• Najnowsze
  • Trending
  • Wszytskie
  • Startuj
  • Marketing
  • Rozwój
  • Kariera

Lokalną firmę promuj tradycyjnie

Jak prowadzić biznes z branży beauty & health w dobie digital?

Najnowsze smartfony i ich funkcje

Najnowsze smartfony i ich funkcje

Film w emocjonalnej pigułce? – Zobacz technologię, która zabłysła na Cannes Lions 2016

5 sposobów na udany poranek

5 sposobów na udany poranek

3 kroki podnoszące sprzedaż online

3 kroki podnoszące sprzedaż online

Komunikacja w social media – sposób na generowanie ruchu w serwisach?

Komunikacja w social media – sposób na generowanie ruchu w serwisach?

Gdzie szukać oszczędności, prowadząc firmę?

Gdzie szukać oszczędności, prowadząc firmę?

Porady ubezpieczeniowe dla seniorów

Porady ubezpieczeniowe dla seniorów

Ponad 40% wzrost wartości Energi na GPW

Ponad 40% wzrost wartości Energi na GPW

wtorek, 24 czerwca, 2025
  • Login
BIZRUN.pl
No Result
View All Result
  • Wiadomości
  • Startuj
  • Zarządzanie
  • Rozwój
  • Finanse
  • Marketing
  • Urzędy
    • Urzędy Skarbowe
    • Urzędy ZUS
DODAJ NEWS
BIZRUN.pl
  • Wiadomości
  • Startuj
  • Zarządzanie
  • Rozwój
  • Finanse
  • Marketing
  • Urzędy
    • Urzędy Skarbowe
    • Urzędy ZUS
No Result
View All Result
BIZRUN.pl
No Result
View All Result

Lokalną firmę promuj tradycyjnie

przez Redakcja Bizrun.pl
8 sierpnia 2012
w dziale: Marketing, Reklama
0
0
POLECEŃ
365
WIZYT
Poleć FacebookuPoleć na LinkedinieWyślij

Ulotki. Choć internet w natarciu, drukarnie wcale nie mają mniej klientów! Rozdawanie ulotek wciąż okazuje się skutecznym sposobem na informowanie o promocjach i nowościach w ofercie. Pamiętaj tylko, żeby rozdawać je w tych miejscach, w których spodziewasz się obecności Twoich potencjalnych odbiorców. Nie ma sensu reklamować sklepu z erotycznymi gadżetami pod kościołem, ani szkoły językowej pod halą fabryczna.

Media lokalne. Jeśli działasz na niewielkim obszarze, uwzględnij w swoich działaniach reklamę w lokalnych mediach. Niemal w każdym, nawet najmniejszym mieście w Polsce istnieją lokalne tygodniki, a w niektórych także lokalne radio i/lub telewizja. To w tych środkach przekazu mieszkańcy poszukują bieżących informacji o produktach i usługach.

Powiązane wiadomości

Jak prowadzić biznes z branży beauty & health w dobie digital?

Film w emocjonalnej pigułce? – Zobacz technologię, która zabłysła na Cannes Lions 2016

3 kroki podnoszące sprzedaż online

3 kroki podnoszące sprzedaż online

Ekrany LED. To jeden z najnowszych trendów wykorzystywanych w małym biznesie. Tak w dużych, jak i w małych miastach pojawiły się tablice wyświetlające reklamy w sposób cykliczny. Taki sposób pozwala tanim kosztem dotrzeć z przekazem do setek, a czasem tysięcy przechodniów i kierowców. Warto uwzględnić tę formę promocji, jeśli prowadzisz firmę o lokalnym zasięgu.

Reklamy dźwiękowe. Mogą drażnić uszy przechodniów, ale co zrobić, skoro przed takim przekazem odbiorca nie może się obronić? Wzrok można przenieść na coś innego niż reklama, ale uszu nikt raczej nie zakrywa z powodu docierających do nich komunikatów. A skoro tak, reklamy te mogą okazać się bardzo skuteczne. Z samochodów jeżdżących miejskimi lub osiedlowymi uliczkami można dowiedzieć się o otwarciu nowego sklepu lub też o rewelacyjnej promocji. Dla małego biznesu taka reklama może okazać się skutecznym rozwiązaniem.

Co jeszcze? Warto pamiętać o jeszcze jednym. Żadna reklama nie okaże się wystarczająca, jeśli Twoja oferta nie wstrzeli się w potrzeby potencjalnych klientów. Jeśli jednak znajdziesz skuteczny sposób na zaspokojenie ich ważnych potrzeb, wtedy nie musisz się obawiać. Tradycyjna promocja może okazać się skuteczniejsza niż dziesiątki tysięcy złotych wydanych na reklamę w internecie.

Marcin Pietraszek

Fot. Getty Images

Strona 2 z 2
Poprzedni12
Tagi: promocjareklamasprzedaż
UdostępniUdostępniWyślij

NAJLEPSZE SZABLONY STRON 2018 / 2019

BIZRUN.PL

Pomagamy prowadzić i rozwinąć Twoją firmę!

Zegarek.pl - Wyjątkowe zegarki w doskonałych cenach

POPULARNE

  • Ile kosztuje wykończenie pod klucz?

    0 udostępnień
    Udostępni 0 Tweet 0
  • Poszukiwanie pracownika: profesjonalne ogłoszenie

    0 udostępnień
    Udostępni 0 Tweet 0
  • Czy okulary można odliczyć?

    0 udostępnień
    Udostępni 0 Tweet 0
  • Coca-Cola umieści na puszce Twoje imię

    0 udostępnień
    Udostępni 0 Tweet 0
  • Wzbudź szacunek pracowników (10 zasad)

    0 udostępnień
    Udostępni 0 Tweet 0
Bizrun.pl

2010 - 2018 © EUEXS SP ZOO
Polecamy jeszcze: Zegarek.pl | Mediarun.com | Marketingsummit.eu

Nasze projekty

  • Marketingsummit.eu
  • Mediarun.com
  • Zegarek.pl
  • Konkurs

Obserwuj nas

No Result
View All Result
  • Wiadomości
  • Startuj
  • Zarządzanie
  • Rozwój
  • Finanse
  • Marketing
  • Urzędy
    • Urzędy Skarbowe
    • Urzędy ZUS

2010 - 2018 © EUEXS SP ZOO
Polecamy jeszcze: Zegarek.pl | Mediarun.com | Marketingsummit.eu

Welcome Back!

Login to your account below

Forgotten Password?

Retrieve your password

Please enter your username or email address to reset your password.

Log In