• Najnowsze
  • Trending
  • Wszytskie
  • Startuj
  • Marketing
  • Rozwój
  • Kariera

6 zasad public relations w małej firmie

Jak prowadzić biznes z branży beauty & health w dobie digital?

Najnowsze smartfony i ich funkcje

Najnowsze smartfony i ich funkcje

Film w emocjonalnej pigułce? – Zobacz technologię, która zabłysła na Cannes Lions 2016

5 sposobów na udany poranek

5 sposobów na udany poranek

3 kroki podnoszące sprzedaż online

3 kroki podnoszące sprzedaż online

Komunikacja w social media – sposób na generowanie ruchu w serwisach?

Komunikacja w social media – sposób na generowanie ruchu w serwisach?

Gdzie szukać oszczędności, prowadząc firmę?

Gdzie szukać oszczędności, prowadząc firmę?

Porady ubezpieczeniowe dla seniorów

Porady ubezpieczeniowe dla seniorów

Ponad 40% wzrost wartości Energi na GPW

Ponad 40% wzrost wartości Energi na GPW

środa, 25 czerwca, 2025
  • Login
BIZRUN.pl
No Result
View All Result
  • Wiadomości
  • Startuj
  • Zarządzanie
  • Rozwój
  • Finanse
  • Marketing
  • Urzędy
    • Urzędy Skarbowe
    • Urzędy ZUS
DODAJ NEWS
BIZRUN.pl
  • Wiadomości
  • Startuj
  • Zarządzanie
  • Rozwój
  • Finanse
  • Marketing
  • Urzędy
    • Urzędy Skarbowe
    • Urzędy ZUS
No Result
View All Result
BIZRUN.pl
No Result
View All Result

6 zasad public relations w małej firmie

przez Redakcja Bizrun.pl
19 marca 2012
w dziale: Marketing, Public relations
0
0
POLECEŃ
810
WIZYT
Poleć FacebookuPoleć na LinkedinieWyślij

Dbałość o PR, czyli dosłownie – o „relacje publiczne” – to sprawa oczywista w dużych firmach. Ale to nie znaczy, że o dobrą komunikację nie powinny dbać także najmniejsze podmioty.

Jaka jest różnica pomiędzy działaniami PR dużej i małej firmy? Sprowadzają się one do dwóch elementów.

Powiązane wiadomości

Jak prowadzić biznes z branży beauty & health w dobie digital?

Film w emocjonalnej pigułce? – Zobacz technologię, która zabłysła na Cannes Lions 2016

3 kroki podnoszące sprzedaż online

3 kroki podnoszące sprzedaż online

Po pierwsze – zazwyczaj trudniej zainteresować media działaniami niewielkich przedsiębiorstw, podczas gdy nawet błahe dokonania gigantów podchwytywane są przez media niemal natychmiast.

Po drugie – za PR dużych organizacji odpowiadają wyspecjalizowane działy lub firmy zewnętrzne, podczas gdy w firmie, w której zatrudnionych jest najwyżej kilkanaście osób, za działania komunikacyjne i wizerunkowe odpowiedzialny jest jej szef lub (rzadziej) wyznaczony pracownik.

Jeśli chcesz zadbać o dobry PR swojej firmy, zwróć uwagę na sześć poniższych zasad.

1) Wzbudzaj ciekawość. Jeśli chcesz ogłosić światu, że właśnie wypuściłeś na rynek nowy produkt lub usługę, zrób to – pamiętaj jednak, że jeśli roześlesz do dziennikarzy maila z informacją „Nowy model długopisu od jutra w sprzedaży”, nie wzbudzi on zainteresowania, co najwyżej zostanie potraktowany jako niechciana reklama. Zamiast takiego komunikatu, przygotuj artykuł o tym, jakich narzędzi piśmienniczych używano na przełomie kilkudziesięciu lat, a na koniec wspomnij o tym, że na rynek wchodzi teraz Twój innowacyjny produkt. Taki artykuł nie będzie już stanowił nachalnej reklamy, a ciekawą informację, którą niektóre media mogą chcieć wykorzystać. Możesz także zorganizować uliczną akcję, podczas której Twoi pracownicy w przykuwających uwagę strojach będą rozdawali najnowsze długopisy i np. zachęcali dzieci i młodzież do robienia odręcznych notatek. Możesz również wymyślić konkurs, np. na najładniej ozdobiony długopis.

2) Bądź widoczny. Organizowanie akcji, konkursów, sponsorowanie lokalnych klubów sportowych, wspieranie cennych inicjatyw – wszystko to może sprawić, że o Twojej firmie będzie głośno. Twoja firma może zyskać rozgłos jako organizator wartościowych imprez, sponsor ciekawych inicjatyw, hojny darczyńca, wszystko to zaś może zwiększać społeczny kapitał Twojego biznesu.

Strona 1 z 2
12Następny
Tagi: komunikacjapublic relations
UdostępniUdostępniWyślij

NAJLEPSZE SZABLONY STRON 2018 / 2019

BIZRUN.PL

Pomagamy prowadzić i rozwinąć Twoją firmę!

Zegarek.pl - Wyjątkowe zegarki w doskonałych cenach

POPULARNE

  • Ile kosztuje wykończenie pod klucz?

    0 udostępnień
    Udostępni 0 Tweet 0
  • Poszukiwanie pracownika: profesjonalne ogłoszenie

    0 udostępnień
    Udostępni 0 Tweet 0
  • Czy okulary można odliczyć?

    0 udostępnień
    Udostępni 0 Tweet 0
  • Wzbudź szacunek pracowników (10 zasad)

    0 udostępnień
    Udostępni 0 Tweet 0
  • Coca-Cola umieści na puszce Twoje imię

    0 udostępnień
    Udostępni 0 Tweet 0
Bizrun.pl

2010 - 2018 © EUEXS SP ZOO
Polecamy jeszcze: Zegarek.pl | Mediarun.com | Marketingsummit.eu

Nasze projekty

  • Marketingsummit.eu
  • Mediarun.com
  • Zegarek.pl
  • Konkurs

Obserwuj nas

No Result
View All Result
  • Wiadomości
  • Startuj
  • Zarządzanie
  • Rozwój
  • Finanse
  • Marketing
  • Urzędy
    • Urzędy Skarbowe
    • Urzędy ZUS

2010 - 2018 © EUEXS SP ZOO
Polecamy jeszcze: Zegarek.pl | Mediarun.com | Marketingsummit.eu

Welcome Back!

Login to your account below

Forgotten Password?

Retrieve your password

Please enter your username or email address to reset your password.

Log In