• Najnowsze
  • Trending
  • Wszytskie
  • Startuj
  • Marketing
  • Rozwój
  • Kariera

6 zasad public relations w małej firmie

Jak prowadzić biznes z branży beauty & health w dobie digital?

Najnowsze smartfony i ich funkcje

Najnowsze smartfony i ich funkcje

Film w emocjonalnej pigułce? – Zobacz technologię, która zabłysła na Cannes Lions 2016

5 sposobów na udany poranek

5 sposobów na udany poranek

3 kroki podnoszące sprzedaż online

3 kroki podnoszące sprzedaż online

Komunikacja w social media – sposób na generowanie ruchu w serwisach?

Komunikacja w social media – sposób na generowanie ruchu w serwisach?

Gdzie szukać oszczędności, prowadząc firmę?

Gdzie szukać oszczędności, prowadząc firmę?

Porady ubezpieczeniowe dla seniorów

Porady ubezpieczeniowe dla seniorów

Ponad 40% wzrost wartości Energi na GPW

Ponad 40% wzrost wartości Energi na GPW

niedziela, 7 marca, 2021
  • Login
BIZRUN.pl
No Result
View All Result
  • Wiadomości
  • Startuj
  • Zarządzanie
  • Rozwój
  • Finanse
  • Marketing
  • Urzędy
    • Urzędy Skarbowe
    • Urzędy ZUS
DODAJ NEWS
BIZRUN.pl
  • Wiadomości
  • Startuj
  • Zarządzanie
  • Rozwój
  • Finanse
  • Marketing
  • Urzędy
    • Urzędy Skarbowe
    • Urzędy ZUS
No Result
View All Result
BIZRUN.pl
No Result
View All Result

6 zasad public relations w małej firmie

przez Redakcja Bizrun.pl
19 marca 2012
w dziale: Marketing, Public relations
0
0
POLECEŃ
385
WIZYT
Poleć FacebookuPoleć na LinkedinieWyślij

Dbałość o PR, czyli dosłownie – o „relacje publiczne” – to sprawa oczywista w dużych firmach. Ale to nie znaczy, że o dobrą komunikację nie powinny dbać także najmniejsze podmioty.

Jaka jest różnica pomiędzy działaniami PR dużej i małej firmy? Sprowadzają się one do dwóch elementów.

Powiązane wiadomości

Jak prowadzić biznes z branży beauty & health w dobie digital?

Film w emocjonalnej pigułce? – Zobacz technologię, która zabłysła na Cannes Lions 2016

3 kroki podnoszące sprzedaż online

3 kroki podnoszące sprzedaż online

Po pierwsze – zazwyczaj trudniej zainteresować media działaniami niewielkich przedsiębiorstw, podczas gdy nawet błahe dokonania gigantów podchwytywane są przez media niemal natychmiast.

Po drugie – za PR dużych organizacji odpowiadają wyspecjalizowane działy lub firmy zewnętrzne, podczas gdy w firmie, w której zatrudnionych jest najwyżej kilkanaście osób, za działania komunikacyjne i wizerunkowe odpowiedzialny jest jej szef lub (rzadziej) wyznaczony pracownik.

Jeśli chcesz zadbać o dobry PR swojej firmy, zwróć uwagę na sześć poniższych zasad.

1) Wzbudzaj ciekawość. Jeśli chcesz ogłosić światu, że właśnie wypuściłeś na rynek nowy produkt lub usługę, zrób to – pamiętaj jednak, że jeśli roześlesz do dziennikarzy maila z informacją „Nowy model długopisu od jutra w sprzedaży”, nie wzbudzi on zainteresowania, co najwyżej zostanie potraktowany jako niechciana reklama. Zamiast takiego komunikatu, przygotuj artykuł o tym, jakich narzędzi piśmienniczych używano na przełomie kilkudziesięciu lat, a na koniec wspomnij o tym, że na rynek wchodzi teraz Twój innowacyjny produkt. Taki artykuł nie będzie już stanowił nachalnej reklamy, a ciekawą informację, którą niektóre media mogą chcieć wykorzystać. Możesz także zorganizować uliczną akcję, podczas której Twoi pracownicy w przykuwających uwagę strojach będą rozdawali najnowsze długopisy i np. zachęcali dzieci i młodzież do robienia odręcznych notatek. Możesz również wymyślić konkurs, np. na najładniej ozdobiony długopis.

2) Bądź widoczny. Organizowanie akcji, konkursów, sponsorowanie lokalnych klubów sportowych, wspieranie cennych inicjatyw – wszystko to może sprawić, że o Twojej firmie będzie głośno. Twoja firma może zyskać rozgłos jako organizator wartościowych imprez, sponsor ciekawych inicjatyw, hojny darczyńca, wszystko to zaś może zwiększać społeczny kapitał Twojego biznesu.

Strona 1 z 2
12Następny
Tagi: komunikacjapublic relations
UdostępniUdostępniWyślij

NAJLEPSZE SZABLONY STRON 2018 / 2019

BIZRUN.PL

Pomagamy prowadzić i rozwinąć Twoją firmę!

Zegarek.pl - Wyjątkowe zegarki w doskonałych cenach

POPULARNE

  • Franczyza do 100 tys. zł – 7 pomysłów

    0 udostępnień
    Udostępni 0 Tweet 0
  • Wewnętrzny PR – na czym polega?

    0 udostępnień
    Udostępni 0 Tweet 0
  • Allegro + ryczałt = prosty biznes

    0 udostępnień
    Udostępni 0 Tweet 0
  • Wzbudź szacunek pracowników (10 zasad)

    0 udostępnień
    Udostępni 0 Tweet 0
  • Co zrobić, gdy bateria w laptopie krótko trzyma?

    0 udostępnień
    Udostępni 0 Tweet 0
Bizrun.pl

2010 - 2018 © EUEXS SP ZOO
Polecamy jeszcze: Zegarek.pl | Mediarun.com | Marketingsummit.eu

Nasze projekty

  • Marketingsummit.eu
  • Mediarun.com
  • Zegarek.pl
  • Konkurs

Obserwuj nas

No Result
View All Result
  • Wiadomości
  • Startuj
  • Zarządzanie
  • Rozwój
  • Finanse
  • Marketing
  • Urzędy
    • Urzędy Skarbowe
    • Urzędy ZUS

2010 - 2018 © EUEXS SP ZOO
Polecamy jeszcze: Zegarek.pl | Mediarun.com | Marketingsummit.eu

Welcome Back!

Login to your account below

Forgotten Password?

Create New Account!

Fill the forms bellow to register

All fields are required. Log In

Retrieve your password

Please enter your username or email address to reset your password.

Log In