• Najnowsze
  • Trending
  • Wszytskie
  • Startuj
  • Marketing
  • Rozwój
  • Kariera

5 kroków ku zadowoleniu klienta

Jak prowadzić biznes z branży beauty & health w dobie digital?

Najnowsze smartfony i ich funkcje

Najnowsze smartfony i ich funkcje

Film w emocjonalnej pigułce? – Zobacz technologię, która zabłysła na Cannes Lions 2016

5 sposobów na udany poranek

5 sposobów na udany poranek

3 kroki podnoszące sprzedaż online

3 kroki podnoszące sprzedaż online

Komunikacja w social media – sposób na generowanie ruchu w serwisach?

Komunikacja w social media – sposób na generowanie ruchu w serwisach?

Gdzie szukać oszczędności, prowadząc firmę?

Gdzie szukać oszczędności, prowadząc firmę?

Porady ubezpieczeniowe dla seniorów

Porady ubezpieczeniowe dla seniorów

Ponad 40% wzrost wartości Energi na GPW

Ponad 40% wzrost wartości Energi na GPW

poniedziałek, 30 czerwca, 2025
  • Login
BIZRUN.pl
No Result
View All Result
  • Wiadomości
  • Startuj
  • Zarządzanie
  • Rozwój
  • Finanse
  • Marketing
  • Urzędy
    • Urzędy Skarbowe
    • Urzędy ZUS
DODAJ NEWS
BIZRUN.pl
  • Wiadomości
  • Startuj
  • Zarządzanie
  • Rozwój
  • Finanse
  • Marketing
  • Urzędy
    • Urzędy Skarbowe
    • Urzędy ZUS
No Result
View All Result
BIZRUN.pl
No Result
View All Result

5 kroków ku zadowoleniu klienta

przez Redakcja Bizrun.pl
27 marca 2012
w dziale: Marketing, Sprzedaż i obsługa
0
0
POLECEŃ
164
WIZYT
Poleć FacebookuPoleć na LinkedinieWyślij

Twoje zyski zależą przede wszystkim od jednego – od tego, czy klienci będą kupowali to, co im oferujesz. Skoro Twoje – możliwe do zarobienia – pieniądze są w rękach klientów, to staranna obsługa powinna stać się dla Ciebie priorytetem.

Nie ważne w jakiej branży działasz. Istnieje kilka prostych zasad, których przestrzeganie sprawi, że Twoi klienci będą zadowoleni. Jak zwykle najlepiej zacząć od samego siebie.

Powiązane wiadomości

Jak prowadzić biznes z branży beauty & health w dobie digital?

Film w emocjonalnej pigułce? – Zobacz technologię, która zabłysła na Cannes Lions 2016

3 kroki podnoszące sprzedaż online

3 kroki podnoszące sprzedaż online

1) Zrewiduj swoje podejście do klienta

Przykład zawsze idzie z góry. Twoja postawa wobec klientów może zostać przejęta przez pozostałych pracowników. Jeśli więc będziesz mówił o kupujących w sposób pogardliwy lub złośliwy, prędzej czy później klienci to odczują. Dlatego właśnie warto myśleć o kupujących, jako o tych, którzy generują przychody firmy. Dostrzeż tę wartość i zarażaj nią innych. Bez klientów Twoja firma nie ma racji bytu.

2) Dobieraj odpowiednich pracowników

Zatrudniając ludzi, bierz pod uwagę nie tylko ich profesjonalizm. Ktoś może być doskonałym fachowcem, ale jeśli będzie opryskliwy wobec klientów, ci mogą nigdy nie przekonać się o jego profesjonalizmie, bo będą unikać kontaktu z takim człowiekiem. Dużo więcej zarobi dla Twojej firmy pracownik, który choć trochę musi się jeszcze nauczyć, to jednak odbierany jest przez klientów jako miły, życzliwy i pomocny.

3) Zadbaj o szkolenia

Z profesjonalnej obsługi klienta można pracowników szkolić. Warto to robić! Osoby, które zatrudniasz, powinny potrafić poradzić sobie nie tylko w sytuacjach standardowych, ale i wówczas, gdy mają do czynienia z tzw. „trudnymi klientami” oraz z reklamacjami.

4) Pozytywnie rozpatruj reklamacje

Polityka wielu firm jest taka, aby reklamacje – o ile to możliwe – rozpatrywać na niekorzyść klienta. To błąd! Postępuj przeciwnie – jeśli tylko masz do tego podstawy, zgadzaj się z argumentami klienta. Możesz w ten sposób wywołać jego zadowolenie i zatrzymać go na dłużej. Jest całkiem prawdopodobne, że będzie wracał do firmy, w której został tak wspaniale potraktowany. Pamiętaj, że reklamacja rozpatrzona na niekorzyść klienta prawie zawsze oznacza jego utratę – na zawsze.

5) Proś o informacje zwrotne

Nie wpadaj w samozachwyt. To nie Ty masz być przekonany o wspaniałej obsłudze klienta i doskonałej ofercie, ale Twoi klienci. Jak się jednak dowiesz o tym, czy kupujący są usatysfakcjonowani? Zapytaj ich. Zachęć ich np. do wypełnienia anonimowej ankiety. Możesz także wynająć tzw. „tajemniczego klienta”, który sprawdzi poziom obsługi klienta w Twojej firmie.

Marcin Pietraszek

Fot. Getty Images

Tagi: obsługa klientapracownicysprzedaższkolenia
UdostępniUdostępniWyślij

NAJLEPSZE SZABLONY STRON 2018 / 2019

BIZRUN.PL

Pomagamy prowadzić i rozwinąć Twoją firmę!

Zegarek.pl - Wyjątkowe zegarki w doskonałych cenach

POPULARNE

  • Ile kosztuje wykończenie pod klucz?

    0 udostępnień
    Udostępni 0 Tweet 0
  • Poszukiwanie pracownika: profesjonalne ogłoszenie

    0 udostępnień
    Udostępni 0 Tweet 0
  • Czy okulary można odliczyć?

    0 udostępnień
    Udostępni 0 Tweet 0
  • Banki chętniej sprawdzają klientów

    0 udostępnień
    Udostępni 0 Tweet 0
  • Wzbudź szacunek pracowników (10 zasad)

    0 udostępnień
    Udostępni 0 Tweet 0
Bizrun.pl

2010 - 2018 © EUEXS SP ZOO
Polecamy jeszcze: Zegarek.pl | Mediarun.com | Marketingsummit.eu

Nasze projekty

  • Marketingsummit.eu
  • Mediarun.com
  • Zegarek.pl
  • Konkurs

Obserwuj nas

No Result
View All Result
  • Wiadomości
  • Startuj
  • Zarządzanie
  • Rozwój
  • Finanse
  • Marketing
  • Urzędy
    • Urzędy Skarbowe
    • Urzędy ZUS

2010 - 2018 © EUEXS SP ZOO
Polecamy jeszcze: Zegarek.pl | Mediarun.com | Marketingsummit.eu

Welcome Back!

Login to your account below

Forgotten Password?

Retrieve your password

Please enter your username or email address to reset your password.

Log In