• Najnowsze
  • Trending
  • Wszytskie
  • Startuj
  • Marketing
  • Rozwój
  • Kariera

Bądź sprytniejszy niż kryzys

Jak prowadzić biznes z branży beauty & health w dobie digital?

Najnowsze smartfony i ich funkcje

Najnowsze smartfony i ich funkcje

Film w emocjonalnej pigułce? – Zobacz technologię, która zabłysła na Cannes Lions 2016

5 sposobów na udany poranek

5 sposobów na udany poranek

3 kroki podnoszące sprzedaż online

3 kroki podnoszące sprzedaż online

Komunikacja w social media – sposób na generowanie ruchu w serwisach?

Komunikacja w social media – sposób na generowanie ruchu w serwisach?

Gdzie szukać oszczędności, prowadząc firmę?

Gdzie szukać oszczędności, prowadząc firmę?

Porady ubezpieczeniowe dla seniorów

Porady ubezpieczeniowe dla seniorów

Ponad 40% wzrost wartości Energi na GPW

Ponad 40% wzrost wartości Energi na GPW

środa, 25 czerwca, 2025
  • Login
BIZRUN.pl
No Result
View All Result
  • Wiadomości
  • Startuj
  • Zarządzanie
  • Rozwój
  • Finanse
  • Marketing
  • Urzędy
    • Urzędy Skarbowe
    • Urzędy ZUS
DODAJ NEWS
BIZRUN.pl
  • Wiadomości
  • Startuj
  • Zarządzanie
  • Rozwój
  • Finanse
  • Marketing
  • Urzędy
    • Urzędy Skarbowe
    • Urzędy ZUS
No Result
View All Result
BIZRUN.pl
No Result
View All Result

Bądź sprytniejszy niż kryzys

przez Redakcja Bizrun.pl
9 lutego 2012
w dziale: Planowanie i zarządzanie, Zarządzanie
0
0
POLECEŃ
6
WIZYT
Poleć FacebookuPoleć na LinkedinieWyślij

Czy można przechytrzyć kryzys? To możliwe, jeśli trudna sytuacja na rynku zamiast Cię sparaliżować, stanie się dla Ciebie inspiracją.

Obniżanie kosztów to pierwsza myśl, która przychodzi w zetknięciu z kryzysem. Nie należy jej bagatelizować. Często jest tak, że ograniczenie drobnych kosztów przynosi całkiem pokaźne oszczędności, a zmiana dostawców na zlokalizowanych bliżej lub np. wynegocjowanie niższych stawek w firmie kurierskiej okazuje się nowym krokiem w rozwoju firmy.

Powiązane wiadomości

Zmiany w umowach-zleceniach

Zmiany w umowach-zleceniach

Zarządzanie pracownikami w terenie

Efektywna praca zespołowa

Błędem jest jednak myślenie o kryzysie jedynie w kontekście obniżania wydatków. Gdy sytuacja gospodarcza ulega zmianom, zmieniają się także zachowania klientów.

UWAGA! Kupujący także szukają oszczędności, dlatego w trudnych czasach łatwiej jest zwojować rynek produktów konkurujących ze sobą ceną niż jakością.

Tańsze wersje popularnych towarów i usług, nawet w skromniejszych wersjach, mogą być doskonałym kompromisem pomiędzy dużymi aspiracjami a słabnącymi możliwościami klientów.

Niektóre firmy właśnie w czasie kryzysu przykładają szczególną wagę do segmentowania swojej oferty tak, by różne produkty lub usługi precyzyjniej trafiały do określonych grup docelowych. A to oznacza, że uważnie trzeba przyjrzeć się istniejącym i możliwym jeszcze do zagospodarowania kanałom sprzedaży.

Kosmetyki firmy X łatwiej dostrzec w sklepie firmowym niż na półce w supermarkecie, pomiędzy innymi produktami. Dlatego niektóre firmy traktują kryzys jako czas inwestycji we własne sklepy, stoiska lub przynajmniej w lepszą ekspozycję towaru.

Warto też iść dalej! Gdy dotychczasowy rynek się kurczy, można go rozszerzyć o nowy region kraju lub nawet o rynki zagraniczne. Taka ucieczka przed kryzysem może się bardzo opłacić.

Przeczytaj także: Firmowe sposoby na kryzys

MP

fot. Getty Images

Tagi: kryzysoszczędnościzmiany
UdostępniUdostępniWyślij

NAJLEPSZE SZABLONY STRON 2018 / 2019

BIZRUN.PL

Pomagamy prowadzić i rozwinąć Twoją firmę!

Zegarek.pl - Wyjątkowe zegarki w doskonałych cenach

POPULARNE

  • Ile kosztuje wykończenie pod klucz?

    0 udostępnień
    Udostępni 0 Tweet 0
  • Poszukiwanie pracownika: profesjonalne ogłoszenie

    0 udostępnień
    Udostępni 0 Tweet 0
  • Czy okulary można odliczyć?

    0 udostępnień
    Udostępni 0 Tweet 0
  • Coca-Cola umieści na puszce Twoje imię

    0 udostępnień
    Udostępni 0 Tweet 0
  • Wzbudź szacunek pracowników (10 zasad)

    0 udostępnień
    Udostępni 0 Tweet 0
Bizrun.pl

2010 - 2018 © EUEXS SP ZOO
Polecamy jeszcze: Zegarek.pl | Mediarun.com | Marketingsummit.eu

Nasze projekty

  • Marketingsummit.eu
  • Mediarun.com
  • Zegarek.pl
  • Konkurs

Obserwuj nas

No Result
View All Result
  • Wiadomości
  • Startuj
  • Zarządzanie
  • Rozwój
  • Finanse
  • Marketing
  • Urzędy
    • Urzędy Skarbowe
    • Urzędy ZUS

2010 - 2018 © EUEXS SP ZOO
Polecamy jeszcze: Zegarek.pl | Mediarun.com | Marketingsummit.eu

Welcome Back!

Login to your account below

Forgotten Password?

Retrieve your password

Please enter your username or email address to reset your password.

Log In