• Najnowsze
  • Trending
  • Wszytskie
  • Startuj
  • Marketing
  • Rozwój
  • Kariera

Kiedy wysyłać newslettery do klientów?

Jak prowadzić biznes z branży beauty & health w dobie digital?

Najnowsze smartfony i ich funkcje

Najnowsze smartfony i ich funkcje

Film w emocjonalnej pigułce? – Zobacz technologię, która zabłysła na Cannes Lions 2016

5 sposobów na udany poranek

5 sposobów na udany poranek

3 kroki podnoszące sprzedaż online

3 kroki podnoszące sprzedaż online

Komunikacja w social media – sposób na generowanie ruchu w serwisach?

Komunikacja w social media – sposób na generowanie ruchu w serwisach?

Gdzie szukać oszczędności, prowadząc firmę?

Gdzie szukać oszczędności, prowadząc firmę?

Porady ubezpieczeniowe dla seniorów

Porady ubezpieczeniowe dla seniorów

Ponad 40% wzrost wartości Energi na GPW

Ponad 40% wzrost wartości Energi na GPW

wtorek, 9 marca, 2021
  • Login
BIZRUN.pl
No Result
View All Result
  • Wiadomości
  • Startuj
  • Zarządzanie
  • Rozwój
  • Finanse
  • Marketing
  • Urzędy
    • Urzędy Skarbowe
    • Urzędy ZUS
DODAJ NEWS
BIZRUN.pl
  • Wiadomości
  • Startuj
  • Zarządzanie
  • Rozwój
  • Finanse
  • Marketing
  • Urzędy
    • Urzędy Skarbowe
    • Urzędy ZUS
No Result
View All Result
BIZRUN.pl
No Result
View All Result

Kiedy wysyłać newslettery do klientów?

przez Redakcja Bizrun.pl
20 lipca 2015
w dziale: Marketing, Marketing
0
0
POLECEŃ
27
WIZYT
Poleć FacebookuPoleć na LinkedinieWyślij

Sukces kampanii e-mail zależy od zaangażowania odbiorców. Zanim rozpoczniemy wysyłkę newslettera warto odpowiedzieć sobie na kilka pytań. O której godzinie użytkownicy zaglądają do swoich skrzynek pocztowych? Które z wiadomości są skłonni otworzyć? Czy czytają wiadomości, które przyszły później, niż 12 godzin temu? Postanowiliśmy bliżej przyjrzeć się tej kwestii.

Godzina

Powiązane wiadomości

Jak prowadzić biznes z branży beauty & health w dobie digital?

Film w emocjonalnej pigułce? – Zobacz technologię, która zabłysła na Cannes Lions 2016

3 kroki podnoszące sprzedaż online

3 kroki podnoszące sprzedaż online

Najwięcej czytelników mamy szansę zebrać między godziną 8 a 10 rano oraz około godziny 15. Prawie 40% wszystkich wiadomości wysyłane jest między 6 rano a południem. Sprawia to, że skrzynki odbiorcze są przepełnione mailami co może znacznie zmniejszyć szansę na odczytanie wiadomości. Jednak przy optymalizacji harmonogramu wysyłki e-mail nie wystarczy wiedza na temat najlepszych godzin do publikacji newslettera. Należy wziąć pod uwagę takie czynniki jak: przyzwyczajenia oraz godziny pracy użytkowników, czy praktyki konkurencji. Wiadomości e-mail mają najlepsze rezultaty w 1. godzinie od wysłania. Aż 23,63% wszystkich wiadomości jest otwierane w pierwszej godzinie. Jeżeli wiadomość nie zostanie zauważona do 24 godzin od wysyłki, prawdopodobieństwo jej otwarcia jest bliskie zeru.

Dzień

Wysyłaj newsletter w czwartki, ponieważ jest to dzień, w którym użytkownicy najchętniej je odczytują. Warto rozważyć wysyłkę także w niedzielę lub piątek. Niedziela wbrew pozorom jest dobrą opcją, ponieważ, w niedzielę dużo osób robi zakupy w Internecie, sprawdza pocztę lub kontaktuje się z rodziną i przyjaciółmi.

Dlaczego nie poniedziałek? Ponieważ, poniedziałek to dzień, w którym rozpoczynamy nowy tydzień w pracy, i większość dnia zajmuje nam planowanie zadań na cały tydzień. Odczytywanie maili nie jest więc priorytetem.

Który dzień wybrać? Najlepiej wypróbować różne opcje. Wyślij newsletter w czwartek, a w kolejnym tygodniu wypuść go w niedzielę. Metodą prób i błędów dowiesz się, która opcja jest dla Ciebie najlepsza.

Tagi: emailmailnewsletterskrzynkawskazówkiwysyłka
UdostępniUdostępniWyślij

NAJLEPSZE SZABLONY STRON 2018 / 2019

BIZRUN.PL

Pomagamy prowadzić i rozwinąć Twoją firmę!

Zegarek.pl - Wyjątkowe zegarki w doskonałych cenach

POPULARNE

  • Franczyza do 100 tys. zł – 7 pomysłów

    0 udostępnień
    Udostępni 0 Tweet 0
  • Wewnętrzny PR – na czym polega?

    0 udostępnień
    Udostępni 0 Tweet 0
  • Allegro + ryczałt = prosty biznes

    0 udostępnień
    Udostępni 0 Tweet 0
  • Wzbudź szacunek pracowników (10 zasad)

    0 udostępnień
    Udostępni 0 Tweet 0
  • Co zrobić, gdy bateria w laptopie krótko trzyma?

    0 udostępnień
    Udostępni 0 Tweet 0
Bizrun.pl

2010 - 2018 © EUEXS SP ZOO
Polecamy jeszcze: Zegarek.pl | Mediarun.com | Marketingsummit.eu

Nasze projekty

  • Marketingsummit.eu
  • Mediarun.com
  • Zegarek.pl
  • Konkurs

Obserwuj nas

No Result
View All Result
  • Wiadomości
  • Startuj
  • Zarządzanie
  • Rozwój
  • Finanse
  • Marketing
  • Urzędy
    • Urzędy Skarbowe
    • Urzędy ZUS

2010 - 2018 © EUEXS SP ZOO
Polecamy jeszcze: Zegarek.pl | Mediarun.com | Marketingsummit.eu

Welcome Back!

Login to your account below

Forgotten Password?

Create New Account!

Fill the forms bellow to register

All fields are required. Log In

Retrieve your password

Please enter your username or email address to reset your password.

Log In