• Najnowsze
  • Trending
  • Wszytskie
  • Startuj
  • Marketing
  • Rozwój
  • Kariera

Jak obniżyć koszty marketingu?

Jak prowadzić biznes z branży beauty & health w dobie digital?

Najnowsze smartfony i ich funkcje

Najnowsze smartfony i ich funkcje

Film w emocjonalnej pigułce? – Zobacz technologię, która zabłysła na Cannes Lions 2016

5 sposobów na udany poranek

5 sposobów na udany poranek

3 kroki podnoszące sprzedaż online

3 kroki podnoszące sprzedaż online

Komunikacja w social media – sposób na generowanie ruchu w serwisach?

Komunikacja w social media – sposób na generowanie ruchu w serwisach?

Gdzie szukać oszczędności, prowadząc firmę?

Gdzie szukać oszczędności, prowadząc firmę?

Porady ubezpieczeniowe dla seniorów

Porady ubezpieczeniowe dla seniorów

Ponad 40% wzrost wartości Energi na GPW

Ponad 40% wzrost wartości Energi na GPW

piątek, 11 lipca, 2025
  • Login
BIZRUN.pl
No Result
View All Result
  • Wiadomości
  • Startuj
  • Zarządzanie
  • Rozwój
  • Finanse
  • Marketing
  • Urzędy
    • Urzędy Skarbowe
    • Urzędy ZUS
DODAJ NEWS
BIZRUN.pl
  • Wiadomości
  • Startuj
  • Zarządzanie
  • Rozwój
  • Finanse
  • Marketing
  • Urzędy
    • Urzędy Skarbowe
    • Urzędy ZUS
No Result
View All Result
BIZRUN.pl
No Result
View All Result

Jak obniżyć koszty marketingu?

przez Redakcja Bizrun.pl
28 listopada 2012
w dziale: Marketing, Marketing
0
0
POLECEŃ
638
WIZYT
Poleć FacebookuPoleć na LinkedinieWyślij

Wybierz jedną grupę docelową

Jeśli chcesz trafić z przekazem marketingowym do wielu różnych grup, to taka próba „łapania wielu srok za jeden ogon” może być nie tylko mało skuteczna, ale i kosztowna. Dla każdej grupy powinieneś przygotować nieco inny przekaz, a być może także wykorzystać do tego celu różne kanały reklamowe. Jeśli chcesz zaoszczędzić, skup się na jednej grupie docelowej. Osiągniesz większą skuteczność, jeśli skoncentrujesz się na ściśle sprecyzowanym targecie, kierując do niego więcej działań marketingowych niż usiłując uszczknąć kilka różnych kawałków rynkowego tortu na raz.

Powiązane wiadomości

Jak prowadzić biznes z branży beauty & health w dobie digital?

Film w emocjonalnej pigułce? – Zobacz technologię, która zabłysła na Cannes Lions 2016

3 kroki podnoszące sprzedaż online

3 kroki podnoszące sprzedaż online

Unikaj stałych kosztów

Prosta zasada – nie płać za coś, z czego nie korzystasz. Jeśli z usług agencji reklamowej lub public relations korzystasz tylko od czasu do czasu, nie podpisuj umowy o stałej współpracy, która wymaga płacenia miesięcznego abonamentu. Nie kupuj też programowania, które możesz mieć taniej jako usługę w chmurze. Nie zatrudniaj grafika, jeśli miałby on wykonywać po jednym projekcie w miesiącu – do tego wystarczy osoba lub firma, która będzie dla Ciebie realizowała konkretne zlecenia. Itd., itp.

Racjonalizuj zatrudnienie

To najtrudniejsza sprawa, ale istotna, bo koszty osobowe pożerają dużą część budżetów małych i średnich firm. O freelancerach i outsourcingu już było – czasem warto korzystać z tańszych usług zewnętrznych specjalistów. Jeśli jednak zatrudniasz pracowników do działań związanych z marketingiem, dokładnie przyjrzyj się ich pracy i kosztom związanym z zatrudnieniem. Poszukaj sposobów, by zwiększyć efektywność bez zwiększania wydatków. Wprowadź oceny pracownicze, uzależnij wynagrodzenie od efektów, a jeśli będzie taka konieczność, zdecyduj się nawet na redukcję etatów.

Biorąc pod uwagę wszystkie powyższe elementy, nagle możesz odkryć, że działania określone w planie A zostały wykonane przy zachowaniu kosztów z planu D. Warunek jest jeden – wciąż musisz zadawać sobie pytanie: „W jaki sposób mógłbym osiągnąć ten sam rezultat taniej?”. Stwierdzenie „ten sam rezultat” jest tutaj kluczowe, aby niższe koszty nie oznaczały osłabienia działań marketingowych.

Marcin Pietraszek

Fot. Getty Images


Strona 2 z 2
Poprzedni12
Tagi: marketingoszczędnościpromocjareklama
UdostępniUdostępniWyślij

NAJLEPSZE SZABLONY STRON 2018 / 2019

BIZRUN.PL

Pomagamy prowadzić i rozwinąć Twoją firmę!

Zegarek.pl - Wyjątkowe zegarki w doskonałych cenach

POPULARNE

  • Ile kosztuje wykończenie pod klucz?

    0 udostępnień
    Udostępni 0 Tweet 0
  • Poszukiwanie pracownika: profesjonalne ogłoszenie

    0 udostępnień
    Udostępni 0 Tweet 0
  • Czy okulary można odliczyć?

    0 udostępnień
    Udostępni 0 Tweet 0
  • Banki chętniej sprawdzają klientów

    0 udostępnień
    Udostępni 0 Tweet 0
  • Wzbudź szacunek pracowników (10 zasad)

    0 udostępnień
    Udostępni 0 Tweet 0
Bizrun.pl

2010 - 2018 © EUEXS SP ZOO
Polecamy jeszcze: Zegarek.pl | Mediarun.com | Marketingsummit.eu

Nasze projekty

  • Marketingsummit.eu
  • Mediarun.com
  • Zegarek.pl
  • Konkurs

Obserwuj nas

No Result
View All Result
  • Wiadomości
  • Startuj
  • Zarządzanie
  • Rozwój
  • Finanse
  • Marketing
  • Urzędy
    • Urzędy Skarbowe
    • Urzędy ZUS

2010 - 2018 © EUEXS SP ZOO
Polecamy jeszcze: Zegarek.pl | Mediarun.com | Marketingsummit.eu

Welcome Back!

Login to your account below

Forgotten Password?

Retrieve your password

Please enter your username or email address to reset your password.

Log In