• Najnowsze
  • Trending
  • Wszytskie
  • Startuj
  • Marketing
  • Rozwój
  • Kariera
Czy Standard Allegro ma znaczenie dla klientów?

Czy Standard Allegro ma znaczenie dla klientów?

Jak prowadzić biznes z branży beauty & health w dobie digital?

Najnowsze smartfony i ich funkcje

Najnowsze smartfony i ich funkcje

Film w emocjonalnej pigułce? – Zobacz technologię, która zabłysła na Cannes Lions 2016

5 sposobów na udany poranek

5 sposobów na udany poranek

3 kroki podnoszące sprzedaż online

3 kroki podnoszące sprzedaż online

Komunikacja w social media – sposób na generowanie ruchu w serwisach?

Komunikacja w social media – sposób na generowanie ruchu w serwisach?

Gdzie szukać oszczędności, prowadząc firmę?

Gdzie szukać oszczędności, prowadząc firmę?

Porady ubezpieczeniowe dla seniorów

Porady ubezpieczeniowe dla seniorów

Ponad 40% wzrost wartości Energi na GPW

Ponad 40% wzrost wartości Energi na GPW

środa, 2 lipca, 2025
  • Login
BIZRUN.pl
No Result
View All Result
  • Wiadomości
  • Startuj
  • Zarządzanie
  • Rozwój
  • Finanse
  • Marketing
  • Urzędy
    • Urzędy Skarbowe
    • Urzędy ZUS
DODAJ NEWS
BIZRUN.pl
  • Wiadomości
  • Startuj
  • Zarządzanie
  • Rozwój
  • Finanse
  • Marketing
  • Urzędy
    • Urzędy Skarbowe
    • Urzędy ZUS
No Result
View All Result
BIZRUN.pl
No Result
View All Result

Czy Standard Allegro ma znaczenie dla klientów?

przez Redakcja Bizrun.pl
14 czerwca 2012
w dziale: Marketing, Sprzedaż i obsługa
0
Czy Standard Allegro ma znaczenie dla klientów?
0
POLECEŃ
412
WIZYT
Poleć FacebookuPoleć na LinkedinieWyślij

Wysoka jakoś obsługi klienta jest jednym z kluczowych elementów, który decyduje o sukcesie w e-handlu. Na platformie Allegro tę jakość gwarantuje specjalne wyróżnienie przyznawane przez serwis – Standard Allegro.

Sprzedający, którzy posiadają taki standard, odczuwają wzrost zaufania kupujących i, co za tym idzie, sprzedaży. W sierpniu 2011 r. 45,5 proc. kupujących na Allegro wybrało przynajmniej jedną ofertę ze Standardem Allegro, podczas gdy w maju tego roku, już ponad 65 proc. klientów dokonało takiego wyboru.

Powiązane wiadomości

Jak prowadzić biznes z branży beauty & health w dobie digital?

Film w emocjonalnej pigułce? – Zobacz technologię, która zabłysła na Cannes Lions 2016

3 kroki podnoszące sprzedaż online

3 kroki podnoszące sprzedaż online

Ostatnie 10 miesięcy jasno pokazuje, że sprzedający, którzy posiadają Standard Allegro, zyskują realną przewagę nad konkurencją. Liczba sprzedawców wyróżnionych Standardem wzrosła o 19,16 proc w stosunku do sierpnia 2011 roku. Natomiast liczba wystawionych ofert ze standardem wzrosła aż o 100 proc.

– Te dane pokazują, że sprzedający doskonale wiedzą, co może zdecydować, że kupujący spośród milionów innych ofert wybiorą właśnie ich ofertę – mówi Łukasz Nowak, dyrektor Działu Produktów Allegro.

– Wysoka jakość obsługi klienta to jeden z kluczowych elementów, który ma wpływ na decyzję zakupową użytkowników, ponieważ niższa o kilka groszy cena to często za mało, żeby wygrać walkę o klienta. Sprzedający, którzy chcą zdobyć przewagę nad konkurencją, muszą zadbać o najwyższe standardy obsługi. Gwarancja dostarczenia przesyłki w deklarowanym czasie, jasna polityka zwrotów i reklamacji to składowe, które coraz częściej decydują o sukcesie sprzedażowym – dodaje Nowak.

Największa liczba ofert ze Standardem Allegro dostępna jest w kategoriach: „Biżuteria i Zegarki”, „Delikatesy”, „Fotografia”, „Komputery”, „Odzież, obuwie, dodatki” oraz „Dom i ogród” i stanowi w tych kategoriach około 40 proc.żeby wygrać walkę o klienta.

Dane dotyczące Standardu Allegro przedstawione zostały również na okazjonalnej infografice.

Tagi: allegroaukcjeinfografikaobsługa klientasprzedaż
UdostępniUdostępniWyślij

NAJLEPSZE SZABLONY STRON 2018 / 2019

BIZRUN.PL

Pomagamy prowadzić i rozwinąć Twoją firmę!

Zegarek.pl - Wyjątkowe zegarki w doskonałych cenach

POPULARNE

  • Ile kosztuje wykończenie pod klucz?

    0 udostępnień
    Udostępni 0 Tweet 0
  • Poszukiwanie pracownika: profesjonalne ogłoszenie

    0 udostępnień
    Udostępni 0 Tweet 0
  • Czy okulary można odliczyć?

    0 udostępnień
    Udostępni 0 Tweet 0
  • Banki chętniej sprawdzają klientów

    0 udostępnień
    Udostępni 0 Tweet 0
  • Wzbudź szacunek pracowników (10 zasad)

    0 udostępnień
    Udostępni 0 Tweet 0
Bizrun.pl

2010 - 2018 © EUEXS SP ZOO
Polecamy jeszcze: Zegarek.pl | Mediarun.com | Marketingsummit.eu

Nasze projekty

  • Marketingsummit.eu
  • Mediarun.com
  • Zegarek.pl
  • Konkurs

Obserwuj nas

No Result
View All Result
  • Wiadomości
  • Startuj
  • Zarządzanie
  • Rozwój
  • Finanse
  • Marketing
  • Urzędy
    • Urzędy Skarbowe
    • Urzędy ZUS

2010 - 2018 © EUEXS SP ZOO
Polecamy jeszcze: Zegarek.pl | Mediarun.com | Marketingsummit.eu

Welcome Back!

Login to your account below

Forgotten Password?

Retrieve your password

Please enter your username or email address to reset your password.

Log In