• Najnowsze
  • Trending
  • Wszytskie
  • Startuj
  • Marketing
  • Rozwój
  • Kariera

Jak NIE odpowiadać na listy

Jak prowadzić biznes z branży beauty & health w dobie digital?

Najnowsze smartfony i ich funkcje

Najnowsze smartfony i ich funkcje

Film w emocjonalnej pigułce? – Zobacz technologię, która zabłysła na Cannes Lions 2016

5 sposobów na udany poranek

5 sposobów na udany poranek

3 kroki podnoszące sprzedaż online

3 kroki podnoszące sprzedaż online

Komunikacja w social media – sposób na generowanie ruchu w serwisach?

Komunikacja w social media – sposób na generowanie ruchu w serwisach?

Gdzie szukać oszczędności, prowadząc firmę?

Gdzie szukać oszczędności, prowadząc firmę?

Porady ubezpieczeniowe dla seniorów

Porady ubezpieczeniowe dla seniorów

Ponad 40% wzrost wartości Energi na GPW

Ponad 40% wzrost wartości Energi na GPW

sobota, 25 października, 2025
  • Login
BIZRUN.pl
No Result
View All Result
DODAJ NEWS
BIZRUN.pl
No Result
View All Result
BIZRUN.pl
No Result
View All Result

Jak NIE odpowiadać na listy

przez Redakcja Bizrun.pl
10 stycznia 2012
w dziale: Marketing, Public relations
0
0
POLECEŃ
432
WIZYT
Poleć FacebookuPoleć na LinkedinieWyślij

Niestety, jeśli to zrobisz, wpadniesz w zastawioną na Ciebie pułapkę. Jeśli autorowi listu uda się Ciebie sprowokować, umocni go to w przekonaniu, że słusznie utrzymał pierwszą wiadomość w agresywnym tonie. Koło wzajemnej niechęci zacznie się nakręcać, a problemy zamiast zmierzać ku rozwiązaniu, zbliżać się będą w stronę sali sądowej.

WAŻNE! Jeśli list wzbudził w Tobie silne emocje, nie odpowiadaj na niego natychmiast. Gdy istnieje taka możliwość, zaczekaj dzień, dwa lub dłużej. Odpowiedź przygotuj dopiero wtedy, kiedy uda Ci się wyciszyć emocje.

Powiązane wiadomości

Jak prowadzić biznes z branży beauty & health w dobie digital?

Film w emocjonalnej pigułce? – Zobacz technologię, która zabłysła na Cannes Lions 2016

3 kroki podnoszące sprzedaż online

3 kroki podnoszące sprzedaż online

Oficjalna wiadomość wysyłana przez firmę powinna uwzględniać jej dobry wizerunek. Odpowiedź pisz tak, jakby miała przedostać się do mediów. Zadbaj, by była grzeczna i rzeczowa. Spróbuj wyłuskać z listu, na który odpowiadasz, jak najwięcej konkretów i odnieś się do nich. To one są najważniejsze, więc zadbaj o to, by autor listu otrzymał nie tylko „jakąś odpowiedź”, ale i wyczerpujące wyjaśnienia na swoje wątpliwości lub zarzuty.

Pamiętaj też, że prawdziwy profesjonalista nie boi się przyznać do błędów ani przeprosić, gdy sytuacja tego wymaga. To nie nadszarpnie wizerunku firmy w przeciwieństwie do sytuacji, gdy firma unikać będzie odpowiedzialności za ewidentne zaniedbania.

Najważniejsze jednak, to postarać się, by Twoja odpowiedź łagodziła złe emocje, zamiast je rozbudzać.

MP

Fot. Getty Images

Strona 2 z 2
Poprzedni12
Tagi: korespondencjalistmediaodpowiedźreakcjareklamacja
UdostępniUdostępniWyślij

NAJLEPSZE SZABLONY STRON 2018 / 2019

BIZRUN.PL

Pomagamy prowadzić i rozwinąć Twoją firmę!

Zegarek.pl - Wyjątkowe zegarki w doskonałych cenach

POPULARNE

    Bizrun.pl

    2010 - 2018 © EUEXS SP ZOO
    Polecamy jeszcze: Zegarek.pl | Mediarun.com | Marketingsummit.eu

    Nasze projekty

    Obserwuj nas

    No Result
    View All Result

    2010 - 2018 © EUEXS SP ZOO
    Polecamy jeszcze: Zegarek.pl | Mediarun.com | Marketingsummit.eu

    Welcome Back!

    Login to your account below

    Forgotten Password?

    Retrieve your password

    Please enter your username or email address to reset your password.

    Log In