• Najnowsze
  • Trending
  • Wszytskie
  • Startuj
  • Marketing
  • Rozwój
  • Kariera

6 zasad public relations w małej firmie

Jak prowadzić biznes z branży beauty & health w dobie digital?

Najnowsze smartfony i ich funkcje

Najnowsze smartfony i ich funkcje

Film w emocjonalnej pigułce? – Zobacz technologię, która zabłysła na Cannes Lions 2016

5 sposobów na udany poranek

5 sposobów na udany poranek

3 kroki podnoszące sprzedaż online

3 kroki podnoszące sprzedaż online

Komunikacja w social media – sposób na generowanie ruchu w serwisach?

Komunikacja w social media – sposób na generowanie ruchu w serwisach?

Gdzie szukać oszczędności, prowadząc firmę?

Gdzie szukać oszczędności, prowadząc firmę?

Porady ubezpieczeniowe dla seniorów

Porady ubezpieczeniowe dla seniorów

Ponad 40% wzrost wartości Energi na GPW

Ponad 40% wzrost wartości Energi na GPW

wtorek, 24 czerwca, 2025
  • Login
BIZRUN.pl
No Result
View All Result
  • Wiadomości
  • Startuj
  • Zarządzanie
  • Rozwój
  • Finanse
  • Marketing
  • Urzędy
    • Urzędy Skarbowe
    • Urzędy ZUS
DODAJ NEWS
BIZRUN.pl
  • Wiadomości
  • Startuj
  • Zarządzanie
  • Rozwój
  • Finanse
  • Marketing
  • Urzędy
    • Urzędy Skarbowe
    • Urzędy ZUS
No Result
View All Result
BIZRUN.pl
No Result
View All Result

6 zasad public relations w małej firmie

przez Redakcja Bizrun.pl
19 marca 2012
w dziale: Marketing, Public relations
0
0
POLECEŃ
810
WIZYT
Poleć FacebookuPoleć na LinkedinieWyślij

3) Nie myl PR z reklamą. W public relations najważniejsza jest dobra komunikacja oraz budowanie wizerunku firmy, ale nie reklama sama w sobie. Gdy pomagasz chorym lub szczególnie uzdolnionym dzieciom albo organizujesz zawody pisania piórem, skupiaj się na sednie tych działań, a nie na ciągłym podkreślaniu swoich zasług. Oczywiście dla wszystkich powinno być jasne, że Twoja firma ma duży udział w danym wydarzeniu, reklama nie powinna jednak przyćmić meritum akcji. Podobnie w wypadku rozsyłania informacji prasowych – najważniejszy powinien być informacyjny aspekt wiadomości. Lanie wody nikogo nie zainteresuje.

4) Włącz autocenzora. Na wizerunek Twojej firmy wpływa wszystko, co robisz. Jeśli chcesz, by dobrze o Tobie mówiono i pisano, działaj tak, byś nie musiał się niczego wstydzić. Etyczne działania w biznesie, uczciwe zasady zatrudniania i rozliczania pracowników, otwartość na opinie klientów, dostawców i wykonawców – wszystko to wpływa na to, jak jesteś postrzegany. 24 godziny na dobę zachowuj się tak, jakbyś był nagrywany.

Powiązane wiadomości

Jak prowadzić biznes z branży beauty & health w dobie digital?

Film w emocjonalnej pigułce? – Zobacz technologię, która zabłysła na Cannes Lions 2016

3 kroki podnoszące sprzedaż online

3 kroki podnoszące sprzedaż online

5) Bądź otwarty. Chętnie komunikuj się z dziennikarzami. Nie bądź niedostępny. Jeśli ktoś prosi Cię o komentarz lub rozmowę, nie odmawiaj i nie przekładaj odpowiedzi na później. Odpowiadaj na pytania, nawet jeśli są trudne. Lepiej, żebyś mógł odnieść się do każdej, nawet nieprzychylnej informacji na temat Twojej działalności niż gdyby miały być publikowane jedynie doniesienia, na które nie masz żadnego wpływu. Zawsze wykazuj się wysokim poziomem kultury wobec swoich rozmówców. To samo dotyczy relacji z klientami.

6) W kryzysach dostrzegaj szanse. Jeśli o Twojej firmie zrobiło się nagle głośno, oznacza to… szansę na sukces! I to nawet wtedy, gdy firma znalazła się pod ostrzałem bezpardonowej krytyki! Jeśli jakąś sprawą interesują się klienci i media, sytuację możesz przeobrazić na swoją korzyść. Jeśli skarżą się klienci, wysłuchaj ich uwag, a potem ogłoś światu, że pod ich wpływem zrewolucjonizowałeś produkt, usługę lub obsługę klienta. Kryzys wizerunkowy to okazja do tego, by wyjaśnić trudne kwestie, udoskonalić swoją ofertę lub sposób działania, ale też, by dotrzeć z informacją o firmie do nowych odbiorców. Media „niechcący” mogą Ci w tym pomóc.

Marcin Pietraszek

Fot. Getty Images


Strona 2 z 2
Poprzedni12
Tagi: komunikacjapublic relations
UdostępniUdostępniWyślij

NAJLEPSZE SZABLONY STRON 2018 / 2019

BIZRUN.PL

Pomagamy prowadzić i rozwinąć Twoją firmę!

Zegarek.pl - Wyjątkowe zegarki w doskonałych cenach

POPULARNE

  • Ile kosztuje wykończenie pod klucz?

    0 udostępnień
    Udostępni 0 Tweet 0
  • Poszukiwanie pracownika: profesjonalne ogłoszenie

    0 udostępnień
    Udostępni 0 Tweet 0
  • Czy okulary można odliczyć?

    0 udostępnień
    Udostępni 0 Tweet 0
  • Coca-Cola umieści na puszce Twoje imię

    0 udostępnień
    Udostępni 0 Tweet 0
  • Wzbudź szacunek pracowników (10 zasad)

    0 udostępnień
    Udostępni 0 Tweet 0
Bizrun.pl

2010 - 2018 © EUEXS SP ZOO
Polecamy jeszcze: Zegarek.pl | Mediarun.com | Marketingsummit.eu

Nasze projekty

  • Marketingsummit.eu
  • Mediarun.com
  • Zegarek.pl
  • Konkurs

Obserwuj nas

No Result
View All Result
  • Wiadomości
  • Startuj
  • Zarządzanie
  • Rozwój
  • Finanse
  • Marketing
  • Urzędy
    • Urzędy Skarbowe
    • Urzędy ZUS

2010 - 2018 © EUEXS SP ZOO
Polecamy jeszcze: Zegarek.pl | Mediarun.com | Marketingsummit.eu

Welcome Back!

Login to your account below

Forgotten Password?

Retrieve your password

Please enter your username or email address to reset your password.

Log In