• Najnowsze
  • Trending
  • Wszytskie
  • Startuj
  • Marketing
  • Rozwój
  • Kariera

5 nieoczywistych elementów marketingu

Jak prowadzić biznes z branży beauty & health w dobie digital?

Najnowsze smartfony i ich funkcje

Najnowsze smartfony i ich funkcje

Film w emocjonalnej pigułce? – Zobacz technologię, która zabłysła na Cannes Lions 2016

5 sposobów na udany poranek

5 sposobów na udany poranek

3 kroki podnoszące sprzedaż online

3 kroki podnoszące sprzedaż online

Komunikacja w social media – sposób na generowanie ruchu w serwisach?

Komunikacja w social media – sposób na generowanie ruchu w serwisach?

Gdzie szukać oszczędności, prowadząc firmę?

Gdzie szukać oszczędności, prowadząc firmę?

Porady ubezpieczeniowe dla seniorów

Porady ubezpieczeniowe dla seniorów

Ponad 40% wzrost wartości Energi na GPW

Ponad 40% wzrost wartości Energi na GPW

wtorek, 1 lipca, 2025
  • Login
BIZRUN.pl
No Result
View All Result
  • Wiadomości
  • Startuj
  • Zarządzanie
  • Rozwój
  • Finanse
  • Marketing
  • Urzędy
    • Urzędy Skarbowe
    • Urzędy ZUS
DODAJ NEWS
BIZRUN.pl
  • Wiadomości
  • Startuj
  • Zarządzanie
  • Rozwój
  • Finanse
  • Marketing
  • Urzędy
    • Urzędy Skarbowe
    • Urzędy ZUS
No Result
View All Result
BIZRUN.pl
No Result
View All Result

5 nieoczywistych elementów marketingu

przez Redakcja Bizrun.pl
5 grudnia 2012
w dziale: Marketing, Marketing
0
0
POLECEŃ
592
WIZYT
Poleć FacebookuPoleć na LinkedinieWyślij

Estetyka

Dwie firmy mogą oferować dokładnie takie same usługi w porównywalnej jakości i równie dobrej cenie. Jedna firma będzie jednak zlokalizowana w małym, ciasnym budynku zagraconym starymi regałami i archaicznymi komputerami, druga zaś została zaprojektowana ładnie i nowocześnie, pracownicy zaś wyposażeni zostali w eleganckie laptopy. Czy naprawdę będzie Ci wszystko jedno, w którym z tych miejsc będziesz obsługiwany?

Powiązane wiadomości

Jak prowadzić biznes z branży beauty & health w dobie digital?

Film w emocjonalnej pigułce? – Zobacz technologię, która zabłysła na Cannes Lions 2016

3 kroki podnoszące sprzedaż online

3 kroki podnoszące sprzedaż online

Prawda jest taka, że estetyka kojarzona jest z profesjonalizmem. Wysokiej jakości design wnętrza wzbudzi większe zaufanie nawet wśród osób, które pozornie nie przejmują się takimi detalami. Ale dotyczy to nie tylko działalności stacjonarnej.

Gdy prowadzisz sprzedaż przez internet, jeszcze ważniejsza okazuje się estetyka strony internetowej i spójna identyfikacja wizualna. Dlatego warto zainwestować choćby w profesjonalnie zaprojektowane logo.

Wartości

Tym sposobem dochodzimy do „nieoczywistości”, która stać się może podstawowym elementem marketingu XXI wieku.

Dla nowoczesnego klienta coraz ważniejsze są wartości, jakie niesie ze sobą dana marka. Kiedyś było to oczywiste w przypadku produktów luksusowych – np. Mercedes czy Longines kojarzą się z wysoką jakością, precyzją i prestiżem. Jeśli więc klient chciał być postrzegany jako ktoś o wysokim statusie ekonomicznym i dobrym guście, inwestował w te właśnie marki.

Tyle, że dla dzisiejszego konsumenta ważny jest już nie tylko samochód czy zegarek. Klient, który dba o swoją własną markę osobistą, stara się otaczać takimi przedmiotami oraz korzystać z takich usług, które będą spójne z jego własnymi wartościami. Dotyczy to zarówno marki bielizny, jak i sklepu spożywczego, w którym robi codzienne zakupy. Wszystko to razem tworzy bowiem specyficzny PR klienta.

Co za tym idzie, przekaz reklamowy, obsługa klienta, design – wszystko to powinno układać się w spójny zestaw elementów, które klient mógłby uznać za przynależne do akceptowalnego przez niego stylu. Ktoś łączy styl nowoczesny i sportowy, ktoś inny praktyczny i oszczędny, a jeszcze inna osoba będzie chciała być postrzegana przez pryzmat wyrafinowanego gustu.

Dlatego precyzyjne targetowanie oferty, choć może się wydawać, że ogranicza zasięg możliwych do pozyskania klientów, to jednak może zwiększyć lojalność tych, którzy będą stanowili dokładnie dobraną grupę docelową. Przez to właśnie nie należy lekceważyć możliwości, jakie daje powiązanie marki ze ściśle określonymi wartościami.

Dzisiejsi klienci są wymagający. Oznacza to, że aby osiągnąć sukces, także przedsiębiorcy muszą więcej wymagać od samych siebie. Sama sprzedaż to za mało.

Marcin Pietraszek

Fot. Getty Images


Strona 2 z 2
Poprzedni12
Tagi: designlokalmarketingobsługa klientatarget
UdostępniUdostępniWyślij

NAJLEPSZE SZABLONY STRON 2018 / 2019

BIZRUN.PL

Pomagamy prowadzić i rozwinąć Twoją firmę!

Zegarek.pl - Wyjątkowe zegarki w doskonałych cenach

POPULARNE

  • Ile kosztuje wykończenie pod klucz?

    0 udostępnień
    Udostępni 0 Tweet 0
  • Poszukiwanie pracownika: profesjonalne ogłoszenie

    0 udostępnień
    Udostępni 0 Tweet 0
  • Czy okulary można odliczyć?

    0 udostępnień
    Udostępni 0 Tweet 0
  • Banki chętniej sprawdzają klientów

    0 udostępnień
    Udostępni 0 Tweet 0
  • Wzbudź szacunek pracowników (10 zasad)

    0 udostępnień
    Udostępni 0 Tweet 0
Bizrun.pl

2010 - 2018 © EUEXS SP ZOO
Polecamy jeszcze: Zegarek.pl | Mediarun.com | Marketingsummit.eu

Nasze projekty

  • Marketingsummit.eu
  • Mediarun.com
  • Zegarek.pl
  • Konkurs

Obserwuj nas

No Result
View All Result
  • Wiadomości
  • Startuj
  • Zarządzanie
  • Rozwój
  • Finanse
  • Marketing
  • Urzędy
    • Urzędy Skarbowe
    • Urzędy ZUS

2010 - 2018 © EUEXS SP ZOO
Polecamy jeszcze: Zegarek.pl | Mediarun.com | Marketingsummit.eu

Welcome Back!

Login to your account below

Forgotten Password?

Retrieve your password

Please enter your username or email address to reset your password.

Log In