• Najnowsze
  • Trending
  • Wszytskie
  • Startuj
  • Marketing
  • Rozwój
  • Kariera

Jak NIE odpowiadać na listy

Jak prowadzić biznes z branży beauty & health w dobie digital?

Najnowsze smartfony i ich funkcje

Najnowsze smartfony i ich funkcje

Film w emocjonalnej pigułce? – Zobacz technologię, która zabłysła na Cannes Lions 2016

5 sposobów na udany poranek

5 sposobów na udany poranek

3 kroki podnoszące sprzedaż online

3 kroki podnoszące sprzedaż online

Komunikacja w social media – sposób na generowanie ruchu w serwisach?

Komunikacja w social media – sposób na generowanie ruchu w serwisach?

Gdzie szukać oszczędności, prowadząc firmę?

Gdzie szukać oszczędności, prowadząc firmę?

Porady ubezpieczeniowe dla seniorów

Porady ubezpieczeniowe dla seniorów

Ponad 40% wzrost wartości Energi na GPW

Ponad 40% wzrost wartości Energi na GPW

wtorek, 24 czerwca, 2025
  • Login
BIZRUN.pl
No Result
View All Result
  • Wiadomości
  • Startuj
  • Zarządzanie
  • Rozwój
  • Finanse
  • Marketing
  • Urzędy
    • Urzędy Skarbowe
    • Urzędy ZUS
DODAJ NEWS
BIZRUN.pl
  • Wiadomości
  • Startuj
  • Zarządzanie
  • Rozwój
  • Finanse
  • Marketing
  • Urzędy
    • Urzędy Skarbowe
    • Urzędy ZUS
No Result
View All Result
BIZRUN.pl
No Result
View All Result

Jak NIE odpowiadać na listy

przez Redakcja Bizrun.pl
10 stycznia 2012
w dziale: Marketing, Public relations
0
0
POLECEŃ
374
WIZYT
Poleć FacebookuPoleć na LinkedinieWyślij

Profesjonalna komunikacja powinna świadczyć o… profesjonalizmie. Nawet jeśli klient lub inna osoba napisze do firmy wiadomość pod wpływem silnych emocji, nie powinny się one udzielić autorowi odpowiedzi.

Niedawno głośno było w mediach o konflikcie między Kazikiem Staszewskim a stacją radiową Eska Rock. Artyści z grupy Kazik na Żywo wystosowali do radia emocjonalny, pełen żalu list, w którym odnieśli się do żądania stacji, aby zespół udostępnił skróconą wersję jednego ze swoich utworów. Muzycy nie szczędzili w swym liście złośliwości.

Powiązane wiadomości

Jak prowadzić biznes z branży beauty & health w dobie digital?

Film w emocjonalnej pigułce? – Zobacz technologię, która zabłysła na Cannes Lions 2016

3 kroki podnoszące sprzedaż online

3 kroki podnoszące sprzedaż online

Pracownicy stacji nie pozostali jednak artystom dłużni. Odpowiedź, która została podana do publicznej wiadomości, wyśmiewała reakcję muzyków, krytykowała ich list, zawierała także inne docinki (np. „list zaiste jest otwarty, mamy jednak nieodparte wrażenie, że był pisany w pomieszczeniu dokładnie zamkniętym”).

O ile osoby prywatne, czy nawet zespoły muzyczne, mogą sobie pozwolić na to, aby kierować się emocjami, o tyle firma bądź instytucja, która odpowiada na takie listy, powinna zachować profesjonalny spokój.

O czym bowiem świadczy odpowiedź Eski Rock? Pokazuje ona jej pracowników jako ludzi, których łatwo wyprowadzić z równowagi, ludzi, którzy chętnie podejmują efektowne (ale nie efektywne) gry słowne.

W odpowiedzi zabrakło natomiast informacji merytorycznych, szczególnie tego, czy stacja radiowa zamierza w ogóle grać w dłuższej lub skróconej wersji utwór, którego dotyczył spór, czy też urażona zachowaniem muzyków nie zamierza tego robić.

UWAGA! Bez względu na to czy otrzymałeś e-mail od klienta, który nie jest zadowolony z zakupionego produktu, czy list od osoby, którą uraziła kampania reklamowa firmy, czy może wiadomość od konkurenta, który zarzuca Ci plagiat, nie powinieneś odbierać treści takiego listu w sposób osobisty. Nawet, jeśli autor tej wiadomości wykazał się dużą dozą złośliwości i odczuwasz pokusę, by odpowiedzieć mu w podobnym stylu, nie rób tego!

Strona 1 z 2
12Następny
Tagi: korespondencjalistmediaodpowiedźreakcjareklamacja
UdostępniUdostępniWyślij

NAJLEPSZE SZABLONY STRON 2018 / 2019

BIZRUN.PL

Pomagamy prowadzić i rozwinąć Twoją firmę!

Zegarek.pl - Wyjątkowe zegarki w doskonałych cenach

POPULARNE

  • Ile kosztuje wykończenie pod klucz?

    0 udostępnień
    Udostępni 0 Tweet 0
  • Poszukiwanie pracownika: profesjonalne ogłoszenie

    0 udostępnień
    Udostępni 0 Tweet 0
  • Czy okulary można odliczyć?

    0 udostępnień
    Udostępni 0 Tweet 0
  • Coca-Cola umieści na puszce Twoje imię

    0 udostępnień
    Udostępni 0 Tweet 0
  • Wzbudź szacunek pracowników (10 zasad)

    0 udostępnień
    Udostępni 0 Tweet 0
Bizrun.pl

2010 - 2018 © EUEXS SP ZOO
Polecamy jeszcze: Zegarek.pl | Mediarun.com | Marketingsummit.eu

Nasze projekty

  • Marketingsummit.eu
  • Mediarun.com
  • Zegarek.pl
  • Konkurs

Obserwuj nas

No Result
View All Result
  • Wiadomości
  • Startuj
  • Zarządzanie
  • Rozwój
  • Finanse
  • Marketing
  • Urzędy
    • Urzędy Skarbowe
    • Urzędy ZUS

2010 - 2018 © EUEXS SP ZOO
Polecamy jeszcze: Zegarek.pl | Mediarun.com | Marketingsummit.eu

Welcome Back!

Login to your account below

Forgotten Password?

Retrieve your password

Please enter your username or email address to reset your password.

Log In