• Najnowsze
  • Trending
  • Wszytskie
  • Startuj
  • Marketing
  • Rozwój
  • Kariera

Opowieści promocyjne

Jak prowadzić biznes z branży beauty & health w dobie digital?

Najnowsze smartfony i ich funkcje

Najnowsze smartfony i ich funkcje

Film w emocjonalnej pigułce? – Zobacz technologię, która zabłysła na Cannes Lions 2016

5 sposobów na udany poranek

5 sposobów na udany poranek

3 kroki podnoszące sprzedaż online

3 kroki podnoszące sprzedaż online

Komunikacja w social media – sposób na generowanie ruchu w serwisach?

Komunikacja w social media – sposób na generowanie ruchu w serwisach?

Gdzie szukać oszczędności, prowadząc firmę?

Gdzie szukać oszczędności, prowadząc firmę?

Porady ubezpieczeniowe dla seniorów

Porady ubezpieczeniowe dla seniorów

Ponad 40% wzrost wartości Energi na GPW

Ponad 40% wzrost wartości Energi na GPW

wtorek, 24 czerwca, 2025
  • Login
BIZRUN.pl
No Result
View All Result
  • Wiadomości
  • Startuj
  • Zarządzanie
  • Rozwój
  • Finanse
  • Marketing
  • Urzędy
    • Urzędy Skarbowe
    • Urzędy ZUS
DODAJ NEWS
BIZRUN.pl
  • Wiadomości
  • Startuj
  • Zarządzanie
  • Rozwój
  • Finanse
  • Marketing
  • Urzędy
    • Urzędy Skarbowe
    • Urzędy ZUS
No Result
View All Result
BIZRUN.pl
No Result
View All Result

Opowieści promocyjne

przez Redakcja Bizrun.pl
10 stycznia 2012
w dziale: Marketing, Reklama
0
0
POLECEŃ
389
WIZYT
Poleć FacebookuPoleć na LinkedinieWyślij

Historie założycieli i historie związane z tworzeniem produktów (np. Bill Gates miał skonstruować komputer w garażu, a Windows zaprojektował tak, by program potrafiła obsłużyć jego matka), bardzo mocno oddziałują na wyobraźnię i emocje.

Sprawiają, że dana marka czy produkt przestają być anonimowe, zapadają w pamięć, są przez nas traktowane niczym coś, co znamy i lubimy. W końcu produkty i usługi zaczynamy kojarzyć z bliskimi nam wartościami.

Powiązane wiadomości

Jak prowadzić biznes z branży beauty & health w dobie digital?

Film w emocjonalnej pigułce? – Zobacz technologię, która zabłysła na Cannes Lions 2016

3 kroki podnoszące sprzedaż online

3 kroki podnoszące sprzedaż online

…albo zmyślaj

Nie każda historia założycieli firmy lub stworzonego przez nich produktu da się opakować w prawdziwą i piękną opowieść. Nie wszystko jednak stracone. Bardzo skuteczną strategią może być odwołanie się do korzyści utraconych przez osoby, które nie skorzystały z oferty danej firmy.

Np. firma ubezpieczeniowa może opowiadać historie u ludziach, którzy nie ubezpieczyli swoich domów przed powodzią, a potem dotknęła ich tragedia. Nie dotyczy to jednak tylko wielkich strat. Ktoś mógł gorzej przeżyć mistrzostwa w piłce nożnej, bo nie miał 50-calowego telewizora z funkcją wyostrzania obrazu.

Jeszcze inna strategia, to opowiadanie historii z przymrużeniem oka. Z pewnością słyszałeś, że „świstak siedzi i zawija w sreberka” czekoladę. Brzmi niedorzecznie? Nie szkodzi! Ważne, że zapamiętałeś, podczas gdy nie zapamiętałeś równie dobrze reklam konkurentów Milki.

Na tym właśnie polega umiejętność skutecznego opowiadania historii – historii promocyjnych, które z czasem stają się historiami sukcesu.

MP

Fot. Getty Images

Strona 2 z 2
Poprzedni12
Tagi: GateshistorieJobsLarsenprpublic relations
UdostępniUdostępniWyślij

NAJLEPSZE SZABLONY STRON 2018 / 2019

BIZRUN.PL

Pomagamy prowadzić i rozwinąć Twoją firmę!

Zegarek.pl - Wyjątkowe zegarki w doskonałych cenach

POPULARNE

  • Ile kosztuje wykończenie pod klucz?

    0 udostępnień
    Udostępni 0 Tweet 0
  • Poszukiwanie pracownika: profesjonalne ogłoszenie

    0 udostępnień
    Udostępni 0 Tweet 0
  • Czy okulary można odliczyć?

    0 udostępnień
    Udostępni 0 Tweet 0
  • Coca-Cola umieści na puszce Twoje imię

    0 udostępnień
    Udostępni 0 Tweet 0
  • Wzbudź szacunek pracowników (10 zasad)

    0 udostępnień
    Udostępni 0 Tweet 0
Bizrun.pl

2010 - 2018 © EUEXS SP ZOO
Polecamy jeszcze: Zegarek.pl | Mediarun.com | Marketingsummit.eu

Nasze projekty

  • Marketingsummit.eu
  • Mediarun.com
  • Zegarek.pl
  • Konkurs

Obserwuj nas

No Result
View All Result
  • Wiadomości
  • Startuj
  • Zarządzanie
  • Rozwój
  • Finanse
  • Marketing
  • Urzędy
    • Urzędy Skarbowe
    • Urzędy ZUS

2010 - 2018 © EUEXS SP ZOO
Polecamy jeszcze: Zegarek.pl | Mediarun.com | Marketingsummit.eu

Welcome Back!

Login to your account below

Forgotten Password?

Retrieve your password

Please enter your username or email address to reset your password.

Log In