• Najnowsze
  • Trending
  • Wszytskie
  • Startuj
  • Marketing
  • Rozwój
  • Kariera

Kiedy wysyłać newslettery do klientów?

Jak prowadzić biznes z branży beauty & health w dobie digital?

Najnowsze smartfony i ich funkcje

Najnowsze smartfony i ich funkcje

Film w emocjonalnej pigułce? – Zobacz technologię, która zabłysła na Cannes Lions 2016

5 sposobów na udany poranek

5 sposobów na udany poranek

3 kroki podnoszące sprzedaż online

3 kroki podnoszące sprzedaż online

Komunikacja w social media – sposób na generowanie ruchu w serwisach?

Komunikacja w social media – sposób na generowanie ruchu w serwisach?

Gdzie szukać oszczędności, prowadząc firmę?

Gdzie szukać oszczędności, prowadząc firmę?

Porady ubezpieczeniowe dla seniorów

Porady ubezpieczeniowe dla seniorów

Ponad 40% wzrost wartości Energi na GPW

Ponad 40% wzrost wartości Energi na GPW

poniedziałek, 23 czerwca, 2025
  • Login
BIZRUN.pl
No Result
View All Result
  • Wiadomości
  • Startuj
  • Zarządzanie
  • Rozwój
  • Finanse
  • Marketing
  • Urzędy
    • Urzędy Skarbowe
    • Urzędy ZUS
DODAJ NEWS
BIZRUN.pl
  • Wiadomości
  • Startuj
  • Zarządzanie
  • Rozwój
  • Finanse
  • Marketing
  • Urzędy
    • Urzędy Skarbowe
    • Urzędy ZUS
No Result
View All Result
BIZRUN.pl
No Result
View All Result

Kiedy wysyłać newslettery do klientów?

przez Redakcja Bizrun.pl
20 lipca 2015
w dziale: Marketing, Marketing
0
0
POLECEŃ
457
WIZYT
Poleć FacebookuPoleć na LinkedinieWyślij

Sukces kampanii e-mail zależy od zaangażowania odbiorców. Zanim rozpoczniemy wysyłkę newslettera warto odpowiedzieć sobie na kilka pytań. O której godzinie użytkownicy zaglądają do swoich skrzynek pocztowych? Które z wiadomości są skłonni otworzyć? Czy czytają wiadomości, które przyszły później, niż 12 godzin temu? Postanowiliśmy bliżej przyjrzeć się tej kwestii.

Godzina

Powiązane wiadomości

Jak prowadzić biznes z branży beauty & health w dobie digital?

Film w emocjonalnej pigułce? – Zobacz technologię, która zabłysła na Cannes Lions 2016

3 kroki podnoszące sprzedaż online

3 kroki podnoszące sprzedaż online

Najwięcej czytelników mamy szansę zebrać między godziną 8 a 10 rano oraz około godziny 15. Prawie 40% wszystkich wiadomości wysyłane jest między 6 rano a południem. Sprawia to, że skrzynki odbiorcze są przepełnione mailami co może znacznie zmniejszyć szansę na odczytanie wiadomości. Jednak przy optymalizacji harmonogramu wysyłki e-mail nie wystarczy wiedza na temat najlepszych godzin do publikacji newslettera. Należy wziąć pod uwagę takie czynniki jak: przyzwyczajenia oraz godziny pracy użytkowników, czy praktyki konkurencji. Wiadomości e-mail mają najlepsze rezultaty w 1. godzinie od wysłania. Aż 23,63% wszystkich wiadomości jest otwierane w pierwszej godzinie. Jeżeli wiadomość nie zostanie zauważona do 24 godzin od wysyłki, prawdopodobieństwo jej otwarcia jest bliskie zeru.

Dzień

Wysyłaj newsletter w czwartki, ponieważ jest to dzień, w którym użytkownicy najchętniej je odczytują. Warto rozważyć wysyłkę także w niedzielę lub piątek. Niedziela wbrew pozorom jest dobrą opcją, ponieważ, w niedzielę dużo osób robi zakupy w Internecie, sprawdza pocztę lub kontaktuje się z rodziną i przyjaciółmi.

Dlaczego nie poniedziałek? Ponieważ, poniedziałek to dzień, w którym rozpoczynamy nowy tydzień w pracy, i większość dnia zajmuje nam planowanie zadań na cały tydzień. Odczytywanie maili nie jest więc priorytetem.

Który dzień wybrać? Najlepiej wypróbować różne opcje. Wyślij newsletter w czwartek, a w kolejnym tygodniu wypuść go w niedzielę. Metodą prób i błędów dowiesz się, która opcja jest dla Ciebie najlepsza.

Tagi: emailmailnewsletterskrzynkawskazówkiwysyłka
UdostępniUdostępniWyślij

NAJLEPSZE SZABLONY STRON 2018 / 2019

BIZRUN.PL

Pomagamy prowadzić i rozwinąć Twoją firmę!

Zegarek.pl - Wyjątkowe zegarki w doskonałych cenach

POPULARNE

  • Ile kosztuje wykończenie pod klucz?

    0 udostępnień
    Udostępni 0 Tweet 0
  • Poszukiwanie pracownika: profesjonalne ogłoszenie

    0 udostępnień
    Udostępni 0 Tweet 0
  • Czy okulary można odliczyć?

    0 udostępnień
    Udostępni 0 Tweet 0
  • Coca-Cola umieści na puszce Twoje imię

    0 udostępnień
    Udostępni 0 Tweet 0
  • Biały i czarny wywiad gospodarczy – czym się różnią?

    0 udostępnień
    Udostępni 0 Tweet 0
Bizrun.pl

2010 - 2018 © EUEXS SP ZOO
Polecamy jeszcze: Zegarek.pl | Mediarun.com | Marketingsummit.eu

Nasze projekty

  • Marketingsummit.eu
  • Mediarun.com
  • Zegarek.pl
  • Konkurs

Obserwuj nas

No Result
View All Result
  • Wiadomości
  • Startuj
  • Zarządzanie
  • Rozwój
  • Finanse
  • Marketing
  • Urzędy
    • Urzędy Skarbowe
    • Urzędy ZUS

2010 - 2018 © EUEXS SP ZOO
Polecamy jeszcze: Zegarek.pl | Mediarun.com | Marketingsummit.eu

Welcome Back!

Login to your account below

Forgotten Password?

Retrieve your password

Please enter your username or email address to reset your password.

Log In