• Najnowsze
  • Trending
  • Wszytskie
  • Startuj
  • Marketing
  • Rozwój
  • Kariera

4 główne zasady marketingu szeptanego

Jak prowadzić biznes z branży beauty & health w dobie digital?

Najnowsze smartfony i ich funkcje

Najnowsze smartfony i ich funkcje

Film w emocjonalnej pigułce? – Zobacz technologię, która zabłysła na Cannes Lions 2016

5 sposobów na udany poranek

5 sposobów na udany poranek

3 kroki podnoszące sprzedaż online

3 kroki podnoszące sprzedaż online

Komunikacja w social media – sposób na generowanie ruchu w serwisach?

Komunikacja w social media – sposób na generowanie ruchu w serwisach?

Gdzie szukać oszczędności, prowadząc firmę?

Gdzie szukać oszczędności, prowadząc firmę?

Porady ubezpieczeniowe dla seniorów

Porady ubezpieczeniowe dla seniorów

Ponad 40% wzrost wartości Energi na GPW

Ponad 40% wzrost wartości Energi na GPW

wtorek, 24 czerwca, 2025
  • Login
BIZRUN.pl
No Result
View All Result
  • Wiadomości
  • Startuj
  • Zarządzanie
  • Rozwój
  • Finanse
  • Marketing
  • Urzędy
    • Urzędy Skarbowe
    • Urzędy ZUS
DODAJ NEWS
BIZRUN.pl
  • Wiadomości
  • Startuj
  • Zarządzanie
  • Rozwój
  • Finanse
  • Marketing
  • Urzędy
    • Urzędy Skarbowe
    • Urzędy ZUS
No Result
View All Result
BIZRUN.pl
No Result
View All Result

4 główne zasady marketingu szeptanego

przez Redakcja Bizrun.pl
6 maja 2014
w dziale: Marketing, Reklama
0
0
POLECEŃ
513
WIZYT
Poleć FacebookuPoleć na LinkedinieWyślij

Dbając o wizerunek firmy poprzez zdobywanie szacunku i rekomendacji klientów zapewniasz swojej firmie reklamę zupełnie za darmo. Możesz zacząć już dzisiaj nie wydając dodatkowych pieniędzy. Nie potrzebujesz budżetu, dużego personelu, lub wykształcenia marketingowego, aby to zrobić. Zanim zaczniesz poznaj 4 najważniejsze zasady marketingu szeptanego, które sprawią, że klienci zaczną mówić o Tobie znacznie częściej.

Głównym założeniem marketingu szeptanego jest spontaniczne przekazywanie informacji marketingowej odbiorcy, który znajduje się w grupie docelowej. Aby marketing szeptany był skuteczny,  musisz skupić się na ułatwieniu zadowolonym klientom rozmawiania na temat Twoich produktów lub usług. Dowiesz się jak to zrobić, dzięki 4 zasadom WoMM:

Powiązane wiadomości

Jak prowadzić biznes z branży beauty & health w dobie digital?

Film w emocjonalnej pigułce? – Zobacz technologię, która zabłysła na Cannes Lions 2016

3 kroki podnoszące sprzedaż online

3 kroki podnoszące sprzedaż online

Bądź interesujący

Nikt nie lubi rozmawiać o nudnych produktach, firmach i kampaniach reklamowych. Większość konkurencji jest nudna – ale Ty nie musisz być. Stawiaj na kreatywne idee, które wyróżnią Cię na tle innych. Bądź nieprzewidywalny, tylko w ten sposób zaskoczysz klientów.

Uszczęśliwiaj ludzi

Skup się na tworzeniu niesamowitych doświadczeń, zapewniaj wysokiej jakości usługi i pokaż, że wszystko robisz na 100%. Upewnij się, że Twoje produkty lub usługi wywołują emocje u klienta i wiążą się z przyjemnym doświadczeniem. W innym wypadku, nawet jeżeli dokonasz sprzedaży – klienci nie będą Cię polecać. Daj klientom powód, żeby chcieli opowiedzieć o Twoim produkcie rodzinie i znajomym.

Zdobądź zaufanie i szacunek

Nikt nie mówi o firmie, której nie ufa lub nie lubi. Istotną kwestią jest zdobycie szacunku swoich klientów. Bądź dla nich dobry i miły. Rozmawiaj z nimi i zaspokajaj ich potrzeby. I najważniejsze: bądź uczciwy. Każda firma powinna dbać o wizerunek w oczach klientów, bo bez tego nie ma dobrego WoMM.

Ułatwiaj

Jeżeli klienci są zadowoleni, będą chcieli rozmawiać o Twojej firmie. Podrzucaj internautom proste tematy do rozmów związanych z Twoją firmą. Mów w swoim imieniu, nigdy nie podszywaj się pod konsumentów. Kieruj się zasadą, że klienci mówią, a Ty słuchasz. Prowadź dialog i wyciągaj wnioski z tego, co usłyszysz.

UdostępniUdostępniWyślij

NAJLEPSZE SZABLONY STRON 2018 / 2019

BIZRUN.PL

Pomagamy prowadzić i rozwinąć Twoją firmę!

Zegarek.pl - Wyjątkowe zegarki w doskonałych cenach

POPULARNE

  • Ile kosztuje wykończenie pod klucz?

    0 udostępnień
    Udostępni 0 Tweet 0
  • Czy okulary można odliczyć?

    0 udostępnień
    Udostępni 0 Tweet 0
  • Poszukiwanie pracownika: profesjonalne ogłoszenie

    0 udostępnień
    Udostępni 0 Tweet 0
  • Coca-Cola umieści na puszce Twoje imię

    0 udostępnień
    Udostępni 0 Tweet 0
  • Biały i czarny wywiad gospodarczy – czym się różnią?

    0 udostępnień
    Udostępni 0 Tweet 0
Bizrun.pl

2010 - 2018 © EUEXS SP ZOO
Polecamy jeszcze: Zegarek.pl | Mediarun.com | Marketingsummit.eu

Nasze projekty

  • Marketingsummit.eu
  • Mediarun.com
  • Zegarek.pl
  • Konkurs

Obserwuj nas

No Result
View All Result
  • Wiadomości
  • Startuj
  • Zarządzanie
  • Rozwój
  • Finanse
  • Marketing
  • Urzędy
    • Urzędy Skarbowe
    • Urzędy ZUS

2010 - 2018 © EUEXS SP ZOO
Polecamy jeszcze: Zegarek.pl | Mediarun.com | Marketingsummit.eu

Welcome Back!

Login to your account below

Forgotten Password?

Retrieve your password

Please enter your username or email address to reset your password.

Log In