLECEŃ
51
WIZYT
Poleć FacebookuPoleć na LinkedinieWyślij

W wielu artykułach biznesowych przewija się pojęcie „wartości firmowych”. Czym one jednak są i skąd ma je wziąć młoda firma?

Tak jak każdy człowiek, tak i każda organizacja kieruje się własnymi wartościami. Nie zawsze są one uświadomione. Czasem o tym, co jest dla kogoś ważne, możemy dowiedzieć się obserwując jego zachowanie.

Powiązane wiadomości

Zmiany w umowach-zleceniach

Zmiany w umowach-zleceniach

Zarządzanie pracownikami w terenie

Efektywna praca zespołowa

Może się okazać, że deklarowane zasady są inne niż te, zgodnie z którymi ktoś postępuje w praktyce. Najłatwiej jednak osiągać cele, gdy wartości deklarowane i uwzględniane w życiu codziennym są spójne.

WAŻNE! Pojedyncza wartość to trwałe przekonanie, że określony sposób postępowania jest lepszy niż inny. Wartości mają charakter hierarchiczny – tzn. jedne są ważniejsze od innych.

Pomimo, że sama definicja wartości będzie taka sama dla człowieka jak dla firmy, to jednak wartości organizacyjne przeważnie różnią się od osobistych.

Aby ustalić wartości dla organizacji, należy wziąć pod uwagę trzy obszary:

– konkurencja
– kompetencje
– zachowania społeczne.

Wartości, które mają zapewnić przewagę konkurencyjną, to np. zadowolenie klienta, niska cena, ekskluzywność produktu.

Do wartości określających kompetencje należeć mogą: fachowość, kreatywność, innowacyjność, czy wiedza. Wartości społeczne to np. szacunek, przejrzystość, odpowiedzialność.

Strona 1 z 2
12Następny
Tagi: kompetencjepsychologiapublic relationswartościwizerunek
UdostępniUdostępniWyślij

NAJLEPSZE SZABLONY STRON 2018 / 2019

BIZRUN.PL

Pomagamy prowadzić i rozwinąć Twoją firmę!

Zegarek.pl - Wyjątkowe zegarki w doskonałych cenach

POPULARNE

    Bizrun.pl

    2010 - 2018 © EUEXS SP ZOO
    Polecamy jeszcze: Zegarek.pl | Mediarun.com | Marketingsummit.eu

    Nasze projekty

    Obserwuj nas

    No Result
    View All Result

    2010 - 2018 © EUEXS SP ZOO
    Polecamy jeszcze: Zegarek.pl | Mediarun.com | Marketingsummit.eu

    Welcome Back!

    Login to your account below

    Forgotten Password?

    Retrieve your password

    Please enter your username or email address to reset your password.

    Log In